1🐥

73 2 0
                                    

Merhaba,Ben Lee Felix,
19 yaşındayım ve ailemi trafik kazasında kaybettim,yurt beni 18 yaşımda attı bende arkadaşım Jisung sayesinde bu evi aldım ve para kazanmak için bir çok işte çalıştım mesela bar,pavyon,basit veya üstün şirketler ama sexy vicudum sayesinde YouTube'dan para kazanıyorum.Ve 20.000.000 abonem var.
ve bana teklif sunup intagramdan konum atanların da altına girer YouTube kazancının üstüne o altına girdiklerinde parasını eklerim.

≈≈≈
_Felix'den:

Kamerayı ayarladıktan sonra yerine geçip geceliğimi düzelttim sonra koltuğa dönük oturdum vee kalçamı indir kaldır sallamaya başladım,

15 dakika boyunca bu hareketleri yapmaya devam ettim sonra yorulup videoyu bitirdim.sonra videoyu kanalıma yükleyip bekledim.

sonra videoyu kanalıma yükleyip bekledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"3"

"2"

"1"

Aniden telefonuma gelen bildirimlerde hemen telefonu alıp yorumlara baktım
Tanrım! Her zamanki gibi güzel yorumlar...

YORUMLAR💬

C:Hey güzellik,o götünü aletimin üstün dede isterim;)
A:OMG!
G:Harikasın her zamanki gibi
...

💬
Harikayım her zamanki gibi!tam kalkacakken telefonuma bildirim geldi kesin hayranlarımdandır diye düşünüp
Açtım insagram mesajına dokundum KONUM GELDİ HOLLEY! Hemen üstümü değiştirip arabama bindim ve eve doğru yol aldım.Eve geldiğimde kapı açılır açılmaz karşıma ultra yakışıklı bir adam çıktı.

"Hwang Hyunjin'in evi burası dimi?"

"İsmim ağzına çok yakışıyor bebeğim:)"

🔞
Beni direk duvar arasına aldı ve öpmeye başladı üst dudağımı ele geçirmişti bende alt dudağını emiyordum öpüşümüz devam ederken beni kucağına aldı bende ayaklarımı belina doladım ve üst kata çıkarken bile öğüşüyoduk,sırtım yatakla buluşunca önce kendisini soydu kalın damarlı aletini görünce yutkundum sonra beni soydu ve dolgun,belirgin göğüslerimi avucuna alıp sıktı sonra emerek öpmeye başladı videolarım için ameliyatla göğüs taktırmıştım.
İlk parmağını deliğime sokunca inlememi tutamadım sonra boynumu emip iz bırakacak şekilde ısırdı!

"A-ah e-efendim boy-numa iz ç-çıkarmayın Aahh video çekiyo-rum a-ah"

"Sus!"

"A-ama-"

Demeden kalçama şaplak attı ve diğer eliyle deliğime ikinci parmağını soktu sonra üçüncü..dördün ve beşinci! ardı ardına kesilmeyen inlemelerimle parmaklarını çıkarıp penisini deliğime ittirdiği gibi kocaman bir inleme bıraktım sonra içime boşaldı siktir!(Kusura bakmayın iyi bir smut olamadı ileriki bölümlerde daha iyi olacak umarım.)

___________________________________________

Merhaba ben yeni yazarınız Zora! Gerçek İsmimi söylemem kusura bakmayın ismimin de şu an saçma olduğunu biliyorum ne yapayım Wattpad'den rastgele isim seçerek kayıt oldum umarım kitaplarımı beğenirsiniz ama her gün bölüm atamayabilirim kusura bakmayın sonra görüşürüz!🐥🥟👋❤️✨

Twerk Life --•Hyunlix•--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin