5🐸

38 1 0
                                    

_Yazardan:

Yatağından huzurla uyanmıştı sarışın sonra ise kalkıp lavabodaki işlerine halledip üstünü değiştirmişti üstünü değiştirmişti:

Sarışın aşağı indikten sonra ise büyüğü onu bekliyordu sarışın aşağı indikten sonra büyüğü onu önce süzdü sonra işte evdeki çalışanların hepsini müştemilanta gönderdi;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sarışın aşağı indikten sonra ise büyüğü onu bekliyordu sarışın aşağı indikten sonra büyüğü onu önce süzdü sonra işte evdeki çalışanların hepsini müştemilanta gönderdi;

"Neden çalışanları gönderdin?"

"Bu kıyafetlerle insanların seni görmesini istemiyorum sadece benim yanımda böyle giyinebilirsin bebeğim"

"Pis sapık!"

Felix yemeğe oturunca Hyunjin'in onayıyla yemeği yiyip odasına gitti ve Jisung'u beklemeye başladı.

_Felix'den:

Jisung'u beklerken ben hala düşünüyordum keşke YouTube kanalımı kapatmasaydım ama maalesef bay buzdolabı sayesinde bütün yıllarımın emekleri boşa gitmişti ve bunun dönüşü yoktu çünkü tekrardan YouTube kanalı açsam da eskisi kadar aboneye sayıma ulaşıp para kazanamayacaktım bu yüzden mecburen obay buzdolabının yanında kalacaktım,kira mı ödeyemeyecektim zaten artık beş parasız kaldım mecburen onun yanında kalacaktım zaten ama belki onu sevmeyi deneyebilirdim o çünkü o beni seviyor tek taraflı aşk olmasında istemiyordum ona bir şans verebilirdim Gülsüm gittikten sonra onunla konuşacaktım bunu kafamda bir yere not ettim.

≈≈≈

Zil sesini duyduktan sonra hızlıca aşağı indim Hyunjin arkamdaydı kapıyı açtığımda karşımda gördüğüm sincap suratlı ile gülümsedim ve ona sarıldım

"Jisung gelmiş hoş geldin sincabın!"

"Hoşbulduk civcivim!"

"Siz çalışıyor musunuz?" dedi Hyunjiin.

"Ortaokuldan beri arkadaşım"

"İyi en azından benim tanıdığım biri başkalarıyla arkadaşlık etmene izin vermem"

"Sana mı soracağım Hyunjin! İstediğim kişilerle arkadaş olabilirim bu seni ilgilendirmez!" Kudur biraz.

"FELİX İSTERSEN BENİ ARKADAŞININ YANINDA BAĞIRTMA AYRICA BENİ İLGİLENDİRİ!"

"Felix odana gidelimmi?"
Jisung'un kavgaya son vermesini ne anladım bu yüzden odama gittik Kapıyı kapatıp Hyunjin gelmesin diye kilitledim.

"Felix bu çocuk sana sırılsıklam aşık görüntüden de belli oluyor baksana nasıl da kıskanıyor;)"

"Jisung ben de bilmiyorum hayatımda hiç aşık olmadım ama sanırım kendime bir şans verebilirim ben de sence bu konu hakkında konuşmak için çağırdım."

"Felix biliyorum aniden oldu YouTube kanalında silinmiş yeni fark ettim."

"O sildi!"

"Felix bence sen de onu seviyorsun"

"Bilmiyorum"

"Bence sen bir düşün öyle hareket et"

"Haklısın"

Jisung'la biraz vakit geçirdikten sonra ise akşam olduğunu Yeni fark ettik Jisung'u uğurladıktan sonra Hyunjin'in yanına gittim odasının kapısını çaldığımda aldığım bir komutu ile içeri girdim koltukta uzanmış şey alkol şişelerinden içiyordu.

"Hyunjin"

"Hmmm"

"Konuşabilirmiyiz?"

"Tabi gel buraya"

Dediğinde geldim ve yanına oturdum pek hoşlanmadı.

"Kucağıma otur"

"Ha-"

"Unutma benimsin ve ben ne dersem o olur."

Dediğinde ona dönüp kucağına oturdum o da elini belime koyup okşadı aslında rahatsız olmadım bu hoşuma gitti ve sanırım etkilendim...

"Hyunjin sanırımm deneyebilirdim."

"Gerçekten mi!?"

"Evet"

🔞
Sevinçle dudağıma yapıştır o emerken ben de karşılık veriyordum o üst dudağımı ben de alt dudağını esir almıştım villa gibi öpüşüyorduk araya dillerimiz girince de dillerimiz dans ederek öpüşüyorduk o dilimi çekiştirerek emerken ben de ona karşılık veriyordum sonra ise belimdeki eli bir anda kalçama indi ve okşayıp şaplak attı sonraysa beni kucağına aldı ve yatağa doğru sürekli de sırtım yatak buluştuğunda ise yüzümü okşayıp elini şortumun içine de soktu ve penisimi okşadı bense zevkle inledim, beni soyarken tangamı yavaşça kalçamdan bacaklarıma doğru sıyırdı ve bir kenara attı kendisi de sadece boxer'la kaldı bir de öpüşmeye devam ederken sanki vücudumu keşfediyormuş gibi elleriyle sürekli bir yerlerimde dolanıyordu sonra ise penisimi geçince çekiştirip okşadığı için hafif inleme bıraktım, Hyunjin boynumu esir aldı ve Ümit öpmeye başladı ısırıp iz bırakıyordu.

"Hmmm Hyunjinah~~~"

Çekmeceden vibratör çıkardı üstüne kayganlaştırıcı döküp deliğine soktu titreşimi açtığında inlemelerim arttı o ise alnımı öptü.Viratörü çıkardıktan sonra ise iki parmağını deliğime soktu ve zevk ile inledim sonra kalın damarlı aletini deliğime ittirip vuruşlar yapmaya başladı ki zevk noktama gelmişti.

"O-orası ahhh a-aahh~~"

"Ahhh benim bebeğimin zevk n-noktası burasıymışş mm~~"

Daha çok vurmaya başlayınca ardı ardına kesilmeyen inlemelerimle aynı anda boşaldık.

"Bana şans tanıdığın için teşekkür ederim bebeğim seni asla pişman etmeyeceğim ve bu anı bana ikinci kez yaşattığın için de tekrardan teşekkür ederim,:)"

Beni kucağna alıp banyoa doğru götürdü kısa duşun ardında ise beni giydirip yatağa yatırdı ve kendisi de duş aldıktan sonra geldi ve üstü çıplak bir şekilde yanıma yattı ikimiz de çok yorulmuştuk
Bugün çok uzun bir gündü ve sanırım ben de Hıwang Hyunjin'e aşık oldum.

_________________________________________

Twerk Life --•Hyunlix•--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin