Artık Hyunjin&Felix'i ayırıcak hiçbir şey yoktu.Felix yaşanan olaylardan sonra büyük bir travma geçirdi ve çıkması çok uzun sürdü, Hyunjin tekrar mafyalığa başlamıştı ve eskisi gibi artık onun yanından geçenler korkarak adım atıyorlardı.
Hyunjin sevgilisinin intikamını da aldı, Woojin denen herifi hapishaneden kaçırıp ormana götürmüş,öldürmüştü ve polisler ne kadar araştırma yapsada katil işin çok profesyonel bir şekilde halletmişti cesedin üzerinde DNA ya da bir delil bulamadılar.
Hyunjin artık her eve geldiğinde önce meleğini görüyor ve uzun bir süre onun yanından ayrılmıyor sonra ise meleği için yemek hazırlıyor,onu doyuruyor bir saniye bile yanından ayrılmıyordu artık Hyunjin'in rutini buydu gece sevgilisi uyuduktan sonra evden ayrılmadan önce bebek telsizi bırakıyor öyle ayrılıyordu eğer birşey olursa telsizden öğrenebilirdi.
1.5 ay sonra:
Felix YouTube kanalını tekrar açmıştı ama bu sefer tek başına videolar değil hep Hyunjin ile videolar çekiyordu her çiftin YouTube kanalını vardı neden onların yoktu? Felix YouTube kanalını tekrar açmak isteyince Hyunjin ilk başta kabul etmedi ama onla beraber videolar çekeceğini duyunca kocaman tebessümle kabul etti ve Felix'in eskisinden daha çok abonesi vardı buna mutluydu bu sayede depresyonunu kısa bir sürede atlattı. Artık her gün Hyunjin eve gelince Felix saat 20:00 olduğunda beraber video çekiyorlardı.
_Felix'den:
Kahvaltımı yaparken Jisung ile konuşuyorduk, bu akşam Hyunjin ile yeni video çekecektik ve efsane olmalıydı.
"Jisung,sence hangi geceliğini giymeliyim?"
"Hyunjin kızmaz mı?"
"Onunla olacağım için kızmıyor.Hyunjin eğer videolarını beni katarsan istediğini giyebilirsin dedi böylece insanlar beni arzulamayacaklarmış."
"Mantıklı demiş Minho olsada aynısını yapardı"
"Sen kaç abone oldun?"
Evet, Jisung'da Minho ile YouTube kanalı açtı ve bizim çektiklerimiz gibi onlar da aynılarını çekiyorlardı ve birbirimizin kanallarını etiketliyorduk çok eylenceli!
"Hmmmm bakmadım sonra bakarım"
"Tamam"
Yemeklerimizi yedikten sonra yukarı çıkıp bu akşamki videom için gecelik seçmeye başladık.
"Oha Felix kesinlikle bunu giymelisin!"
"İçten?"
"İçten iseee hmmm bu!"
"Oha Jisung ben kalktım tuvalete gidiyom"
"Lan dur!düşünsene Hyunjin seni böyle sikiyor"
"Amann neyse"
Jisung'un isteklerini aldım ve banyoya giymeye gittim.
≈≈≈
Akşam olunca Hyunjin geldi kapıyı açtığımda yüzündeki gülümseme soldu ve üstümüü süzüp pis pis sırıttı
"Bana süprizmi yaptın?~~"
Kapıyı kapatıp beni duvar arasına alıp öpmeye başladı ben ise onu durdurdum
"Video için Hyunniee~~ taakipçilerime söz verdim"
"Oooo~bugün ne kadar şanslıyım"
Kıkırdadım ve soraya oturduk, yemeklerimizi yerken onun gözü sürekli bacaklarımda ve göğüs aramdaki çatlakdaydı umursamadım. Yemeğimiz bittiğinde oturup film istedik,film bitince biraz takıldık ve saat 20:00 olunca video için hazırlandık kamerayı aldım ve koltuğa dönük sabitledim ve Hyunjin soluma geçince videoya başladım.
"Hepinize Merhaba~~~"
Hyunjin'de merhaba diyince ilk önce kanal hakkında ve üyeler hakkında konuştuk,sonra Minsung kanalınıda etiketleyip reklamını yaptıktan sonra işe başladık.
🔞
Hyunjin'in kuçağına kalçam penisine dönük bir şekilde oturdum,oda elini belime yerleştirdi ve hafiften sürtünmeye başladım.Hyunjin inliyor ve kaçamı daha çok bastırıyordu ben ise kalçamı oynatıp,sürtüyor ve arada zıplıyordum ve onu şaşırtıcak şeyi yaptım ve soyundum beni görünce sesli bir şekilde yutkundu ve kulağıma eğildi.
"Bebeğim~Babacığını çok zorluyorsun, eğer yalnız başına bu şekilde kameranın önünde dursaydın o kanalı tekrardan sana kapattırır ve çok ağır bir ceza verirdim."
Sırıttı ver öpüşmeye başladık birbirimizin dudaklarını emiyordum dillerimiz içinde dans ediyordu,Hyunjin dilimi kapıp emmeye başladı işi bitince bende onun dilini yalıyordum ve bu ikimizide aşırı tahrik ediyordu.
Öpüşmemiz bittiğinde ben eski pozisyonunu aldım ve tekrar Hyunjin'in penisine kalçamı sürtmeye başladı o ise arkadan sütyenimin demirini çıkarmış ve aşağı indirmişti oralara zaten sansür koyacağımız için sıkıntı yoktu.Dolgun göğüslerim sallamaya başladım ama Hyunjin'in eli tangamın lastiğine gitti ve aşağı indirmeye başladı ben ise sürtünürken inliyordum ve videoyu bitirip beni ona dönük bir şekilde kucağıma aldı ve elleri belimden aşağı çıplak kalçalarımı sıkıp yoğurma hareketleri yaptı ben ise kocaman inledim kalkınca kucağında olduğum için ayaklarımı beline sardım ve öpüşerek yatak odamıza doğru gittik...
___________________________________________
Ben bu kadarına azdım🥵
Syosgwyıshfjfjhohoejtkmdeojeyvoğydfjlşkkklijeğkfgstıegeyyurf
~BB👋💗💘💕💖💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twerk Life --•Hyunlix•--
FanfictionFelix'in TWERK attığı bir YouTube kanalı vardı... Hwang Hyunjin ise onun takıntılı takipçisi... Hyunjin:Bebeğim o tangaları giyerek insanlara götünü göstermene izin vermicem. Felix:Pardon kim oluyorsunuz da bana karışabilirsiniz? Hyunjin:Kim olduğum...