_Felix'den
Sabah gözlerimi açtığımda yataktaki bedeni dürttüm dün gece içine boşaldığı için birdaha konum atsada gelmicem hamile kalabilirim bendeki korku da o
"Pardon parayı alabilirmiyim?"
"Hmm ah özürdilerim bebeğim al bu paran:)"
"Bana bebeğim demeyi kes"
"Hayır çünkü sen benim bebeğimsin"
"Hayır değilim!"
"Merak etme bebeğim yakında benim olacaksın ha bu arada seni almaya geldiğim zamana ladar video çekmeyeceksin"
"Yok canım bide seninle evleneyim"
"O zaten olacak"
"Kapa çeneni pis sapık!"
Birşey söylemesine izin vermeden kapıyı çarpıp gittim arkamdan hala bağırmaya devam ediyordu ben ise evden çıkıp arabamı bindim ve kendi evinde yolunu tuttum ne diyordu bu adam istediğim gibi videomu çekerdim o zaman asla karışamaz sır onun inadına çıplak kamera karşısına çıkıcam ama herkese açı dedi elbette kanal üyelerine özel video çekecektim zaten üyeler 40-50 kişi falan özel olduğu için kimse paylaşmaz zaten paylaşsa ağzına sıçarım onun dava ederim!
≈≈≈Eve geldiğimde üstüne civcivli pijama giydim içten ise
Videoyu akşam 20:00'da atacağım için bekleyecektin o zamana kadar kendime rağmen yaptım ve televizyona geçip kızılcık şerbeti önceki bölümlerini izledim sonra Jisung'la mesajlaştıktan sonra canımın sıkıntısından Instagram'da dolaştım.
≈≈≈
Akşam olduğunda yatak odama geçtim
Kamerayı yatak başlığına koydum ve videoyu başlattım.
"Herkese merhaba!20.000.000 abone özel kanal üyeleri için yapmış olduğum bu videoyu umarım beğenirsiniz!"
Önce oda turunu yaptım sonra ise bilgisayarın başında remen Önceyiyerek diziyi izledim ondan sonra ise tekrardan kamerayı yatak başlığına doğru koydum ve,
"Kanalıma üye olup bana her ay 500 won yolladığınız için çok teşekkür ederim şimdi sizin yoladığınız paralarınızın karşılığını alacaksınız..."
Diyerek civcivli pijamamı yavaşça çıkarıp dilimi dudağımda gezdirdim
Braletimle kaldıktan sonra tangamın ipi arkaya takıldığı için sexy dolgun kalçalarım ortaya çıkmıştı arkamı dönüp kalçamı sallamaya başladım.Bir süre daha salladım ve sallamaya devam ederken tangayı yavaşça çıkardım sonrada sütyenimi şuan kamera nın önünde çıplaktım ama mahrem bölgelerimi elim ile kapattım,telefonumdan müzik açıp dans etmeye başladım bir saat dans ettikten sonra teşekkür edip videoyu bitirdim ve YouTube'a yükledim bir saat sonra Jisung aradı.📞Jisung:Felix?
📞Felix:Ne oldu Jisung?
📞 Jisung:Felix gönderdiğin videoyu izledim lix sen mal mısın?İnsanların önünde çıplak dans etmek kafayı yedin.
📞Felix:Jisung,en son yattığım adam beni sini etti ben de onun inadına böyle video çektim o kkaşındı ayrıca benim kanalım ni herkes karışıyor ya!
📞Jisung:Hwang Hyunjin'leni yattın?
📞Felix:Ah evet ismi bu da sen nerden biliyorsun!?
📞Jisung:Lix o Minho'nun abisi
📞Felix:Ne Jisung o adam bana takıntılı gibi birşey minho biliyormu?
📞Jisung:Video mu?
📞Felix:evet
📞Jisung:Hayır bilmiyor.
📞Felix:Tamam o zaman görüşürüz
📞Jisung: Görüşürüz
-------
Arama canlandırıldıktan sonra telefonuma bildirim geldi mesaja tıkladım bilinmeyen bir numara
Bilinmeyen numara: Bebeğim, o tangaları giyerek insanlara götünü göstermeme izin vermeyeceğim:)
Felix:Pardon kim oluyorsunuz da bana karışabilirsiniz?
Bilinmeyen numara: Kim olduğumu yakında sana göstereceğim bebeğim:)
Bilinmeyen numara: önceden de seni uyarmıştım ama özellikle son attığım videoyu görünce artık zamanın geldiğini anladım.
Felix:Ne diyorsun sen be! Ne zamanı!
Birden cam kırılma sesi geldi büyük bir ağırlıkçılık bıraktım odaya sonra ise elime paslı alıp sarılana doğru yürüdüm salona geldiğinde yerleri kırık camdı ve camında büyük bir boşluk vardı cama doğru ilerleyip kim olduğuna bakacakken bir anda arkamdan birisi beni tuttuğu gibi ağzıma bez koydu sonrası karanlık....
___________
HYUNJİN GELDİ!
Hyunjin'in tanıtımı 3.bölümde
Kendinize iyibakın!👋✨🐥🥟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twerk Life --•Hyunlix•--
FanfictionFelix'in TWERK attığı bir YouTube kanalı vardı... Hwang Hyunjin ise onun takıntılı takipçisi... Hyunjin:Bebeğim o tangaları giyerek insanlara götünü göstermene izin vermicem. Felix:Pardon kim oluyorsunuz da bana karışabilirsiniz? Hyunjin:Kim olduğum...