_İki hafta sonra:
Hyunjin Felix'den önce uyandı, 2 hafta önce çift birbirlerine evlenme teklifi ettiler ve evlerine gelir gelmez deli gibi seviştiler.Bugünde onların resmi olarak karı-koca olma günüydü Hyunjin Minho'ya telefon edip sevgilisine not yazıp evden ayrıldı çünkü bugün düğün günüydü ve Hyunjin Felix'i bugün düğüne kadar göremezdi.
Sarışın kalktığında yanındaki bedeni göremeyince üzüldü sonra boyun üstündeki not dikkatini çekti notu aldı ve okudu:
Sevgili bebeğim;
Biz Minho ile hazırlanıyoruz, üzgünüm ama seni düğüne kadar göremeyeceğim, düğünde görüşürüz Hwang Felix...
Sarışın notu okuduktan sonra yüzünde kocaman tebessüm belirdi ve Jisung'u aradı 15 dakika sonra Jisung geldi
"Sincaaapppp! Bugün benim en mutlu günüm!"
"Yaaaaaağğğğ! Benim civcivim büyümüş de evleniyormuş!"
"Getirdinmi?"
"Evet!"
Jisung elinde kılıflı aslıyı gösterdiğinde Felix'in yüzündeki mutluluk iyice büyüdü:
"Hadi dene de saçlarını ve makyajını yapalım sonra düğün yerine götüreceğim seni!"
"Tamam!"
Sarışın askıyı aldığı gibi odasına koştu Jisung'la arkadaki fermuarı çekmesine yardım etti, sarışın ayna da büyülenmiş gözlerle kendisini izliyordu:
"Aman Tanrım!Feli,çok güzel olmuşsun"
(Elbise)
Makyaj olarak sadece eyeliner çektiler ve Jisung Felix'in saçlarını yapmaya başladı
(Saç)
Felix artık hazırdı ve düğün saati yaklaşıyordu Jisung ile beraber arabaya binip düğün yerine doğru sürmeye başladı Jisung.
_Hyunjin'e bakalım ✈️
Hyunjin üstündeki takımla şahane görünüyordu:
"Oha Hyunjin ben kalktım"
"Jisung'a söylicem"
"Lafımı geri alıyorum"
Hyunjin ve Minho'nun çatışmaları bittikten sonra Hyunjin kocası olacak o çocuğu heyecanla beklemeye başladı.
Bir saat...
Aradan bir saat geçti ama hala Felix ile Jisung yoktu.Hyunjin endişelenmeye başladı bile
"Minho, şimdiye kadar gelmeleri gerekmiyor mu?"
"Evet...Jisung'u için endişeleniyorum..."
"Napıcaz?"
Derken Hyunjin'in telefonu çaldı arayan Jisung'du:
📞 Hyunjin:Jisung,nerede kaldınız nikah memuru çoktan geldi ve bekliyor.
📞Jisung: H-Hyu-unji-in F-Fe-lix'i kaçırdılar!
📞 Hyunjin:Ne demek kaöırdılar kimler!
📞 Jisung: B-biz şimdi arabayla oraya geliyorduk s-sonra bir araba geldi bize çarptı benim ben bayılmışım gözlerimi açtığımda yanımda Felix'i ve arabadaki insanların olmadığını gördüm.
📞 Hyunjin:Plakayı ver!
📞 Jisung:**********
Arama sonlandırıldı
"Minho,nikah memuruna söyle gitsin düğün ertelendi Felix'i kaçırmışlar!""Ne! JİSUNG İYİMİ!?"
"O iyi hadi geldiğimiz yoldan dönüp Jisung'u alalım ve karakola gidelim!"
≈≈≈
_Felix'den:
Gözlerimi açtığımda bir yatak odasındaydım ve ellerim bağlı bir şekilde oturuyordum. bağırıp yardım istemeye çalıştım ama ağzındaki bant bunu engelliyordu ve bir anda kapı açıldı:
"Lee Felix,artık benimsin!"
"Mmmmmmm!!!!!!!!!!!"
"Ah bebeğim konuşmaya çalışma ve beni dinle,ben sana aşık bir insanım ama sen! Hwang Hyunjin ile sevgili olduğunu öğrendim nasıl mı? Çünkü ben Hwang Hyunjin'in en büyük düşmanı Kim Woojin... ve seni alabilmek için elinden gelen her şeyi yaptım ve başardım artık benimsin ve o Hyunjin denen sikik heriften kurtulucam."
Ağzımdaki bantı çıkardıktan sonra ona tükürdüm:
"Ben Hyunjin'i seviyorum!! ve o benim buradan alıp evimize götürücek sende hapishanelerde çürüyeceksin!"
"Ahh bebeğim, Hyunjin seni kurtaramaz çünkü yarın akşam Çin'e gidiceğiz ve sonsuza dek benim olmuş olacaksın!"
Sustum sonra hıçkırıklar eşliğinde ağlamaya başladım
"O videolarındaki gibi kalçanı sallasana YouTube kanalını kapattığından beri izleyemiyorum o güzel videolarını çok özledim...Benim için yaparsın değilmi hatta sikimin üstüne? Hm?"
"ASLA!"
"BAĞIRMA!BAĞIRIRSAN SONUÇLARINA KATLANIRSIN!"
diyerek belindeki silahı gösterdi ve seslice yutkundum Hyunjin lütfen beni çabuk bul aşkım bu manyak beni korkutuyor...
___________________________________________
KAOS!KAOS!KAOS!
Şeytan Zora😈👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twerk Life --•Hyunlix•--
FanfictionFelix'in TWERK attığı bir YouTube kanalı vardı... Hwang Hyunjin ise onun takıntılı takipçisi... Hyunjin:Bebeğim o tangaları giyerek insanlara götünü göstermene izin vermicem. Felix:Pardon kim oluyorsunuz da bana karışabilirsiniz? Hyunjin:Kim olduğum...