~ELSŐ~

91 3 13
                                    

-Flóra, kapkodd magad, mert már így is késésben vagyunk! - kiabált fel a nappaliból anya, mire utoljára vetettem magamra egy pillantást, majd lementem. 

-Itt vagyok már. Nyugi, csak nyolcra kell ott lennünk- feleltem, mosolyogva, majd nyomtam egy puszit az arcára.

-Kislányom. Fél nyolc van, és kocsival lehetetlen odaérni. Remélem, hogy nem borul fel semmi előttünk- forgatta meg a szemét szórakozottan, majd felkapta a kocsikulcsot, és kiléptünk a házból.

-Szerinted felvettek?

-Nem tudom- rázta meg a fejét, majd elindította  a motort. - De.. szerintem igen. De tényleg siessünk- kezdett el farolni a feljáróról, majd elindultunk a forgalmas utakon. Útközben felcsendült Justin Bieber is, amitől anya tökre lázba jött, majd elég hamiskás hangon elkezdte kornyikálni a dalszöveget. 

  Végül, háromnegyedre értünk az ELTE parkolójába. Hisz ma derül ki, hogy a jelentkezést követően kit vettek fel. Én elképesztően izgulok. Van bennem egy érzés, hogy az elsők között vagyok, hisz odatettem magamat a végzős évemben, de valami azt sugallja, hogy nem voltam eléggé jó. 

  Anya mellett lépkedve mentünk be a kapun. Eléggé sokan tömörültek már, hisz csak néhány perc kérdése volt, és kiküldik az SMS- eket, hogy szeptembertől kik tanulhatnak tovább az ELTE padsoriban. 

-Mindjárt jövök. - mutattam ,majd gyorsan elsiettem a MOSDÓ balra feliratú tábla előtt. Hamar megtaláltam, majd bementem az egyik fülkébe, elvégezve a dolgomat. Velem egyszerre lépett ki egy szőke hajú lány. Rámosolyogtam, amit viszonzott. Miközben kezet mostam, ránéztem a tükörből.

-Izgulsz? - érdeklődtem, mire hevesen bólogatni kezdett. 

-Igen, nagyon. Milyen kar?

-Jogász- biccentettem, miközben megtöröltem a törlőpapírral a kezemet. -Te?

-Én is- mosolyodott el.- Eszti vagyok- mondta, felém nyújtva a kezét.

-Flóra- ráztam meg vigyorogva. Hirtelen még egy lány kijött az egyik fülkéből, majd tetőtől talpig végig mért minket. A mosolya..kedves volt.

-Én Mesi. Én idegen nyelvre- mondta, majd megeresztette a csapot. 

-De jó- mosolyogtam rá.- Na, én megyek. Anyukám már vár. Ha felvesznek, lehet találkozunk.

-Biztos- mosolygott vissza Eszti, majd elhagytam a mosdót. Gyorsan visszasiettem anyához, aki a telefonján videóchatelt apuval.

-Na??? - kérdezte kíváncsian apa.

-Még ötvenkilenc van! - szóltam rá.

-Nem baj- nevetett. -Biztos felvesznek. Érzem a zsigereimben.

-Remélem. - abban a pillanatban értesítésem jött. Velem egyszerre mindegyik körülöttem lévő ember felemelte a telefonját. Izgatottan, a torkomban dobogó szívvel nyitottam meg az SMS-t.

Kedves Rogán Flóra!

Örömmel értesítjük, hogy Önt elsőnek vették fel az Eötvös Lóránt Tudomány Egyetem, jogász karára. Kérjük, augusztus 31.-éig jelezzék az ünneplő méreteket, majd abban szíveskedjenek megjelenni az évnyitón. 

Szeretettel, és üdvözlettel: 

                                                            Az ELTE igazgatósága, és tanári kara


-NA???????????- kérdezte ismét apa, mire felnéztem.

-FELVETTEK!!! FELVETTEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- ugrottam anya nyakába, mire apa a vonal másik végén ordítani kezdett. Hülyének is nézhetnek, de engem  nem érdekelt. Az álmaim megvalósulnak. 

Tiltott Gyümölcs 2. / Kerkez Milos ff/BEFEJEZETT✅️Where stories live. Discover now