Kettő teljes hét telt el a buli óta.
Próbáltam kizárni a fejemből Milost,a lehető legjobb módszerrel. Kikövettem minden platformon csak hogy még véletlenül se lássam.
Nem hittem volna,hogy nehéz lesz Milos nélkül. De eddig se játszott túl nagy szerepet az életembe,ugye? Inkább csak egy latyo rajongó voltam a szemébe...csak..szólhatott volna hogy van valakije,mert akkor nem próbálkozok. És nekem is csak egy favorite focista volt. Vagy lehet egy kicsit több. De ez már a múlt. Kihatással lesz a jövőre is..de nem számít. Jobban fáj az,hogy megtette minthogy elzavartam az életemből. Túl sok volt már. És nem engedek. Nagyon nem. Nekem nem elég, a tettek nélküli szavas magyarázat. Cselekednie is kellene ahhoz. De minek áltatom magamat? Kerkez Milosról van szó nem pedig egy hercegről. Megy neki a hazudozás,mint a hajléktalannak a kunyerálás....de most tényleg..-Na-csapta össze másnap a kezét diadalmasan Eszti,majd felém nézett. - Van terved mára?
-Hááát...igazából...nincs...csak tanulni akartam- vontam meg a vállamat. -Miért? -Ráncoltam a homlokomat kérdőn,mire csak elvigyorodott.
-Arra gondoltam,hogy mi lenne,ha Mesivel elmennénk,így hármasban kávézni,vagy valami ilyesmi. Vagy akár a barátnőidet os hívhatod. Úgyis megakartam őket ismerni‐karolta át a vállamat boldogan. Én miért nem tudok az lenni?
-Oké,én benne vagyok- feleltem. -Megkérdezem őket rendi?
‐Oki. Milyen órával kezdünk? ‐kérdezte,majd válaszolva neki az automatához mentem,hogy vegyek valami üdítőt,mert az enyémet úgy otthon hagytam,mint a pinyt.
Megnyomva a tizenkettedik,végig néztem,ahogy a Márka italom besett a tárolóba,aztán lehajolva kiszedtem.
‐Megvagyok- biccentettem Esztinek,aki csak bólintott. Fél óra múlva lesz az elő óránk. Addig előszedtem a telefonomat,majd gyorsan neki láttam pötyögni a hármas csoportunkba.Kerkezné❤️❤️❤️⚽️: Hiiii! Na az van,hogy az egyik csoporttársammal és a másik barátnőnkkel elmennénk kávézni, van kedvetek?
Azonnal írtak.
Szoboszlainé🤩❤️: Sziooo🤩⚽️Nekem lenneee!
Bakosné😊: Hi babáiiim🥹Nekem is van. Mikor és melyik kávezóba? Mert van egy pár...
Kerkezné❤️❤️⚽️: Öt óra kor,és a sarkon,tudjátok.
-Szoboszlainé🤩❤️: Igen igen. Ott leszek
Bakosné😊: Én is. Na mennem kell boltba. Sziasztok!
Szoboszlainé🤩❤️: Oké megyek én is anyával fodrászhoz. Sziasztooook
Kerkezné❤️❤️⚽️: Haliii
-Jönnek - néztem fel Esztire,aki diadalmasan az égbe bokszolt. Majd meglátott valakit és gyorsan abba hagyta a tevékenységét. Egy velünk egykorú fiú sétált el mögötte. Pár pillanatig végig mérte a barátnőmet,majd tovább sétált,összeröhögve a haverjával.- Ez ki?
‐Ő is csoporttársunk!- mondta elképesve azon hogy nem tudom.
‐ Jól van,na. Nem figyeltem nagyon. Inkább a tanárt figyelem.
-Na. Bencének hívják és rohaaaaaadt helyes!!!!- lelkendezett mosolyogva. -Tényleg. Múlt órán felvette a tollam.-Minek írsz tollal, ha van laptopod?- ráncoltam a szemöldökömet kérdőn. D emost komolyan. Egyetemen már nem szokás .
Nagyon hamar eltelt az óránk. Lehet azért,mert nem agyaltam Miloson, de az is lehet,hogy a tanár nagyon interaktív órát tartott, amit kivételesen mindenki élvezett. Mondjuk nem biztos,hogy ez lesz a kedvenc órám,mert rengeteget kell benne rajzolni és mivel,hogy ne menjen órán abból az idő,háziba meg kell csinálni. Mindegy,igazából nem esik nehezemre,és nem is lesz nagyon programom a Vikiékkel való találkozás után szóval majd megírom. Esztivel gyors léptekkel siettünk a következő óránkra,mert az rögtön kezdődött mikor a másiknak vége volt.
-Vigyázat, Bence- riadó‐ súgtam a barátnőm fülébe,aki odakapta a fejét. Az említett személy vigyorogva haladt el mellettünk szemügyre véve Esztit majd folytatta a zene hallgatást.
-Mi a...- taglózott le elképedve Eszti.-Te láttad??
‐Igen, láttam. De ha nem szeretnénk elkésni,akkor szerintem siessünk,mert három perc és becsengetnek- feleltem , az időt ellenőrizve.
-Oksa. De regényeket tudnék abból mondani,és írni ami most a fejembe lezajlott...‐Dörzsölte össze a kezét vigyorogva.
-Nem akarom tudni a piszkos fantáziádat...- nevettem..........................................
‐Na szaftos sztorikat szeretnék tudni a tegnap estéről. Annyira emlékszem,hogy keményen berúgtam- közölte halál komolyan Viki,miközben beleivott a tökös latte- jába,és szórakozottan meredt RÁM,aki ugye ott volt,és nem nagyon ivott.
-Hát öhm..tancoltál az asztalon,már majdnem csak fehérneműben, még szeremcse6,hogy Dom megállított. - mondtam,mire teljesen elsápadt. Szerintem próbálta felidézni magát. Hanga nem ilyen.Ő inkább a maximalista fajta. - Aztán Kevin nagy nehezen lenyomta a háromszáz fekvőt, mire Ádám kontrázott...
-Melyik Ádám???? - szólt közbe nagy hamar Mesi,mire Viki furán nézett rá,de elmosolyodott.
-A Nagy- feleltem rá nézve. Erre csak felcsillant a szeme.
-Uuuuu
-Na igen-kezdtem el folytatni,majd megkavartam a kávém habját.‐Hogy neki sikerül az ötszáz felülés. Hát nem sikerült mert fullosan be volt már állva a piától,és hát...ja. Aztán nem.nagyin figyeltem a történésekről,mert Milossal...- haraptam be az alsó ajkamat. Most Hanga szeme csillant fel.
-Iiiiigeeeen??- kérdezte.
‐Igazából.. jaj nem is tudom,hogy mondjam el-temettem az arcomat a tenyerembe,nehogy elsírjam magamat Milos gondolatára.-Kiderült....hogy...barátnője van. És nem most lett- néztem fel könnyes szemmel. -Amióta ismerem.
-Miiiiiii??????
KAMU SEDANG MEMBACA
Tiltott Gyümölcs 2. / Kerkez Milos ff/BEFEJEZETT✅️
Fiksi Penggemar-" Rájöttem- közöltem elhalló hangon, majd felnéztem rá. -De mire, édesem? - kérdezte Hanga kíváncsian, átfogva Dom derekát. Viki is rám szegezte a tekintetét. -Hogy..borzasztóan hiányzik- motyogtam, de még így is hallották. Andris elvigyorodott. -M...