-Na-dobtam le az egyik karton dobozt az újdonsült ágyamra.-Meg is volnánk.
-Nagyon ügyes vagy, hogy hat bőröndöt rángattál végig a folyosón,- méregetett mosolyogva Eszti, majd elterült az ágyán. Kilehetett fáradva, tényleg. -Na, segítek kipakolni. Minél hamarabb végzünk, annál jobb. - ült fel.
-Szerintem is. Hiába örülök, hogy beköltözhettem, semmi kedvem nincs pakolni, rohadtul- ráztam meg a fejemet, majd felnyitottam az egyik bőröndömet, és a benne lévő, fontos tárgyaimat elkezdtem kipakolni.
-Hé! Ez mi? - állapodott meg Eszti tekintete a padlón. Egy kép hevert fejjel lefele fordítva. Eszti gyorsan felvette, majd szemügyre vette. -De cukik voltatok.
-Köszi- mosolyogtam rá, tudva, hogy melyik képről beszél. Amikor még jóba voltam Milossal, és nem vert át.
-De nem tényleg. Szerintem elképesztően összeilletek, kár lenne veszni hagyni.
-Mit? Az, hogy én többet érzek, és éreztem iránta, az nem azt jelenti, hogy ez viszonzott is- vontam meg a vállamat, majd kiszedtem a lámpámat, és az író asztalomra raktam.
-Ne becsüld le magadat. Nem mindenkinek lesz ilyen nagy foci fan barátnője, mint mondjuk neki. Tudod, hogy mennyi focista vágyakozik titkon azért, hogy ne egy cicababa modell legyen a csajuk, hanem egy tökre belevaló? - ráncolta a homlokát, aztán a kisebbik bőröndöm felé igyekezett, majd letérdelt előtte, és kicipzározta.
-Akkor meg ne jöjjenek velük össze.
-Jaj, de naiv vagy.- ingatta a fejét. - A fiúk rohadt makacsok. Nem szokták kifejezni az érzésüket, soha, hisz nem lányból vannak. Ők csak ledumálják, egy-két spannak,hogy ez meg az jön be. aztán kész. -magyarázta.
-Nem tudsz adni egy kicsit a pozitivitásodból? - kérdeztem. -Én miért nem lehetek ilyen?
-Megnyugodhatsz, mert te is ilyen vagy. Csak nem ebben a témában- erre halkan felnevettem, aztán áttértem egy másik táskára, és elkezdtem a vállfára aggatni az ünnepibb, és estélyi ruháimat.
-Lehet igazad van. De még mindig nem tudom felfogni, hogy egy focista mit szerethet bennem.
-Mit nem? - kérdezett vissza. -Ez itt a kérdés. Szép vagy, és vonzó. Kedves, és mindig mosolyt tudsz csalni az emberek arcára egy-egy szóval. Feldobod a napjukat. Aztán nem hagyod, hogy porig alázzanak, de ha kell keményem visszatudsz szólni az embereknek. Ikonikusan is már túlbuzgó a focitudásod, és a szereteted, és mint említettem sok focista lenne a párod, ha megtudnák, hogy ennyire szereted.
-Ezt hogy tudtad meg rólam? Alig ismerjük egymást- nevettem fel hihetetlenül. Mosolyogva megvonta a vállát.
-Egyszerűen jó megfigyelő vagyok. - közölte.
-És nem tudnád említeni a rossz szokásaimat? Mert még elszállok magamtól a sok jó mellett...
-Nem sajnálom- vigyorodott el. -Kapcsoljak zenét?
-Tőlem- mondtam legyintve, nekem úgyis minden mindegy alapon. Erre csak elővette a telefonját, majd elindított egy random dalt.
Hali!! Ez is egy rövidebb fejezet lesz. Ez a könyv is huszonegy fejezetes lesz, ami azt jelenti, hogy mindjárt vége😭😔😣Az izgi részeket a végére tartogatom! HA tetszett, és várod a végét, akkor légyszíves jelezd nekem valamivel! Puszii
Helga
2024. Október 3.
ESTÁS LEYENDO
Tiltott Gyümölcs 2. / Kerkez Milos ff/BEFEJEZETT✅️
Fanfic-" Rájöttem- közöltem elhalló hangon, majd felnéztem rá. -De mire, édesem? - kérdezte Hanga kíváncsian, átfogva Dom derekát. Viki is rám szegezte a tekintetét. -Hogy..borzasztóan hiányzik- motyogtam, de még így is hallották. Andris elvigyorodott. -M...