Part 4: Újrakezdés

5 0 0
                                    

Emma

Hétfő reggel van, készülök a sulira. Nem mondanám kipihentnek magam a rossz álom miatt, de sajnos nincs mese menni kell.
Kint a ház előtt vagyok már, Carter-t várom. Gondolkoztam rajta még éjjel, hogy elmondjam- e neki a tegnapot. Ha csak egy dolgot kellene mondanom amit a Nate-el való kapcsolatomból megtanultam az az, hogy a hazugságnak sosincs jó vége.

- Jó reggelt szépségem!
- Jó reggelt szerelmem!
- Milyen volt a tegnapod?

Akkor egyből bele a közepébe. Hát jó...

- Nem egészen úgy alakult ahogy azt én elterveztem.
- Hogy érted?
- Átmentem ugye Ameliához.
- Igen...
- De Nate nyitott ajtót nekem. Kiderült, hogy Amelia elfelejtette, hogy átmegyek hozzá, és azt se mondta, hogy Nate otthon lesz.
- És történt valami?
- Dehogy is butus. Egy kicsit beszélgettünk, aztán én haza is mentem.
- Rendben, én hiszek neked.
- Szeretlek!
- Én is szeretlek!

Megérkeztünk a sulihoz, elbúcsúztunk egymástól, kicsit hevesen... majd kiszálltam a kocsiból, megigazgattam magamon a ruhámat és amikor felnéztem ott volt Nate, a kocsiban ült. Ameliát hozta suliba. Valószínű látta, ahogy Carterrel vagyok. Nem igazán tudtam eldönteni, hogy mit érezhet ennek láttán. Oda jött hozzám Amelia és be is mentünk.

- Ne haragudj a tegnap miatt Emma.
- Nincs semmi baj. Nate mondott valamit?
- Nem, történt valami?
- Ja nem, nem. Menjünk órára.

Ma elmentem az atlétika edzőmhöz, hogy vissza mehetek-e. Szerencsére megengedte, aminek nagyon örültem. Viszont más napokon lesznek az edzések, mint ahogy tavaly volt. És ma már lesz is egy edzés. Felhívtam Cartert, hogy később végzek, viszont nem tud így értem jönni, mert elintézni valója van.

- Hello!
- Amelia, mi a helyzet?
- Iszonyat uncsi ez a nap. Nem megyünk el valamerre suli után?
- Nem fog össze jönni. Kiderült, hogy ma edzésem lesz.
- Ezek szerint vissza vettek. Király!
- Kicsit tartok attól, hogy vissza fogadnak-e. Nem beszéltem Lily-ékkel a suli vége óta.
- De ez nem a te hibád. Ők voltak azok akik leszarták, hogy mi van veled. Figyelj megvárlak, és majd együtt haza megyünk.
- Az szuper lenne.

Edzésen egy nem várt személy jelent meg.

Folytatás⬇️🌷

A Kiszemelt! 2Where stories live. Discover now