Part 6: Nem hiszek neked

7 1 1
                                    

Emma

Amelia és Nate haza mentek. Carterrel felmentünk a szobámba, Carl addig megsétáltatja Lolát.

- Hiányoztál!
- Te is nekem, de elmondanád, hogy mi volt az ott lent? Honnan ismeritek egymást?
- A strandról.
- És?...
- Bébi minek ezt most felhozni.
- Mert látszólag feszkó van köztetek. És amikor arról meséltem neked, hogy mi volt köztem és Nate között te nem mondtál semmit.
- Jól van, ha ennyire fontos. Mielőtt még Nate és Olivia össze kavart volna előtte én voltam vele. De jóban váltunk el egymástól, mindketten dolgoztunk tovább a strandon. De Nate-nek ez nem tetszett. Ennyi.
- Ennyi?
- Mondtam, hogy semmi extra.

Hittem neki. Miért hazudna? Azért meghallgatnám Nate szemszögéből is a dolgot. Carter 9 körül ment haza. Nagyon fáradt voltam úgyhogy gyorsan lezuhanyoztam és el is aludtam.

Másnap suli után váratlanul betoppant hozzám Nate.

- Gyere be.
- Zavarok?
- Nem, csak enni készültem. Kérsz valamit?
- Nem, köszönöm. Figyelj akkor én most inkább megyek, majd máskor beszélünk.
- Várj már. Nyilván fontos, ha eljöttél ide, szóval hallgatlak. És egyébként én is akartam veled beszélni.
- A tegnapról?
- Igen, a tegnapról. De kezd te!
- Elmondta Carter, hogy honnan ismerem?
- El.
- Nem hiszem, hogy úgy mondta el ahogy az igazából megtörtént.
- Akkor hallgatlak Nate Murphy, hogy történt igazából?

Értetlenkedve néztem rá, miközben mesélte.

- Az arcodból ítélve Carter nem így mesélte el.
- Nem tudom mit mondjak Nate.
- Nem hiszel nekem?
- Hiszek, de miért hazudott volna Carter? Semmi értelme.
- Mert nem akarja, hogy tudd milyen ember valójában.
- Te nem úgy ismered mint én. Lehet régen olyan volt, de már nem.
- Ne legyél ilyen naív Em. Csak le akar téged fektetni. Tudom, hogy még nem sikerült neki és ne is engedd neki.
- Mi a szar Nate? Hogy mersz ide jönni és ilyeneket mondani nekem azok után amit velem tettél? Semmi közöd hozzá, hogy kivel mit csinálok! És most menj el. Carter nem soká jön értem. És gyönyörű esténk lesz.
- Én szóltam, ne csodálkozz, hogy amint megkap téged, eltűnik.

Felzaklatott engem, így nem jó ízűen ettem. A mai randit csak kitaláltam. Tudtam, hogy felhúzza.

Később tanultam egy kicsit, sorit néztem. Megdögönyöztem Lolát. 11 körül le is feküdtem aludni.

Folytatás⬇️🌷

A Kiszemelt! 2Where stories live. Discover now