Açık açık söylüyorum şu hayatta beni uyandırabilecek tek şey alarm. Ya aslında bunu icad eden adam çok salak yani kardeşim senin hiç mi kendine saygın yok hadi kendine yok şu zavallı bizlerede mi yok ayıptır ya ! Neyse soylenmeye devam etmeden yataktan kalksam iyi olacak. Sabahları duşa girmek en büyük hobim yani laf olsun diye söylemiyorum ama su beni mutlu eden tek şey. Evet tahmininiz dogru ben bir yüzücüyüm. 5 yaşımdan beri kendimi suda bilirim. Evde tek cocuk olamak sanırım ebeveynleri ''Ay kızımı su kursada yolluyayım'' kafasına sokuyor YAZIK! Ama sanırım ailemin bana verdiği tek mutluluk bu.Bazen kendime çok acıyorum. Kendimden bahsetmek gerekirsehuysu olduğumu herkes bilir ufacık seyden bile yüzlerce bahane cıkarabilirim.Bu benim doğamda var canım idare edin artık.Neyse bu yıl üniversite 2. sınıfa gectim. Bilgi Üniversitesi Psikoloji 2. sınıf öğrencsiyim. Şu hayatta tek yakın arkadasım Şule. Tam bir salak ama bir o kadar da cindir kendisi. Ve gelelim önemli soruya evet evet sevgilim yok olmadı hiç ama utanmıyorum benim huysuzu napsınlar dimi ?
-Kızım bak sadece 1 ay da 1000 lira alacaksın ya sadece yüzme dersiyle düşünsene!
-Saçmalama şule ben kimseyle uğraşamam valla şimdi o çocuk öğrenemez filan çarparım ağzına anası babası kızar.
-Öküz geldin öküz gidiceksin !
-Biliyorum biliyorum. Hadi ben derse geçiyorum akşamda antreman var sen eve git direk bekleme beni
-Tamam huysuzcuk ama sen bu teklifi düşün nolur nolur !!
-Tamaaamm
Etrafta 200 liraya dahi kurs veren hocalar dururken gelip benden 1000 liraya ders almak nedir ya ! Bu sorularla kafamı kurcalarken antreman saati gelmişti. Cok sevgili(!) hocamız Selim bey yine konuşma yaparak derse başlıyacakt.
-Gençler , okulumuz yeni bir yarışmaya katılacak. Sizlerde o yarışta olacaksınız. 3 ayboyunca antreman yapacaksınız. Bu yüzden Nike swimmer mayoyu almanız lazım ben adresi vericem sze sizde alın.
-Hoca ne kadar bu mayo benim mayom var aa neden alıcam ki hocaaaggm , diye anırdı sınıfın en kokoş kızı Ayşegül.
-1000 lira kızım . 1 haftaya o mayolar sizde olacak şimdi yerlerinizi alın.
1000 lira nedir ? Arkadas nedir ya o paraya ben deli gibi abur cubur alırım ya. Şimdi ben bizimkilerden de isteyemem ee napıcam ? Harika ya bir sorunsuz gün yok !
-Aha İklimya işte bu işe girersen 1000 lira cebinde işte !
-Ya şule seni havaya atıp tutmayı mı unuttular hayatım ! Ben gelemem öyle öğretmen seylerine !
-O zaman git Mahmut amcadan iste parayı hadi hadi !
-Kızım yemin ederim çok fenasın!
-Fena değilim İklimya artık şu huysuz kız olayı bırak ınsan içine çık.Ot gibi yaşıyosun ya bu nedir !
-Aaa! Tamam ya sakin ol söyle ders vericem .
-Aaa benim sözümü dinledi oha o zaman ben artık hep böle sinirli oluym
-Ay kızım valla hiç çekemem
-ahah tamam be ben arıyorum hemen bakalım Savaş bey hazır mı ?
Adı Savaşmış. Kaç yaşında acaba 7 yada 8 belkide 10. Adreside aldık yarın hemen gidicez bakalım bu öğretmenlik anılarım anne ve babamın üstümde bıraktıgı kadar kötü olacak mı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatın Ikinci Yüzü- Benim Savaşım
RomanceHayatımız bize bazı şeyler için savaşmamız gerektiğini ve sonunda buna değdiğini gösterir. Iklimcan icin Savaş onun hayatındaki tek değer. Ve onun icin herkesle savaşmaya hazırdır. Peki sizin Savaşınız ne ? (Gerçek hayattan kurgulanmıştır)