Aldatılmış

41 5 0
                                    

Aldatmak nedir ? Insanlar neden aldatırlar ? Aldatmak sadece bedenle mi olur ? Sevişmek midir aldatmak ? Oguz Atay aldatmak kelimesini söyle açıklar "Kalbin kalplerdeki eksikligidir aldatmak" bu sözü cok düşünmüştüm hep. Simdi anlıyorum ne demek istediğini. Insanlar karşısında ki kişide eksiklik bulduğunu ve bu yüzden aldattığını söyler oysa bu yalandır. Hic birsey eskisi gibi olmaz. Ama bizler asla bunu göze alamayız. Karşımızdaki insanı asla eksigiyle kabul etmeyiz. Onun yerine birileriyle olmayı tercih ederiz. Iste bu Bedensel aldatmaktir. Peki ya kalp ile aldatmak nedir ? Kalp ile aldatmak sadece sahip oldugun kisiden başkasını sevmek kadar küçük bir kalıba sığdırılmamali bence. Aldatmak , kandırmak , yalan soylemektir. Karşınızdaki kisileri yok saymakdir. Eger kalp ile aldattiysaniz siz butun insanları aldatmis olursunuz.

Elimde duran babamın uygunsuz resimleri karşısında ne dusunmeliyim ? Kalp mi yoksa beden aldatması mi ? Bu durumda ne yapılır ki ? Hesap sormak ne işe yarar ? Her insan yaptığı işlerden kaçmak icin yalan soyler degil mi ? Simdi eve gecip babamın yalanlari , annemin çığlıklarıni dinlemektense sokaklarda aglamak daha mantıklı olmaz mi ?

Hemen elimdeki fotoğraflarla yürümeye başladım. Aile sorunları her evde olan şeylerdir farkındayım evet ama bazen bu sorunlar sizi o kadar büyüttür ki yasitlarinizin yaptigi seyler size anormal gelir. 9 yaşımdan beri bu sorunların icinde olmak beni içime kapatmisti. Herseyini kaybeden yaşlı bir kadın gibi sokaklarda başım eğik gezmeye başladım.Kac saat dolastigimi bilmiyorum. Cem adrian dinlemek bu günler icinmis meger.Artık düşünmek bile bana ağır geliyordu. Telefonum calinca banklardan birine geçip deli gibi karışık olan cantamdan telefonumu bulmaya çalıştım. Uzun olsada telefon kapanmadan açmayı basardim. Arayan Savaştı.

-Efendim?
-Iklimya ders icin gelmeyecek misin ? , dedi sert bir tavırla.
-Sey..Ben bugün icin izin isteyebilir miyim ? Kendimi hiç iyi hissetmiyorum , dedim ağlamaklı bir sesle.
-Sen iyi misin ? Bir sorun mu var ? Nerdesin ? Biri bisey mi yapti ? , diye hızlı hızlı konusunca araya girmek zorunda kaldım.
-Ben iyiyim gerçekten. Sadece biraz kendi başıma kalmam lazım . Suan sadece buna ihtiyacim var , Anlayışın icin tesekkurler yarin 1 saat fazla çalışır telafi ederim. Görüşmek üzere , diyip telefonu kapattim. Sesimi kontrol etmek icin cok zorlanmistim. Saatlerce ağlamak sesimi travesti sesine cevirmisti. Oturdugum bankta ne yapacağımı düşünürken empati kurmaya çalışıyordum. Neden aldattı annemi ? Evet annem pek disiplinli bir kadındır yaşanması zor bende zorlanıyorum kabul ama bi kadın ne olursa olsun aldatmayi hak eder miydi ?

Kafamdaki düşüncelerden siyrilmak ve eve gitmek için kendimi toparlamaya çalıştım. Bunda pek başarılı olamasamda birazcık becerdigimi soyleyebilirim.Evin kapısına geldigimde aslında pekte beceri olmadığımı anladım. Zili calmak hic bu kadar zor olmamıştı . Icimden keske biri iceri girmeme engel olsaydi derken bir arabanin fren sesiyle arkama döndüm. Son model siyah bi BMW kapının önünde durdu. Camları siyah olduğu icin icini gormedigim icin asalak gibi gözlerimi kısıp arabanın icine bakmaya çalıştım . Dışardan nasil göründüğümü tahmin edebiliyorum aslinda.



Inen Savaştı. Ne olduğunu anlamadigim şekilde kalbim hızlı atmaya basladi , beynim durmustu resmen. Yanıma yaklastikca kalbimin sesini daha iyi duyabiliyorum . Elim ayagim birbirine karıştı . Bir anda istemsiz sacimi düzeltmeye çalıştım . Normalde yapmadığım hareketleri Savaşın karsisinda yapmaya çalışıyordum. Nedenini bilmesemde ? Aslinda kendimi düzeltme çabam bosunaydi çünkü aglamaktan gözleri şişmiş saclari ruzgara karsi pek dayanıklı olmamış ustum başım dağınık sekilde kusursuz görünen Savaşın karsisindaydim.

-S..s.senin burada ne işin var ? , dedim sesimin titremesine engel olamadan.
-Telefonda sesin çok kötü geliyordu. Merak ettim geliym dedim , dedi.Sesi , her konuşmasında insana istemsiz mesafe koyuyordu.
-Ben iyiyim söylemiştim telefonda gelmene gerek yoktu. Ayrıca sen ev adresimi nerde öğrendin ?
-Suleyi aradim o söyledi. Rahatsız olacağını bilseydim gelmezdim aslında . Huysuz olduğunu soylemislerdi aslinda gercekten de oyleymissin , dedi siritarak.
-Huysuz ne demek ya ? Oyle degilim sadece insanlarin bu hareketlerine tahammül edemiyorum , dedim kaslarimı catarak.
-Peki o zaman sen beni pataklamadan ben gidiym , dedi sesindeki alayci tonla.
-Iyi olur , lafıma devam edecektim ki kapi açıldı babamdi. Onu gördüğüm anda Savaşın orda oldugunu bile unuttum sadece babama bakıyor aglamak istiyordum, göğsüne vurup bunu neden yaptin demek istiyordum ama oylece durup ona bakıyordum.
-Savaş , nasılsın? Baban nasıl uzun zamandır gorusmedik , dedi babam sevecen sekilde.
-Iyi efendim. Is toplantisi icin yurt dışında , dedi Savaş gülümseyerek.
-Kızım siz nerden tanisiyosunuz Savaşla ? Savaşın babasi cok yakın arkadaşım aslinda sizi onceden tanistaracaktim ama hic vaktimiz olmadi. , babam hic bana bu kadar sevgi ve ilgiyle yaklasmamisti karsisinda agzi acik sekilde onu dinliyordum. Cevap verecektim ki Savaş araya girdi ;
-Iklimya benim yuzme hocam yani daha 1 ders gelebildi ama bundan sonra benim ogretmenim olacak , dedi dönüp bana sinsice siritarak. O an dislerimi sıkıp sadece bakabildim.
-Cok guzel. Iklimya bize bahsetmemisti. Ama sizinle olmasi guvende oldugu anlamina gelir. Peki sen mi eve bıraktın? Yanlız dönmesini istemem , dedi gülerek.
-Aslında eve bıraktım ama bizde dışarı cikmak icin sizden izin alacaktik , demesiyle kafami Savasa çevirip sinirle " ne yaptin sen" der gibi baktım.
-Tabiki çıkabilirsiniz. Ama iklimya üstünü degistirsin bu halde gitmeyi oda istemez degil mi ? , dedi babam bana kaşıni kaldirarak. Yani bu demektir ki "Hemen yukarı cik üstünü değiş". Aslinda hareketler ve mimiklerle bu kadar sey anlatilir miydi aklima gelmezdi.
-Peki , diyerek yukari çıktım. Odama çıkınca kapıyı kapatıp yastigi elime alıp kafami yasladim ve çığlık atmaya başladım. Bu yöntemi küçük yaslarda ogrenmistim. Boylece seni duymuyorlardi ve sen bütün hincini yastiga bagirarak çıkarıyordun. Hemen elime bi kac kiyafet alıp ustume geçirdim. Oyle pek süslü degilimdir. Dolabın bir kısmı Playstation oyunlarıyla doludur. Hayatimda ki tek aksiyon bu oyunlar. Sacimi tarayip oyalana oyalana asagi indim. Babamın sinirlı bakışını görünce fazla geciktigimi anlatmıştım.

-Hadi o zaman siz hemen çıkın . Bu aksam istedigin saatte gelebilirsin sonucta Savas yaninda , dedi gülerek. Normalde 8 de evde olmam gerekirken istediğin saatte evde olda ne demek ?
- O zaman hemen çıkalım Iklimyacim, dedi pis pis siritarak Savas.
Iklimyacim nedir ya ? Ne ara cim cimli konusmaya başladık anlamadim. Neyse Iklimya sakin ol sadece 1 saat kalıp geleceksin bu kadar sakin sakin. Kendi kendime konusarak arabaya doğru ilerledim.
-Bence cok eglenicez bu gece Iklimya ha ne dersin ? , diyen savaşın agzina bi yumruk gecirmek istesemde yapamadan yalandan gülerek arabaya bindim. CIK EGLENOCOZ BO GICI IKLOMYA ! Ne kadar komik ne kadar komiiikkk !!

Bu gece ne olacağını bilmeden çıktığım yolda hala aklim hiçbişey olmamış gibi davranan babamdaydi. Hayat bana ne gosterecek bilmiyorum ama suan en kötü tarafini gösterdiğine inanabilirdim. Ananem hep derdi ki " Başkalarının yanlışlarının senin hayatını etkilemesine asla izin verme " . Cok guzel bir soz değil mi ? Ama bu gun işe yaramadığını fark ettim. Babamin hatasi bugun de yarin da gelecek gunlerde de beni etkileyecekti. Ama asla umudumu kesmeyecektim cunku icimden bi ses hala yaşayacak cok guzel zamanlarimin olacağını söylüyordu. Umarim bu ses beni yaniltmaz.....

Arkadaşlar genel olarak düşünce üzerine yazmak istedim. Burada anlattiklarimin çoğu kendi yasamimdan tabiki Savaş haric. Umarim içimdeki duygulari size dokebilmisimdir. Ileri ki bölümlerde gorusmek uzere... -esslife

Hayatın Ikinci Yüzü- Benim SavaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin