"Bir zamanlar eşsiz güzelliğe , hayatta herşeye sahip prenses kendini şatonun en üst penceresinden aşağı atmıştı"
-Kızım ! Hayır üst pencerede prensini bekliyordu. Böyle bir masal sonu olabilir mi iklimya ?
-Neden tüm prensesler prensini bekler ki neden peri anneleri olur kendi anneleri yetmiyor mu ?
-Iklimya !!!Evet anladığınız gibi küçükken de pek bir karamsarmışım. Hangimiz cok mutlu , gülümseyen , etrafina neşe saçan bir kız olduk ki ? Yanlış mıyım şimdi ? Evet evet bana hak verdiğinizi duyabiliyorum. Hersey çocuklukta güzel derdi tüm tanıdıklarım ; bu klişe sadece çocukluğu anne baba ve kardeşle geçirilen zamanlardaki umursamama yada çocuk aklıyla olağan kötü durumları kisaca aile dramlarını anlamamaktan geçiyor. Ama eger evin tek çocuğu iseniz bu durum hicte böyle değil. Bana inanın. Zaman geçtikçe olan durumlar soziw büyütür büyütür büyütür ve siz daha 18 yaşındayken 70 yaşında bir insan olursunuz. Ama çevreniz sizi hep "ay maşallah kızımız gencecik olmus bak bunların simdi içi kıpır kıpır" . Ah ah bilmezler ki 18'lik kız olmuş 70 beyin ve ruh ölümüne sadece birkaç yıl kalmış. Etrafınızda o kadar çok insan vardır ki siz insanlara dikkat bile etmezken ben her gun birkaçını inceler kendimle karşılaştırırım. Evet bu size tuhaf gelicek ama en baştaki çocukluk anımdan aslında pekte normal olmadığımı anlamış olmalısınız. Cok konuşup da sizin içinizi karartmak istemem belkide sizin içiniz ben konuşmadan önce kararmıştır. Ama hayatın bi yerlerinden tutunmak gerek . Tıpkı benim Savaş'ı gördükten sonra tutunmam gibi. ya sonra ? Peki düştükten sonra hayatın neresine tutunacaktık ?
"Merhaba ! Ben Iklimya Demir. 1995 Istanbul doğumlu asosyal ve bir o kadar da tuhaf bir genc kızım. Anne ve baba problemlerim beni içine kapanık biri ve dünyadan soyutlamıştı. Savaş benim icin yeni bir dönemi başlattı " ama herseyin sonu masallardaki gibi mutlu bitmeyecektir. Masalları dramkolik hale getiren Iklimyanin yaşamına artık sizde şahit olacaksınız
-Esslife
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatın Ikinci Yüzü- Benim Savaşım
RomanceHayatımız bize bazı şeyler için savaşmamız gerektiğini ve sonunda buna değdiğini gösterir. Iklimcan icin Savaş onun hayatındaki tek değer. Ve onun icin herkesle savaşmaya hazırdır. Peki sizin Savaşınız ne ? (Gerçek hayattan kurgulanmıştır)