yorumlarınızı bırakmayı unutmayın lütfen, sevgilerle💖bölüm, yedi
"Şu soslarla bardakların içini bulayacağız." Elime aldığım kasenin içindeki büyük buz parçalarını ve sosları tezgahın üzerine bıraktıktan sonra aralarından en çok sevdiğim karamel sosa uzandım. Elvan tam arkamda dikiliyordu, heyecanla tek elini havaya kaldırdığında diğer eliyle de kahve köpürtücüyle sütü kremsi bir kıvam alması için karıştırıp duruyordu. "Harika ötesi olacak." diye şakıdı daha önce hiç yapmamış olduğu için daha özenli davranmaya çalışıyordu.
İbiza sularında denizin ortasında bir yere demir atmıştık.
Teknedeydik.
Erkekler kendi aralarında muhabbeti kurmuş bir şekilde ön tarafta otururken Elvan'la ben bir anda kendimizi buzlu soğuk kahve yapmaya çalışırken bulmuştuk. Bardakları üstün körü sosladıktan sonra içlerine buzları attım. Daha önce Elvan'ın köpük kıvamına getirdiği granül kahveyi döktükten sonra Elvan da sütü döktü. Hızlıca aralarından bir bardağı seçip tadına baktığında ağzından zevk aldığını belirten küçük mırıltılar çıkarmıştı. Cam pipetleri bardaklara geçirdiğimde tepkisine gülmeden edemedim. "Nasıl olmuş? Beğendin mi?" diye sordum merakla.
Gözleri irice açıldı. "Mm...Enfes olmuş!" Parmaklarıyla dudaklarının kenarına bulaşan kahve köpüğünü sildi. "Bakalım bizimkiler beğenecekler mi?" Koşturarak pembe bikinisinin üzerine giydiği pareosunun uçuş uçuş bir şekilde havalanmasına sebep olarak eline aldığı iki bardakla teknenin ön tarafına gitti. Kunter için ayrı bir bardağın içine koyduğum sert bir tadı olan americanonun üzerine buzları attığımda Elvan kısa sürede geri gelmişti bile. "Abim ve Okan bayıldı ama Kunter içmek istemedi." dedi üzülmüş gibi. "İlla gıcıklık yapacak!"
"O tatlı şeyler sevmiyor ki," Elimdeki bardağı kaldırdım. "Onun için ayrı bir şey yaptım." dedim.
Gözlerini kıstı. "Bak sen. Sevgilisini nasıl da iyi tanıyor!" diye takıldı bana Elvan, bu sırada omzuma dokunmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARA BENDE +18
Fiksi Umum"Kıran kırana savaşacağız." "En çok seven, kaybedecek." hikayede tasvip edilmeyen davranışlar, gerçek olmayan tamamiyle hayal ürünü olan kişiler, kurum ve kuruluşlar söz konusudur: +18 yetişkin içerik barındır, uyarıldınız. ©️belysianra, 2024 TÜ...