Oylamalarınıza göre kitap devam edecek oy ve fikirlerinizi söylemek için yorum bırakmayı unutmayın.
🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Gece Kaya
Kantindeki bağırış sesleriyle bunların terörist olduğunu anladım kantine girdiğimde Bana zorbalık yapan çocuğun, Efe'nin başına silah dayadıklarını ve etrata fazla teröristin olduğunu fark ettim dövüşsem biri benim yüzümden zarar göre bilirdi yada birini döverken diğeri kafama sıkabilirdi,benim yüzümden kimseyi riske atamazdım o yüzden onları ikna edip kendimi rehine yapmalıydım çünkü emindimki bunlar esir alıp burdan kaçtıktsan sonrada işkence yapacaklardı. Burdakinler işkence kaldıramazlardı daha önce çok dayak yiyip acısını çekmiştim.
Teröriste yaklaşıp konuşmaya başladım.
"Bak dışarısı polis kaynıyor burdan çıkamasınız çocuğu bırak."dedim sakin ve ikna etmeye çalışan bir ses tonuyla Efe denen çocuk zırılzırıl ağlayıp onu bırakmaları için yalvarıyordu."Bız burdan çıgarız gücüh gız!"diye bağırdı bozuk türkçesiyle Efe'ye silah tutan adam.
"Bak burdan çıkarmazlar o önemsiz biri napsınlar onu, burdan çıktığınız anada kafanıza sıkarlar."dedim adam öfkeyle ve alayla karışık kahkaha attı."SIZ TÜRHLER ARKEDA ADEM BIRAHMAZSİNİZ."dedi soyunu sopunu gelmişini geçmişini soktuğumun puştu.bizimkinler gelmiş korku dolu gözlerle bana bakıyorlardı öğretmenlerde,öğrencilerde yere eğilmiş başlarını tutuyordu.
"Ben baş komserin kızıyım.Böylece istediklerini daha rahat yaptırırsın hem ben çelimsiz bir kızım sana ne yapabilirim beni al."dedim o sıra dışardan megafonla bağıran babamın sesini duydum.
"İçerdekiler ellerinizi yukarı kaldırıp silahlarınızı atıp dışarı çıkın!"dedi babam terörisler mal mal birbiriyle bakıştı öğretmenler ve öğrenciler ağlamakla meşguldü.Hatta sabah beni fırçalamak için gelen matematikçi bile bir öğrencinin arakasına saklanıp'Biz daha çok genciz kıymayın bize' diyordu 57 yaşındasın hala çok genciz biz diyip ağlıyor lan nasıl matematikçi lan bu."Bukadar düşüncek ne var yoksa burda o kadar adam bir tane kızdan mı korktunuz?"dedim mallar oltaya gelse bari hadi amık hadi.
"Allerini havaye kaldir ve sekince Yenima gal."dedi terörist dediğini yapıp ellerimi havaya kaldırdım ve adama doğru yaklaştım tüm silahlar bana dönmüştü ve babam dışardan anons yapmaya devam ediyordu. Ben adama yaklaşınca adam elinde ağlayan Efe'yi ittiridi Efe piçiyle saniyelik bakıştık bak gerizekalı seni kurtarmak için kendimi feda ediyorum her ne kadar bana zorbalık yapmış olsanda hayatını kurtarıyorum diye geçirdim içimden.
Terörist beni kendine çekip sırtımı gösüne yasladı ve elini boynuma doladı ve bozuk türkçesiyle konuşmaya başladı memelentsiz puşt,sikik herif.
Benimle beraber, beni kalkan olarak kullanarak yürüyordu sıfatını siktiğimin kaç aydır duş almıyordu amık leş gibi kokuyor saçsakal birbirine girmişti sarı dişlerini göstere konuşmaya başladı.
"Sakin bir numera yapmeye kalkme yaksa kefana sikarim."dedi puşt bizimkinlerle son bır bakış attım yüzümde hiç bir duygu belirtisi yoktu.
Okul kapışının önüne geldigimizde 4 tane polis arabası kapının önünde kapıları açık bir vaziyette siper almış ve silahlarını çekmiş polisler vardı ve en baştaki araçtada babam vardı bana baktı o gözlerindeki hüzünü gördüm bana olan bakışları korku ve endişeyle doluydu.
"KAPİLARİ AÇİN VE SİLAHLERİNİZİ BİRAKİN YAKSA KİZİ VURİRİM."diye bağırdı anasını, bacısını, avradının ve en önemlisi tipini siktiğimin puştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan Uğrunda
ChickLitAğır bir şekilde Argo ve küfür içermektedir!!!! Kimse hayatının aşkını nerde bulucağını bilmez ama 19 yaşındaki lise öğrencisi Gece Kaya hayatının Aşkı'nı bir dağda teröristlerden ve onların onu kullanıp eylem planlarından kaçarken onu kurtarmak içi...