Selamın hellüü (hello) ben geldim yeni yeni bölümlerle yine ben,oylarsanız çok sevinirim.
Savaş kılıç'tan
Araç gelince Gece'yi oturduğu yerden kaldırdım.
Kahverenginde gözleri olmasına rağmen çok güzel gözleri vardı aynı adı gibi gözleri vardı.
"Araca binince bakarsın hekim.yaralarına."dedim ve beline kolumu sarıp yürümesine yardım ettim.
"Şerefsiz kim bilir kaç kaburgamı kırdı şifacı hanım canımı okuyacak bu sefer net."diye söylendi ona dönüp baktım."Şifacı hanım?"diye sordum kimden bahsediyordu.
"Annem,kendisi kalp cerrahı babam vurulduğunda hastaneye kaldırmışlar.babam annemin hastasıymış öyle tanışmışlar o günden sonrada hep annemin hastası olarak kaldı,babam ona şifam der,bizde şifacı hanım deriz."diye açıklama yaptı buruk bir tebesümle gülünce canı acımış olucak ki yüzünü buruşturdu.Kafamı sallayıp onu araca bindirdim.
Kasabın ayğının dibinde kolsuz soysuzu vardı onun yanına hekim geçti,hekimin yanına Gece'yi otturturdum yaralarına daha rahat baksın diye,Gece'nin yanınada ben oturdum ve karşıyada;Deli,Diken ve Simşek oturdu.Kolsuz puştu kızdan kortugu için iyice yerine sindi.Kasap konuşmaya başladı.
"Lan puşt o kadar şey yaptın bir kızdan mı korkuyosun?"diye sordu.
"Giz dağildir o canavardir o,Giz dadigin boyle olmaz."dedi.Gece kolsuz'un yüzünü iyice dağıtmıştı harbiden nasıl bu kadar güzel dağıtmış yüzünü."Hani ilk geldiğimde canlı yayından sonra eğlence yapacaktık,noldu diğer kızlar gibi ağlar,sana yalvarırım sandın dimi köpek."dedi ve devam etti.
"Kendinden güçsüz biri olunca, bunu yapabilirsin sandın deme it."dedi ve koluna yapılan yapılan pansumanı aldırmadan kalktı ve yumruğunu adam'ın suratına geçirdi ve nasıl vurmuşsa artık şerefsizin burnunu kırmıştı her ne kadar vurmaya devam etmesini istesemde yaralıydı,kalkıp onu kolunda tutum."Tamam gece sakin ol. Yaralısın."dedim. Kolsuz inliyordu yerine otturturdum.
Sonra kolsuz'un ayağına vurdum bir tane.
"Sende inleyip durma lan kızın yüzünü tanınmaz hale getirmişsin,kaburgalrını kırmışsın bide üstüne kurşun yarası var senin kadar inlemiyor."dedim hatsiz köpek hala inleyip duruyordu Gece'ye bunu yapan ellerini kırmak istiyordum."Yoksa bir kolunu senden aldığım gibi diğerinide alırım."dedim kolsuz benim kim olduğumu anlayıca daha da çok gerildi ve artık korkudan altına işeyecek gibi duruyodu puşt herif."Çok aksiyonlu bir zaman oldu tanışamadık ben Gece."dedi bizimkinler sırayla kendilerini tanıttılar.
Sonra merakla deli konuşmaya başladı.
"Gece hanım harbiden siz nasıl liselisiniz." Diye sordu Deli ve devap etti.
"Yani biz lisede gezip tozup serserilik yapıyordukta."dedi.Gece bu dediğine güldü gülerkende yüzünü buruşturdu canı acıyordu ama belli etmiyordu.
"Harbiden bir de bu soysuz iti nasıl bu hale getirdiniz ya."diye sordu bu sefer diken.
"Diken şu hanım kelimesini atya ne hanımlığımı gördün Allah aşkına."dedi ve devam etti.
"Ben 6 yaşımdan beri dövüş sporlarıyla ilgileniyorum hatta dünya çapında kupalarım madalyalarım var."dedi bizimkinler ağzı açık Gece'yi dinliyordu."Hangi dövüş sporları ile."dedi.
"Teakwondo,Karete, Judo whing chun ve kick boks yapıyorum.Bu şerefsizler okula geldiler kantine malzeme taşıyan ellemanlar gibi bir tanesinin belinde silah gördüm ve o sıra polis siren sesleri duyuldu ve kantinden bağrışmalar duydum içeri girdim bu kolsuz denen puştun adamı bizim okuldan bana zorbalık yapmaya çalışan,Efe diye bir çocuğun kafasına silah dayamış ve onları eğer orda dövmeye kalsaydım benim yüzümden biri yaralana bilirdi ve bu itler götürdekleri zaman işkence yapacaklardı, okuldaki kimse bunların işkencesine daynamazdı bende onu değil beni rehine olarak almalırını sağladım."dedi, ona zorbalık yapan bir çocuk yerine işkence görmeyi kabul etmişti.
🇹🇷🇹🇷🇹🇷
hastane'nin oraya geldiğimizde tüfeğimi sırtıma atıp ve Gece'nin elinden tutup indirdim ve dengede durmakta zorlandığı için beline sarıldım ve hastaneye doğru gitmeye başladım her şey'e rağmen bir şey olmamış gibi davranıyordu saniki o değilde başkası o kadar işkence gördü.
İçeriye girdiğimizde herkes bize bakıyordu.
"Bir tanecik sedye gönderseniz iyi olur yani bakmaktan daha çok yardımcı olursunuz,bide bir adet Doktor Derya Kaya kalp cerrahı'nıda gönderirseniz çok iyi olacak."dedi Gece."Allah'ım sen yardım kızım sen yaralısı. Farkındamısın bakkaldan sanki sakız,çikolata istiyor."diye söylendim ve o sıra bir kaç kişi sedya almaya gitti.
"Zümrüt gözlü komtan acaba sen yaralandığında farklı bir şey mi yapıyosun çok merak ediyorum."dedi.
Sustum çünkü bende aynını yapıyordum."Bende öyle tahmin etmiştim."dedi gülerek sonra yüzünü buruşturdu.
"Doğru düzgün bile gülemiyorum dur ben şunun belasını bir sikip geleyim."diye tam araca doğru gidiyordu ki belinden tutup kendime biraz daha çektim."Bir düzgün dur be kızım."dedim ve o sıra sedyeyi getirdiler.
Ve sedye geldiği anda gözleri kapanıyordu ve tam yere düşecekken hemen kolumu ayaklarına attım ve kuçağıma aldım ve sedyeye yatırdım kolsuz'un yanında hekim bekliyordu.Timin kalanıda benle hastaneye gelmişti.
Gece'yi ameliyathaneye götürürken bizde peşinden gittik.
Beklerken Üzerimdeki hücum yeleğini, tüfeğimi, dizlik,kolluk,eldiven,boyunluk ve miferi çıkartıp bizimkinlerle verdim.
"Komtanım vallahi ben böyle kız görmemişim kız çok iyi silah kullanıyor,çok iyi dövüşüyor ve işkenceyi göze alıp arkadaşları hatta ona zorbalık yapan çocuğu kurtarıyor gerçekten tam bir Asena."dedi kasap.Öyleydi. O sıra yanımıza ağlayarak korku ve endişeyle başkomser yanında Gece'ye benzeyen bir kadın muhtemelen annesi,bir tane 14 yaşında bir kız ve benim yaşlarımda kumral bir adam geldi.
Başkomser konuşmaya başladı.
"Kızım,Asenam,Gecem nasıl komutan?"dedi."Ameliyata aldılar bizde bilmiyoruz."dedim,kalbimi sanki biri sıkıyormuş gibi hissettim,Allah'ım inşallah iyidir nolur iyi olsun.
Gece'nin annesi kocasına sarılıp ağlamaya başladı başkomserde karısını ve kızını sakinleştirmeye çalışıyordu ve kumral saçlı adam ise kapının önüde oturdu ve gözünden yaşlar gelmeye başladı.
Bende birkaç saat sonra yanına gidip oturdum.
Kafasını bana çevirdi hafif sonra önüne baktı ve konuşmaya başladı."Hiç anlaşamazdık Gece'yle çok inatçıydı.
İşkence edildiği video geldi yine hiç ağlamadı o soysuzlara acısını belli etmedi etmez çok konuşur çok dobra doğruyu söylemekten hiç çekinmez. Şimdi ölürse ya beni bırakırsa şimdi ben kimin inadıyla uğraşıcam,kiminle kavga edicem,kim bana laf sokucak."dedi ve sesiz sesiz ağlamaya devam etti."Kardeşin çok inatçı.biz gittiğimizde çok aranan teröristlerden yani onların başı,ona işkence yapan herif'in başına silah'ı kafasına dayamış ve 40 kişilik terörist kampının hepsi başına üşüşmüşlerdi, gözünde hiç korku görmedim.Örgüt için ve terör kampının başını rehin aldığı için kimse sıkamadı.bizde kalanını indirmeye başladık yanına gittiğimde onca yarasına rağmen yarası yokmuş gibi rahattı, aranan teröristi paket etmiş önüme fırlattı, timin yanına gittiğinde dinlenmek yerine yarası olmasına rağmen o teröristlerle çatıştı.
O kadar işkenceye ramen buraya kadar dayandı buraya geldiğimizde ise tam sedye geldiğinde bayıldı ben senin kardeşin kadar güçlü,cesur,inatçı ve yardım sever bir kadın daha görmedim o çok güçlü, başarıcak."dedim bana baktı ve buruk bir tebesüm edip bana sarıldı."Sağol komutan,sağol."dedi ve o sıra ameliyathanenin kapısı açıldı.
O sıra ameliyathanenin kapısı açıldı ve doktor çıktı.
Devam edecek...
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🐺🤘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan Uğrunda
Literatura FemininaAğır bir şekilde Argo ve küfür içermektedir!!!! Kimse hayatının aşkını nerde bulucağını bilmez ama 19 yaşındaki lise öğrencisi Gece Kaya hayatının Aşkı'nı bir dağda teröristlerden ve onların onu kullanıp eylem planlarından kaçarken onu kurtarmak içi...