المجرم المتسلسل

13 4 5
                                    

من ساعت ما لي يون عرف انه بيفرح لما يأذي حد بقي كل ما يشوف قطة ولا كلب ياخدهم ل بيته و بعدها يدبحهم ..لدرجة انه في مرة لقي قطة قدام باب بيته و كالمعتاد قتلها و رماها في الشارع ..لكن القطة دي طلعت قطة جارة الي ساكن في الشقة الي قدامه ..فا لما جارة شاف قطته مقتولة بالشكل ده في الشارع قال اكيد ده مش بسبب دهس عربية او حاجه اكيد في حد عمل كدا وبعدها عمل بلاغات عند الشرطة و مفيش اي نتيجة ..فا لما سأله جي باي - الجار - عن قطته لو شافها قبل كده ..فقاله لي يون بمنتهي البرائة - لا مشفتهاش ..هو ايه الي حصلها ..ضايعة منك ولا ايه ؟!
فا محدش شك في لي يون اطلاقاً لانه كان محبوب جدا و مشهور ...
لكن بعد فترة لي يون مبقاش آكل معاه شغل قتل الحيوانات او التخيل مبقاش حاسس بشعور السعادة زي الاول فا بقي دايما متدايق من الموضوع ده و عايز يلاقي اي حاجة تفرحه تاني ...
____________________________________

نعود للحاضر و لي يون في صالة التدريب بيتدرب كالمعتاد ..وكان بالليل ومفيش حد في صالة التدريب غيرة هو و منافسة الي اسمة- بارك ين -
- يا لي يون شكلك كدة بدأت تتراجع في الاداء هههه
(ضحكة استهزاء)
فا لي يون اتعصب جامد من كلامه فا راح فضل يضرب و يضرب لغايت ما ضهر الولد اتكسر و مات ...وقتها بس حس انه سعيد من تاني ..!
خلاص لي يون لقي ادمانة الجديد ..
فا بعدها نزل و اشتري قناع اسود ..و اخد بارك ين و رماه في النهر ...ولان مفيش حد كان بيمشي في الشارع ده بالليل فا محدش شافه ...
وفي اليوم التاني كل الناس بقيت تبحث عن بارك ين
و اهله عمله بلاغ شخص مفقود ..لكن الشرطة كالمعتاد متوصلتش ل حاجه ..
لكن بدأت تطلع اشاعات عن لي يون ان هو القاتل عشان معروف ان بارك ين هو اكبر منافس و عدو ل لي يون ...لكن دي كانت مجرد اشاعات فقط ..
و عملوا مع لي يون لقاء صحفي و صرح ان هو جدا حزين علي صحبة بارك ين ..وانه كان بيستمتع بالمنافسة الي مباينهم وان مكنش بينهم اي حقد ...
بعد يومين
طفت جثة بارك ين علي النهر و الناس شافتة و استدعوا الشرطه ..
شرحوا جثته لكن معرفوش مين هو القاتل ..
و الموضوع انتشر في اليابان زي النار في الهشيم ..
و لي يون في الوقت ده كان لما بيكن ماشي بالليل في الشوارع ويلمع اي حد كان بيخدرة و بياخدة في شقة مشتريها مخصوص عشان يقتله و ينفذ جريمتة
..كان بياخد البنات و الولاد و يعذبهم و بعدها يدبحهم ..لكن بعد فترة بقي لي يون كاره البنات لانهم بيفضلوا يسرخوا و يعملوا حركات غبية ..فا كان بيقتل الرجالة بس ...و لانه كان بيفرح اكتر في الولاد لان البنات سهل قتلهم واي حد يقدر يقتلهم بكل سهولة لكن هو لما  بيقتل الرجالة الي زيه فا هو بيحس انه قوي و مسيطر ..وده بيديه شعور الفرحة ..!
كان مشتري منشار كهربي و شاكوش و سلاسل مخصوص عشان يعذب ضحاياه ..
وبعد ما بيعذبهم ويقتلهم بيكون مجهز حفرة في الشقة عشان يدفنهم فيها ...وكان يوميا بيقتل
في الناس لدرجة ان انتشر في اليابان ان في قاتل متسلسل خطير جدا و بيعرف يستدرج ضحاياه ..
وطلعت علية القاب مثل قاهر الرجال و القاتل الخطير ..
لي يون حير اليابان كلها ولكن في نفس الوقت كان بيطلع قدام اليابان بشخصيته الكيوت و الهادية و الحكيمة ..و مكنش حد يعرف ان ليه جانب ثاني ..
انتظرونا الجزء الثالث

نجم الرماية حيث تعيش القصص. اكتشف الآن