Голямата Аркана е набор от 22 карти Таро, те се считат за ядрото и основата на колодата. Цялата колода е изпълнена с архетипно значение, но това е най-ясно изразено в рамките на Главните Аркани. Тези карти Таро следват сюжетна линия, която разказва за духовните пътувания, предприети от невинността на Глупака до единството и изпълването на Света. С други думи, тези карти разказват историята на духовната еволюция на човечеството към просветление.
Карти Таро значения - Глупакът (0)
Ключови думи при изправена карта Таро Глупакът: начало, свобода, невинност, оригиналност, приключение, идеализъм, спонтанност.
Ключови думи при обърната карта Таро Глупакът: безразсъдно, небрежно, разсеяно, наивно, глупаво, лековерно, застояло, скучно.
Картата Таро Глупакът изобразява младеж, който върви радостно по света. Прави първите си стъпки и е бодър, радостен и развълнуван. Той не носи нищо със себе си, освен малък чувал, без да се интересува от възможните опасности, които лежат на пътя му. Наистина, той скоро ще се сблъска с първата от тези възможни опасности, защото ако направи още една крачка, той ще се падне в, която е достигнал. Това изглежда не го засяга - не сме сигурни дали е просто наивен или просто не осъзнава опасността. Кучето по петите му, го лае предупредително и ако скоро не разбере по-добре заобикалящата го среда, може никога да не види всички приключения, които мечтае да срещне.
YOU ARE READING
DARKNESS
SpiritualHandbook || Learn about tarot cards, the law of attraction, angel numbers, chakras, energies and witchcraft in general