ПОДСЪЗНАНИЕ

3 3 0
                                    

Вашето подсъзнание е като огромна банка памет. То съхранява постоянно всичко, което някога ви се случва, а капацитетът му е практически неограничен.

Докато навършите 21 години, вече сте съхранили завинаги повече от сто пъти съдържанието на цялата Енциклопедия Британика.

Под хипноза хората често могат да си спомнят с перфектна яснота минали събития, случили се преди много години.

Но защо не си припомняме активно всичко, което нашето подсъзнание съхранява?

Вълнуващата новина е, че можем да използваме съзнанието си, за да препрограмираме подсъзнанието си и да впрегнем силата на позитивното мислене, за да преодолеем негативните мисли и лошите навици, за да постигнем всичките си житейски мечти.

Съзнателният ум може да бъде описан като всичко, което осъзнавате в момента. Това, което чувствате, правите, виждате, докосвате, преживявате. Вие го осъзнавате или го осъзнавате.

Съзнанието не включва съхранена информация. Това е, което се случва сега. Това включва мислене и вземане на решения. Лесно е да контролирате съзнанието си, защото можете да го използвате, за да правите избор.

За разлика от това, подсъзнанието ви винаги работи на заден план, но не е задължително да сте наясно с това. Понякога наричан подсъзнателен ум, вашето подсъзнание съдържа цялата съхранена информация за всичко, което някога сте преживявали.

Поради това, това влияе на това как реагирате на неща, като например защо сте срамежливи, мързеливи, ядете твърде много или имате зависимост. От положителната страна, вашето подсъзнание също влияе върху неща като защо сте мотивирани, уверени, успешни, весели, обнадеждени и т.н.


Ключът е да използвате съзнанието си, за да повлияете положително на подсъзнателните си мисли. Да се ​​научите как да използвате двете заедно е мощен инструмент.

Всеки момент, в който сте будни, вашите пет сетива приемат постоянен поток от информация. Тези преживявания се съхраняват като спомени, както компютърът съхранява данни. Но не е необходимо активно да си припомняме повечето от тази информация. Всъщност вероятно забравяме 95-99% от ежедневните си дейности.

DARKNESS Where stories live. Discover now