ЕНЕРГИЙНА ЗАЩИТА

2 3 0
                                    

Огромна част от хората се нуждаят от Енергийна защита.Често аурата ни е отворена към чужди енергии ( ако са положителни ни зареждат, но ако са отрицателни ни изтощават). Ако вие допуснете аурата ви да
бъде незащитена всред тълпата , твърде лесно може да абсорбирате различни енергии от други хора и от заобикалящата ви среда. Вие можете дори да чуете мислите на други хора и да усетите чувствата им. Лошото е, че в повечето случаи това са негативни чужди емоции, които попадат въ вашето биополе и трябва да преработвате, а това изисква допълнително време и енергия.
Много ‘духовни’ хора имат проблем с твърде отворената си аура и може да се окаже твърде неприятен престоя им на места пълни с хора поради изобилието на вредни енергии. Когато напреднете с вашето духовно развитие вие ще бъдете способни да решите каква енергия пускате в себе си/ аурата си и каква не. С научаването да запечатате аурата си вие също така ще бъдете способни да усетите контрола върху нея, така че когато сте сред природата или с любимите хора ще можете да се отворите и да получавате енергия.

Методите за енергийна защита, които са описани по-долу са приложими както при пряк контакт с агресора, така и когато атаката идва от неизвестен за момента източник. Освен към самите себе си, можете да ги прилагате и спрямо ваш близък, например детето ви – най-добре, докато то спи. Просто се отпуснете, представете си човека, на когото желаете да помогнете и приложете този вариант, който ви подскаже интуицията ви в момента.

 Просто се отпуснете, представете си човека, на когото желаете да помогнете и приложете този вариант, който ви подскаже интуицията ви в момента

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Кръстосване
Когато чувствате, че атаката идва от човека, с когото пряко общувате в момента, популярен способ за енергийна защита е т. нар. “заключване на полето”. Кръстосайте крака и ръце. Можете просто да сплетете пръстите на ръцете си. Ако от присъствието на въпросния човек ви става зле – чувствате слабост, боли ви глава, нервни, неспокойни, омърлушени сте (той „тегли” енергия) – тогава кръстосайте ръце на нивото на слънчевия сплит.

DARKNESS Where stories live. Discover now