.6.

269 22 6
                                    

Sonunda seçmeler gerçekleşmişti. Okul bahçesinde sonuçları bekliyorduk. Can sonuçlara bakmak için gitttiğinde bizde takıma alınmak için dua etmekten başka bir şey yapmıyorduk.

Arda ayakta ordan oraya gidip heyecanını bastırmaya çalışıyordu. Kenan ise ardaya sakin olması için kelimeler sarf ediyordu. Ben ise oturduğumuz bankta stresle ayağımı sallıyordum.

Bir süre sonra okul kapısından canın görünmesiyle hızla ayağa kalktım. Can yanımıza koşarak gelmeye başladı. Yanımıza vardığında koştuğu için hızla çarpan kalbini düzene sokmak için biraz bekledikten sonra konuşmaya başladı.

"Sonuçlar çıktı" arda hemen söze dalıp "ee ne oldu olm söylesene" "seçilmişiz" diye sevinçle konuştuğunda bizde sevinçle çığlık attık.
Bazı bakışlar bize dönse de sorun etmeyip hep birlikte sarıldık. Can tekrar konuştuğunda ona doğru döndük"ama size bir kötü haberim var"
"Ne" diye merakla sordum."Barışlar da seçilmiş"
demesiyle ardanın siktir demesi bir olmuştu.
"Bi onlar eksikti amk ya" diye sinirle konuştu arda. " Yapacak bir şey yok,artık onlarla iyi geçinmeliyiz sonuçta aynı takımdayız" diye konuştu Kenan.

Can hemen"saçmalama istersen Kenan ne demek onlarla iyi anlışıcaz.Ben o burnu kalkık İsmille iyi anlaşacağıma takıma girmemeyi tercih ederim."

Canın konuşmasıyla Arda da onu onayladı.
"Can haklı onların bize yaptığını ne çabuk unuttunuz daha iki gün önce o ayı barış semihimizi yaraladı."

"Tamam haklısınız ama artık aynı takımdayız biz onlara bulaşmazsak onlarda bize bulaşmaz."
diye söze girdim.

"Semih haklı eğer onlarla bulaşmazsak kavga etmeyiz." diye beni onayladı Kenan. Arda ve Canda ne kadar ısrar etselerdi sonunda onlarda kabul ettmişlerdi. Biz onlara bulamazsak onlarda bulaşmazdı ve bu her iki taraf içinde iyi olurdu, sonuçta artık hepimiz aynı takımdaydık.

Okul çıkışında evime doğru gidiyordum. Yarın yeni takımca antrenmanımız vardı. Bu yüzden eve gidip iyice dinlenmeliydim. Yorgunca evime doğru ilerlerken evimin çaprazındaki parktan gelen seslerle dururdum. Seslerin ne olduğuna bakmak için iyice yaklaştım. Gördüğüm yüzle hemen çalıların arkasına saklanarak izlemeye başladım. Barıştı bu bir köpeği kucağına alıp seviyordu. Köpeğe karşı bir şeyler mırıldanıyordu fakat çok yakın olmadığım için duyamıyordum.
Duymak için biraz daha yaklaştığımda barışın "sence o da bana karşı bir şeyler hissediyor mudur?" diye konuştuğunu duydum.

Nasıl yani barış birinden mi hoşlanıyordu?Kimdi peki o? Onu bir köpeğe anlatacak kadar çok mu sevmişti? Kafamı kurcalayan bir sürü sorular vardı. Düşüncelerime dalmışken üstüne bastığım dalı farketmemiştim bile. Çıkan sesle barışın bakışları buraya dönerken,gözlerimizin buluşması bir olmuştu.

_____________________

Nassınız askolarrr😉

BAY İnatçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin