.7.

234 20 2
                                    

Barışıla gözlerimizin buluşmasıyla bir kaç saniye afallamış hemen ardından barışın ayağa kalkıp bana doğru gelmesiyle kendime gelmiştim.

Bir kaç saniye sonra barışın yanıma varmasıyla ona doğru döndüm. Ne diyeceğimi bilmiyordum.
Onu gizlice dinlemiştim ve bunu neden yaptığımı bile bilmiyordum. Merak?kıskançlık? Hangi duyguyu içimde barındırıyordum?

Barışın konuşmasıyla düşüncelerimden ayrılıp ona döndüm. "Semih ne işin var burda?"
Hiç öyle seni görünce meraktan dinledim sonra da kıskandım mı diyecektim??

"Şey benim evim burda da parktan sesler gelince merak ettim." dedim. Aslında yalan değildi sesler den dolayı gelmiştim, ama aklıma barış olabileceği hiç gelmemişti. "Anladım şey peki bir şey sorucam?" "Tabi" derince bir nefes alıp konuşmaya başladı."konuştuklarımın ne kadarını duydun?" diye konuşmasıyla boş boş suratına baktım. Korkuyordu onu duymamdan korkuyordu. Peki neden kimdi ki hoşlandığı kişi neden benim duymamı istemiyordu? Acaba arkadaşlarımdan birini mi seviyordu? Bu yüzden mi duymamamı istiyordu? Gidip söylemeyiyim diye.

Bir süre daha suratına boş bakmış daha sonra beni deli sanmasın diye konuşmaya başlamıştım.
"Hayır hiç bir şey duymadım. Ne duymamam gerekiyordu ki zaten?" kaşlarımı çatarak sorduğum sorudan sonra barış stresle tırnaklarını ellerine geçirmeye başladı.

"Hiç bi şey konuşmadım zaten köpeği seviyordum." diyerek arkasındaki köpeği gösterdi. Anladım dercesine başımı salladım sonra aklıma takılan soruyu barışa sordum "Peki burda ne işin var? Seni daha önce hiç görmedim burda?"diyerek sorumu sordum.

"He yeni taşındım bu mahalleye 1 hafta felan olucak." demesiyle şaşırmadan edemedim. Annem mahallemize yeni birilerinin taşınacağını söylemişti ama onların barışlar olabileceğini hiç düşünmemiştim. Yine anladım anlamında başımı salladım. "Neyse ben gidim artık malum yarın antreman var dinlenmem lazım." diye konuştum.

"Doğru ya yarın antreman var bende gidiyim en iyisi." demesiyle birlikte beraber yürümeye başladık. Evim parka zaten yakın olduğu için kısa sürede gelmiştik. Barışa veda edip apartmanın kapısını açtım. Arkamı dönüp tekrar barışa baktığımda onunda bana baktığını gördüm. Elimle el salladıktan sonra içeri girdim ve kapıyı kapattım. Yüzümde ki aptal sırıtışla evin yolunu tuttum.

_______________________

Of ağlıycam ya yanlışlıkla 8. Bölümü yazmışım geri sikmek zorunda kaldım😔
#benimiçinadalet✊🏿

BAY İnatçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin