Hayırdır asko birine mi baktın
Ferdi
Olm biz her pikniğe gittiğimizde siz geç kalmak zorunda mısınız amkArda
Abi sen şişleri unuttun diye beni eve gönderdin yaFerdi
Lan hadi seni eve gönderdim Kenan'la Semih nerde amk
Bir gelin varya sikçem hepiniziKenan
Abi patlama ya geliyom
Ayrıca niye Samet abiyi kapımın önüne gönderdin amk her 3 saniye de bir Kenan aşağı in yoksa götünü sikerim diye bağırıp duruyor
Al şunu başımdan kurbanın oliyimFerdi
Kes lan kes az bile sana yanında bonus olarak Merih abiyide gönderecektim de acıdım
Semih nerdesin lan amına koduğumSemih
Cümleten helooo
Ferdi abim bende tam yoldaydım niye sinirleniyorsun kineFerdi
Olm size beş dk süre geldiniz geldiniz yoksa hepinizi burda bırakıp barışlarla giderim demedi demeyinKenan
Lan bide barışlar vardı de mi neyse tamam ben geldim Samet abi biraz daha ciyaklarsa Almanya'ya geri gidicem çünkü
Bazen diyorum Almanya'yı mı seçseydim diye😔☝🏻_______________________
Gruptaki yazışmadan sonra hızla hazırlandım. Biraz daha geç kalsaydım Ferdi abi et yerine şişe beni takardı. Annemin yaptığı poğaçalarıda alıp mahalleden çıktım.
Mahalleden biraz uzaklaştıktan sonra az ilerde sarı bir kafa gördüm. Bu sarı kafa barıştan başkası değildi.
Aynı yere doğru yürüdüğümüz için beraber gelmiştik. Yol boyunca bir kere bile konuşmadık ki zaten bizim konuşacak hiçbir şeyimiz yok.
Ardaların evinin önünde toplanacaktık. Oraya geldiğimizde herkesin orda olduğunu sadece bizim olmadığımızı fark ettim. Hepsi ne ara gelmişti amk. Etrafa göz gezdirip kimin ne yaptığını bakıyordum. Ferdi abi ile Mustafa yine birlikte sohbet ediyorlardı. Ferdi abi İngiltere'ye gitmeden önce de ikili yakınlardı. Belliki eski yakınlarını kaybetmemişler aksine daha da yakınlaşmışlardı. Çünkü Ferdi abinin şu an elini Mustafa'nın beline koyup okşamasını başka bir açıklaması olamazdı.
Onları es geçip hemen çaprazımdaki Merih abi ile Hakan abiye baktım,resmen onların sevgili olduğunu ben hariç tüm mahalle biliyormuş ve benim bundan haberim yokmuş aw. Onlarda sohbet edip gülerken üzerimdeki bakışları hissettim. Fakat gözlerim sahibine dönmedim onun yerine ardanın yanına giderek son hazırlıklara yardım ettim. Çok geçmeden hazırlanmış ve kimin kimin arabasıyla gideceğini belirlemiştik. 3 tane arabamız vardı. Merih abinin arabası, Cenk abinin arabası ve Ferdi abinin arabası ile gidecektik.
Ben,Arda,Mustafa ve Kenan Ferdi abinin arabasında, Barış, Kerem, Altay ve Hakan abi Merih abinin arabasında,Bertuğ, Mert, İsmail ve Can ise Cenk abinin arabasında gidecektik.
Hepimiz arabalara bindik. Arda her ne kadar öne geçmek için yalvarsada Ferdi abi izin vermemiş onun yerine Mustafa'yı oturtmuştu. Arda ise Ferdi abiye biraz kurulduktan sonra arkada Kenan'da olucağı için çok ses etmemiş ve arkaya oturmuştu. Sessiz geçen bir yolculuktan sonra sonunda gelebilmiştik.
Arabalardan inip oturmak için uygun bir yer aramaya başladık. Az ilerde geniş bir alan bulup hepimiz oraya yerleştik. Merih abiyle Cenk abi mangal ateşini yakarken yan taraflarında Hakan abi ve Orkun abi salata yapıyorlardı. Ben,Mustafa ve Arda ise getirdiklerimizi çıkarıyorduk. İşimizi bitirdikten sonra etrafıma bakındım.
Barış ve Ferdi abi birbirleriyle topla paylaşıyorlardı. Onların az ilersinde hamak kurmaya çalışan Kerem ve her fırsatta kereme sırnaşmaya çalışan Altay'la gülümsedim.
Hemen önümüzde birlikte maç izleyen İsmail ve canla duraksadım. Bunlar en son küs değiller miydi ne ara yakınlaşıp beraber maç izliyorlardı.
Fakat ikisininde yüzüne bakılacak olursak mutlu görünüyorlardı. Yada şimdilik aralarında ki buzlar erimişti. Geri kalanlar ise koyu bir sohbetin içindeydiler.Yemekler hazırlanmış ve yemiştik. Hep beraber güzel vakit geçirmiştik. Aylar sonra ilk defa bu kadar gülmüştüm. Ferdi abinin gelmesi hepimize moral olmuştu. Birlikte oyunlar oynamış, salak saçma bir sürü şey hakkında konuşmuştuk.
Mesela Merih abinin daha on yaşında iken Suriyeli bir çocuğu Bozkurt işareti yapmadığı için camdan sarkıttığı yada Cenk abinin halay çekerken hızını alamayıp davulun içine girmesi gibi daha bir çok komik anı.Eski günlere nazaran bugün barışlarla herhangi bir tartışma yaşanmamıştı. Aksine baya eğlenmiştik. Gerçi kavga etmeye kalksak Merih abi ve Ferdi abi anamızın amını tersten gösterirler. Güzel bir günün ardından herkes toplanmış geldiğimiz arabalarla geri evlere dönmüştük. Bu yorucu günün ardından ılık bir duş alıp derin bir uykuya daldım.
______________________
Ay bu bölüm kısa oldu ama yazıcak bir şey bulamıyorum ya offfff
Acil taktik verin ✊🏿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY İnatçı
RomanceBirbirinden nefret eden barış ve Semih ikilisi futbol sayesinde yolları kesişicekti. Birbirlerinden nefret etmeye devam mı ediceklerdi yoksa bu nefret aşka mı dönüşücekti.....