.10.

252 27 12
                                    

Hayırdır aşko birine mi baktın

Can
Of ben Ferdi abiyi özledim amk

Kenan
Sabah sabah rüyanda mı gördün Ferdi abiyi amk

Can
Kenan öyle deme ya yokluğu hissediliyor
O burda olsaydı hep birlikte pikniğe giderdik

Arda
2 gün sonra gelecek zaten aq
Geldiği zaman gideriz beraber

Can
Ciddi iki günü kaldı de mi
Ayrıca biz niye Ferdi abiyi gruba almadık amk
Ondan habersiz grubumuz olduğunu duysa hepimizi blender dan geçirir

Arda
Amk sen demedin mi Ferdi abiyi almayak sonra bize karışıyor nefes bile aldırmıyor diyen

Can
Hadi ya öyle mi yapmışım tühh😁🙂‍↕️

Kenan
Mal ya

Can
Neyse şimdi aliyim Ferdi abiyi

Can kişisi Ferdi abi kişisini gruba ekledi

Ferdi abi
Lan bebeler bu grup ne

Can
Ferdi abim nasılsın abim

Ferdi abi
İyiyim abim sen nasılsın

Can
İyi bende abi
Bu piçler seni gruba almıyordu
Yok Ferdi abi böyle yok Ferdi abi şöyle diye ben dedim Ferdi abime öyle diyemezsiniz hemen gruba alıyorum Ferdi abimi dedim

Arda
Vay dönek var

Kenan
Hayatımda böyle u dönüşü görmedim amk

Ferdi abim
Afferim abicim sana

Can
Görevimiz bu aslan abim

Ferdi abi
Olm elli kere dedim size aslan demeyin bana diye

Arda
Kanarya mı diyek amına koyim ne istiyorsun

Ferdi abi
Sen sus lan arda annemler nerde evdeler mi

Arda
Nerde olcaklar başka

Ferdi abi
Sus abiye cevap verilmez
Semih nerde amk

Semih
Ooo hoşgeldin kartal abim

Ferdi abi
Yok hepsi spasiftik Oruspu çocuğu
Kanaryayım ben amk kanarya

Semih
Aramızda kartalın kanaryanın lafı mı olur abi sende aşk olsun aaaaa

Ferdi abi
Neyse şunun şurasında gelmeme 2 gün kaldı hepinize göstercem kanaryayı kartalı

_____________________

Hepimiz toplanmış ferdi abiyi bekliyorduk. İşi için bir kaç aylığına İngiltere'ye gitmişti.
Ferdi abi ve arda kardeşlerdi Arda okulu olduğu için ferdi abiyle gitmemiş burda kalmıştı.
Şimdi hep birlik mahalledeki parkta oturmuş Ferdi abiyle ardanın gelmesini bekliyorduk.

Parkta ki banklardan birine oturmuştum. Salıncakta sıkınca sallanan cana baktım.
İsmail'le yaşanan olaydan sonra epeyce sıkkın görünüyordu. Canı tanıyordum ismaili kırmak için böyle bir şey yapmak istemediğini de biliyordum. Yaptığı şey her ne kadar doğru olmasada ona hak veriyordum. İsmail ile hiç bir zaman anlaşamamıştı şimdi bi andan ona alışması onun için zordu.

Kenanın dürtmesiyle ona döndüm. Ona doğru baktığımda eliyle bir yeri işaret ediyordu. İşaret ettiği yere kafamı çevirdiğimde barışların parkın girişinde buraya doğru geldiklerini gördüm.
Barışı görünce istemsizce atan kalbimi görmezden gelmeye çalışarak canın yanına doğru gittim. Cana kaş göz işareti yaparak gelenleri gösterdim. Can başta anlamasada biraz sonra anlamış ve İsmaili görünce sallandığı salıncaktan kalkmıştı.

İsmili görünce gelen bir anlık heyecanı aklına İsmail'e söyledikleri gelince heyecanlı yüzü hüzünle solmuştu. İsmail ise bize bir anlık bakmış daha sonra bir daha bakmamak üzere kafasını çevirmişti.

Onlarda bize yakın bir banka oturduklarında az sonra parkın girişinde beliren Ferdi abi ve ardayla yüzümüz gülmüştü.

Onların yanımza gelmesiyle hepimiz ayaklanmış Ferdi abiye özlemle sarılmıştık . Ferdi abi hepimizin saçını karıştırdaktan sonra yan bankımızda olan barışları fark etmişti.

Bizim aksimize Ferdi abi barışlarla iyi anlaşmıştı hep. Buradayken kavga etmemize izin vermezdi.

Barışlarla çocukluktan beri bir ardaşlıkları vardı.
Sırıtarak barışlara doğru yürüdüğünde bizde arkasına takıldık.

Önce barış sonra Altay sonra Kerem ve en sonda Mustafa'yla sarıldıktan sonra hepimizi aynı yere oturturmuştu.

Can hâlâ ismailin yüze bakamazken Arda ve Kenan bir köşede oturmuş birbirlerine sırıtarak bir şeyler konuşuyorlardı.

Kerem ile Altayın da durumu onlardan farksız değildi. Ferdi abi yanına Mustafa'yı çekmiş İngiltere'de yaşadıklarını anlatıyordu. Barış ile bense hiç konuşmadan sanki gözlerimiz konuşuyormuş gibi birbirimize bakıyorduk.

Birazda daha orda kaldıktan sonra hava soğuduğu için evlere dağılmaya karar vermiştik.

Gitmeden Ferdi abi bir kaç gün sonra hepimizi ki bunlara tüm takımda dahildi pikniğe götürmeye söz vermişti. Uzun aradan sonra pikniğe gidecek olmanın ve aynı zamanda barışı görücek olmanın heyecanı ile evin yolunu tutmuştum.

______________________

Ferdimde gitti keremimde ağlıycam 😔✊🏿

BAY İnatçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin