•part 5•

58 3 0
                                    

Egy héttel később minden lerendeződött. Felfogni sem tudom hogy anya a saját testvérét meg akarta ölni. Ez is bebizonyítja hogy a szerelem fájdalmas. Nagyon is. Sandra jobban van de még a kórházban van. Apa elköltözik és nekem is mennem kell vele. Anya mint kiderült apát megcsalta és ezért feküdtek le Sandrával. Nem haragszom apára a történtek után de anyára igen. Nagyon is.

A cuccaimat összepakoltam és mentem is az utolsó edzésemre itt Los Angeles-ben. Hiányozni fog ez a hely. De kell a változás mert túl sok jó és egyránt rossz emlék köt ide.

Időben odaértem a röplabda edzésre. A lányokkal bemelegítés közben beszélgettünk de nem említettem meg Javont mert a csajok odáig vannak az ikrekért. Amikor róluk beszélnek én lapítok és nem mondok egy szót sem arról hogy beszélgettem Javonnal vagy ilyenek mert nem tudom mi lenne a reakciójuk.

-Hó hó hó! Te az ikrekkel leszel Hawaii-on!-kiáltott fel Molly és elkezdtek sikítozni.

-Lányok nyugi van! Tudjátok hogy én úgy is Alexával, Jacobbal, Sydney-vel és a nővéremmel leszek!-mondtam majd hallottam hog jött egy üzenetem.

-Idehozzam a telód? Úgy is megyek inni!-mondta Annie.

-Jah gyors megnézem. Köszii!-mondtam és az említett lány elment. Visszajött a telefonommalna kezében.

Apa írt hogy edzés után értem jön és elmegyünk kajálni egyet aztán meg haza megyünk, átöltözünk és indulunk.

-Csajok ez az utolsó napunk együtt.

-És akkor most komolyan elmész Antarktiszra?! Nem fogsz kettéfagyni?

-Lucy Atlanta!

-ÁÁÁ! OTT LAKNAK ŐK IS!

-Jesszus kiszakad a dobhártyám! Nyugodjatok már meg.

-Hogy nem esel kísértésbe tőlük?!

-Figyeljetek nem csúnyák de

-Nincs semmi de! Gyönyörűek! Kövesd be őket!-mondta Ellie és kivette a telefont a kezemből.

-Ti ismerősök vagytok Javonnal?!

-Hát jah...-mondtam félsősen.

-Miért nem mondtad?!-kérdezték egyszerre mosolyogva.

-Nem tudtam hogy hogy reagálnátok.

-Jól! Jadent is kövesd vissza!

-De ne még ne!

-Késő!-mondta.

-Ellie!

-Írjunk neki!

-NE!

-Megint késő!

-Mit írtál neki?

tesscholloway
let me be your woman

jmwalton
hi beautiful

hi I'm Ellie!
Tess's friend.

Aloha |BEFELYEZETT|Where stories live. Discover now