•part 13•

38 1 0
                                    

Eltelt pontosan egy kibaszott hónap és lezáródott az ügy szerencsére. Anya 3 évet börtönben lesz Sandra meg sokkal több ideig...

Javonnal meg nem beszélek...
Nem is tudom mit érzek. Utálom de mégis megbabonáz a szemeivel és a hangjával.

És ma kezdődik a forgatás. De várom már...

Felöltöztem, ittam egy kávét és elindultam a forgatási helyszínre. Kb. 40 perc utazás után megérkeztem a helyszínre és bementem majd megláttam Őt...

-Tess mi a fasz?

-Én is ugyan ezt kérdezhetném tőled!

-Jöttem a forgatásra!-mondtuk egyszerre és azt hittem szívrohamot fogok kapni ott helyben.

-Nem! Nem! Nem! A kurva életbe!-mondtam és megfogtam a fejemet.

-Figyelj Tess ami Hawaii-on történt azt lehetne hogy elfelejtjük? Egy fasz voltam és....és nagyon sajnálom amit tettem veled...

-Javon ez bonyorult de kezdjünk tiszta lappal...
Mint két átlagos barát...

-Barát? Jah oké persze! Mint két átlagos barát...-húzta el a száját.

-Jóó reggelt.-jött ada hozzánk a rendező.

-Jó reggelt.-köszöntünk vissza és megbeszéltünk mindent. Megkaptuk a forgatókönyveket és kimentünk a parkolóba.

-Hát akkpr holnap tali. Szia!-mondtam és amilyen gyorsan csak tudtam elhajtottam.

Másnap a parkolóban

-Végig olvastad?

-Ezek szerint ugyan az csapta meg a szemünket. Biztos csak el kell játszani valahogy.

-Azt hogy kinyalsz hogy játszod el?

-Rátapintottál a lényegre. De a vége sokkal rosszabb.

-Addig még nem jutottam.

-Szerencséd!

-Mert?-kérdeztem és a legvégére lapoztam.-A kurva anyjukat.-mondtam és elkezdtem hangosan olvasni.

-Segítesz hogy felálljon?
-Ezer örömmel Alex!

-Jó én ezt nem!-mondtam és becsuktam.

-Figyelj legalább 5 milliót fizetnek érte!

-Azért hogy a kamerák előtt szexeljünk?

-Csak kényeztetjük egymást.

-Sokkal jobb.-forgattam meg a szemeimet.

-Nyugi nem fog semmit sem jelenteni!

-Örülök neki csak hogy a szüleink és az egész világ végig fogja nézni!

-Mondtam hogy nyugi!

-Nekem te ne mond hogy nyugi!

-Jólvan már édes istenem.-egymás szemeibe néztünk és az a csillogás ami a szemeiben van....
Megőrít ez a srác....

-EZ NEM CSAK BARÁTSÁG AMI KÖZTÜNK VAN.

-AKKOR MI?

-SZERELEM.-magához húzott és megcsókolt.

Aloha |BEFELYEZETT|Where stories live. Discover now