Tudom még csak 20 napja ismerjük egymást de már nagyon közel kerültünk egymáshoz. Amit a legjobban szeretek benne azok a szemei.
Most mondjátok meg őszintén! Ti nem estetek kísértésbe a szemeitől?!NEM NEM NEM TESS! NEM SZABAD ILYENEKEN GONDOLKOZNOD HISZ MEGBÁNTOTT!!
De ahhj nem tudok rá haragudni....
-J-jav-javon....-hívtam fel sírva.
-Tess mi a baj?
-H-hi-hiányzol. Nagy-on hiányzol é-és szü-szükségem van rád!
-Azonnal megyek!-lerakta és lihegve berontott a szobámba. A 7042-es szoba. Az épület legfelső emeletén található szoba.-Itt vagyom Picim! Sajnálom. Egy óriási fasz voltam!
Sírva a nyakába ugrottam és csak hosszas perceken keresztül öleltük egymást olyan szorosan amilyen szorosan csak tudtunk.
-Szeretlek Tess!
-Hugi!
Faszomat! Csak álmodtam.
-Jólvan már kelek!
-Anya túl volt az első tárgyalásán és a bírók szerint te tudsz valamit anyáról amit más nem.
-Kifelytenéd ezt jobban?
-Pakolj és megyünk haza.
-Oké.-mondtam majd elkezdtünk bepakolni.
Kb. 3 órával később kész is lettünk és kimentünk a reptérre.
-Tess várj!-hallottam egy hangot. Javon.
-Mivan?
-Hova mész? Majd csak 5 nap múlva kell menni!
-Haza!
-Miattam?
-Nem minden körülötted forog! Megyek anyához.
-Ahoz a gyilkos kurvához?
-Ne merészelj így beszélni az anyámról! Nem gyilkos!
-Ugyan már Tess mindenki tudja az igazságot!
-Egyedül csak én tudom az igazságot!
-Velem meg meg sem osztottad? Hát szép vagy.
-Kurvára nem érdemled meg az igazságot te utolsó, kétszínű fasz!
-Ilyen anya mellett nem is csodálkozom hogy így viselkedsz!
-Menj a picsába!-mondtam könnyes szemekkel és apáék után mentem.
Emlékeztek arra amikor azt mondtam az 5. részben hogy utálom anyát és el sem hiszem hogy ilyet tett? Meg hogy minden lerendeződött? Ezek szerint rohadtul nem. Még csak most kezdődik...
Az az igazság hogy anyát zsarolta Sandra. Vissza sem merek gondolni arra az időszakra...nem hogy még beszéljek róla idegeneknek...
-Hol voltál?
-Ja csak mosdóban!
-Jól érzed magad?
-I-igen persze.
***-Szóval...
-Igen Holloway kisasszony mondja el szóról szóra hogy mi történt! Ötödjére kezd bele!
-Rendben csak nehéz róla beszélni. Tehát az egész akkor kezdődött amikor 5 éves voltam. A kertben játszottam a kutyával és hallottam bent a nappaliban az üvöltözést. Anya és Sandra veszekedtek mert kellett Sandrának pénz de anya nem tudta azonnal odaadni mert nem kapott fizetés mert minden hónap végén kapta. A-aztán megjelent egy férfi is és anyát megütötte és üvöltözött Ő is. Idézem "Amanda adj pénzt nekünk! Kell az a kibaszott pénz!" "Mondtam hogy adni fogok csak még nem kaptam fizetést!"
Aztán megint egy ütés és elmentek. Bementem a házba sokkos állapotban és anyával megbeszéltük hogy ezt nem mondjuk el senkinek. Aztán most egy hónappal ezelőtt anya megcsalta apát apa pedig Sandrát teherbe ejtette és aztán jött az a nap...-Kérem ne hagyja abba!
-Rendben. Tehát azon a napot anya kiviharzott a házból és este hazajött full sarasan. Felviharzott az emeletre és kopogtak. Egyet, kettőt, hármat, négyet és az ötödikre ezt hallottam "ITT A RENDŐRSÉG KINYITNI!" odamentem és kinyitottam majd anyát letartóztatták gyilkossági kísérlet miatt. De ezt Ő önvédelemből tette. Tényleg ha már itt tartunk! Sandra hogy van?
-Ne terelje a témát!
-Csak érdekel hogy van a kereszt anyám ha már az anyám meg akarta ölni!
Ahhj na jó ez kezd nagyon drámai lenni de nekem most ez kell. A kövi részben puszi!
ESTÁS LEYENDO
Aloha |BEFELYEZETT|
De Todo-Ez nem csak barátság ami köztünk van. -Akkor mi? -Szerelem.