•part 6•

58 1 0
                                    

A hotelba érve levetettem magam egy kanapéra addig ameddig apa intézkedik mert kiadták a szobámat. Puszikállak Hawaiii🤗

Na de mindegy is. Elaludtam és valaki leült a bal oldalamra és magához húzott. A szememet óvatosan kinyitottam és egy térd tetoválást láttam. Nagyon ismerős volt valahonnan.

-Javon hagyd aludni!-hallottam a nővérem hangját.

-Nem is alszik!

-Aludnák!-mondtam és kinyitottam a szemem.

-Sziaaa!-mondta és még jobban magához húzott és megölelt.

-Szia!-felálltam és elmentem mosdóba.

Javon szemszöge:

-Tessék itt a kulcsa. 2050-es szoba!

-Köszönöm!-mondtam és felmentem a szobámba. Kipakoltam és elmentem zuhanyozni. Megtörölköztem és leültem a kanapéra. Tudom ez fura meg minden de ha egyedül vagyok szeretek "komfortosan" öltözködni.

Tess szemszöge:

Amint kivártam a hosszú sort a mosdóhoz pisiltem és mentem a recepcióhoz.

-Jó estét! Milyen néven lesz?

-Marcus Holloway!

-Rendben! 2050-es szoba!

-Köszönöm!-mondtam és megkaptam a kulcsot majd felmentem a szobáboz. Elfordítottam a kulcsot és benyitottam. Javon a kanepén ült pucéran.

Rámnézett és elkezdtünk sikítozni és üvöltözni.

-MI A FASZT KERESEL ITT?-kérdezte és gyorsan eltakarta magát odalent egy párnáva.

-INKÁBB TE MIT KERESEL ITT?

-EZ AZ ÉN SZOBÁM!-mondtuk egyszerre.

-NEM! AZ ÉN SZOBÁM!

-ÉN VOLTAM ITT HAMARABB!

-Csak öltözz fel és megyünk le a recepcióra panaszkodni mert ez-körbe mutattam a szobán az ujjammal.-ez nem oké.

-Bár mondjuk....

-Kuss legyen és öltözz!

-Nem...

-Mi az hogy nem? Öltözz fel basszameg!

-Az akarod hogy basszalak meg?-kérdezte egy sunyi mosollyal.

-Nem! Azt akarom hogy öltözz fel!

-Jólvan!-a párnát letéve én csak megfordultam és hallottam lépteit majd a szekrény nyitódását,  egy boxer pántnak csapódását a bőrén, cipzár húzódását és megint lépteket.

-Mehetünk.

-És..

-Mi és?

-Esetleg vehetnél fel pólót is!

-Haladjunk már!-majd megfogta a derekam hátulról és kitolt a szobából. Megragadta az egyik kulcsot és mentünk is.

-Ami az előbb történt azt senkinek se mondjuk el!

-Oké. De akkor te meg ne adj nekem olyan jeleket hogy meg akarsz-

-Dugni? Mert meg is akarlak!-szakított félbe.

-Hülye!-mondtam és bele vertem a vállába.

-Nyugi csak hülyülök!-mondta nevetve. *🧠:amúgy kurvára nem*

Leértünk a recepcióra.

-Valamiben segíthetek?

-Igen. Szeretnék kérni egy EGY SZEMÉLYES szobát!

-Sajnálom de az összes szoba foglalt.

-Akkor rohadjon ki a beled.-mondtam mosolyogva és megfogtam Javon felkarját és elkezdtem felfele rángatni. A nővérem és Javon nővére Jayla a lépcsőn velünk szembe jöttek.

-Hát ti?

-Hosszú...-mondtam és tovább ráncigáltam felfele mert a nagy boxoló már félig kómás volt.

-Védekezzetek!

-Jayla kussolj!-üvöltötte Javon és felértünk a szobánkhoz és CSAK egyszer estem pofára. Ilyen szerencsétlen is csak én lehetek de hát ez van. A lépcső fokokkal nekem mindig bajom van. Kinyitottam a szobát  és csak gyorsan letusoltam és felvettem a pizsimet. Kimentem a fürdő szobából és Javon a tévét fürkészte.

-Jössz nézni filmet?

-Aha!-majd odaültem mellé és elindított egy filmet. Az volt a címe hogy "Hullaadás"

Hát én ennél undorítóbb filmet még életemben nem láttam. A vége fele kimentem a wc-be és hánytam olyan undorító volt.

-Jól vagy?-hallottam a hangját.

-Asszem!-mondtam és lehúztam a wc-t majd megmostam a fogam és vissza mentem. Vége lett a filmnek és elaludtunk.

Aloha |BEFELYEZETT|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang