•part 7•

62 2 2
                                    

Reggel Javonon feküdtem keresztben.
Most megpróbálom imitálni hogy hogyan:

Na hát belőlem se lesz egy Pablo Picasso de nézzük most ezt el nekem

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Na hát belőlem se lesz egy Pablo Picasso de nézzük most ezt el nekem.

Keze a mellemen volt és békésen szuszogott. A tegnap estén kattogott az agyam. Az a test beleégett a retinámba.

És hideg volt. Nagyon.

-Nem alszol?-kérdezte és kinyitotta a szemét. Rekedtes reggeli hangja volt, frissen mosott selymes haja és meleget árasztó teste.

-Nem tudok. Fázok.-kezét rárakta  a térdemre.

-Hideg vagy! Gyere te!-még jobban magához ölelt és csuda jó érzés volt hogy

Javon szemszöge:

az én meleg testem és az Ő hideg teste találkozott. Haja eszméletlen gyönyörű és a szemei káprázatosak. Nem mondom hogy szerelmes vagyok de azt sem hogy nem tetszik Tess. Szép lány. Nagyon is!

Reggel ahogy felébredtem és észleltem hogy a jobb kezemet az idomán pihentetem. Legszívesebben olyan dolgokat tettem volna hogy sikítva menekülne el.

-Min gondolkozol?-kérdezte tőlem és kizökkentett az úgymomd "eszméletlen" állapotomból.

-Ja csak

-Nyugi nem mondom el a tegnap estét senkinek!

-Nem azon gondolkoztam.-mondtam és odahajoltam a füléhez.-Tudod nagyon csinos vagy most.

-MOST?

-Mindig is az voltál de most különösen. A szemeid, a ha-

-Javon fejezd be mert el fogok pirulni!

-Már most is hasonlítasz egy paradicsomra de most jön a hab a tortán!-mondtam és odahajoltam hozzá. Szánkat pár miliméter választotta el és vissza húztam a fejemet. Tess reakciója várható volt.
Kiakadt. Nem is csodálkozom de szeretek az emberek idegein táncolni.

-Na ide figyelj Walton! Te nekem ne!-majd körmével végig simított a boxeromon. Nyilván kezére koncentráltam és én kis naív elhittem hogy valamit akar. Másik kezével felpofozott és kikelt az ágyból.

-Hülye vagyok?

-Hülye vagy.-mondta mosolyogva.

-Azt hittem valamit akarsz...

-Gondolod?

-Uhum.-bólogattam.

-Nem fogok már az első nap körbe ölelni a számmal csak szólok!

-Nem is várom el de majd megízlelhetnél!

-Meglátom.-mondta.

Ahhj ez a nő sírba visz.

-Azt mond hogy igen vagy nem!

-Attól függ! Ha jó fiú leszel ajándékot kapsz!

Felcsillant a szemem és kipattantam az ágyból.

-Olyan vagy mint egy kisgyerek.-mondta és elé léptem.

-Ne mondj ilyet mert a vállamig se érsz!

Tess szemszöge:

-És?

-Nincs és!-neki lökött a falnak.

-Walton!

-Holloway!-mondta és lehajolt a nyakamhoz és ellátta egy csókkal.-Te nő így be fog állni a derekam!
Felvett az ölébe és elkezdtünk smárolni.

Aloha |BEFELYEZETT|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant