collision
Şok Şok Şok!!! Barış Alper Yılmaz Bebek'te bir gece klübünde 41 yaşında 2 çocuk annesi evli manken Sibel Olgun ile sarmas dolaş görüntülendi!!!
Sabah telefonun sesine uyanan Barış, menejeri Salih'in yüksek ve sert sesiyle birden kendine geldi."Barış sen ne yaptın?!!" Barış anlamadı ne yapmıştı ki "ne oldu ?" Diye sordu anlamazken. Salih sinirle durumu acıkladı. Barış hemen telefonuna baktı ne kadar çok kişi aramıştı böyle. Hızla kendini arattı haberleri görünce ne yapacagını şaşırdı. Normal herhangi biri olsa önemseyeceği yoktu ama bahsi geçen kadın evli çocuklu ve ünlüydü. Bu imajı açısından rezaletti.
Ailesine, çevresine nasıl açıklardı bu yalan haberi.Kendi çevresi neyse de ailesinin maruz kalacağı durumu nasıl toparlayacaktı. Ailesi saygın bi aileydi onların itibarını zedelemek isteyeceği son şeydi."hay sikeyim yanlış anlaşılma var kadının ayağı düşüyordu bende ani refleksle yardımcı oldum o anı kırpıp almışlar şerefsizler"dedi sinirle.
"Barış bu kariyerin acısından cok rezil bi durum bunu toparlamamız lazım hemen bana geliyosun" dedi Salih. "Tamam" dedi ve kapattı. Hemen ardından Okan hoca aradı "Barış o haberler neyin nesi nasıl toparlayacaksın " diye sertçe sordu. Barış telefonda kaskatı kesildi çünkü bu olay açıklanamazsa kadro dışı bile bırakılırdı. Bi anlık telaşla "hocam hepsi yalan menejerimle o kadına ulaşıp açıklama yapmasını isteyeceğiz halledicem ben güvenin bana."
"umarım Barış aksi takdirde kariyerin ve klübumuz açısından hiç hoş degil. Senden haber bekleyeceğiö " diyip kapattı telefonu.Hazırlanıp evden Salih'e doğru yola çıktı. Ara bir caddede giderken birden önüne bir kız çıktı. Aniden fren yaptı, hızlıca indi arabadan. Yerde kıvranan kızla karşılaştı,hemen yardım etmeye koyuldu. Kızın bir şeyi yok gibiydi.
"Hanımefendi iyi misiniz?" Ağlamaklı bir sesle
"ya hayvan mısın önüne baksana " cevabını alınca şaşırdı
"yalnız önüne bakmayıp telefonla oynayan sizsiniz fren yapmasam neler olurdu kim bilir"
diye çıkıştı Barış. Sinirliydi zaten.Kız sinirle "kırmızı ışık yanıyo kör müsün " diye bağırdı. Barış utançla başını eğdi nasıl fark edememişti. Bir anlık dalgınlığına gelmiş olmalıydı. Bir de utanmadan kızı suçlamıştı.
" Fren yaptığın için teşekkür etmeyeceğim herhalde,yok bi de yapmasaydın ayrıca saate bakıyodum iki saniyecik"diye
mızmızlandı ki tam o an aydınlanma yaşar gibi
"Ay saat doğru geç kalıyorum ben sunuma offf" diye birden ayağa kalkmaya çalışınca tökezledi kalkamadı."Ayy" diye çığlığı basarak ayak bileğine dokundu kız.
"Ayağınızı burkmuş olmalısınız hastaneye gitmemiz lazım" yardım etmek için yanaştı ki kız
"İstemez benim sunuma yetişmem lazım".
"Bu halde sunuma gidemezsiniz daha ayağa kalkamıyorsunuz lütfen sizi hastaneye götürmeme izin verin".
"ya arkadaşım istemiyorum diyorum anlamıyo musun" diye konuşuyordu yerde kıvranırken.
Barış "böyle olmayacak" diyerek hızlı bir şekilde kızı kucakladı ve arabaya oturttu,kemerini taktı ve kapısını kapattı.
Kız ne olduğunu anlamadan kendini yabancı birinin arabasında buldu. Canı çok acıdığı için başka çaresi de olmadığı için garip bi şekilde sakin kaldı. Barış kızın yerdeki çantasını ve yere düşen birkaç dosyayı alıp kendi de bindi.
Barış bindiği gibi kız söylenmeye başladı." Ya sen kimsin ya sen kimsin önce bana çarpıyorsun sonra alıkoyuyosun senin yüzünden kaçırıcam sunumu mutlu musun ayağımı da burktum hepsi senin yüzünden" diye bağırdı kız.
Barış arabayı sürerken bi gözü yolda bi gözü kızda konustu" Hanımefendi sizi tanımıyorum neden sunumunuzu kaçırdığınız için mutlu olayım ayrıca daha ayakta yürüyemezken nasıl sunum yapacaksınız? Anlıyorum ayağınız kötü durumda özür dilerim size çarptım ama su an yapmam gereken şeyi yapıp sizi hastaneye götürüyorum alıkoymak falan yok sakinleşir misiniz lütfen".
Kız sinirle kendi kendine konuşmaya başladı
"Of allah kahretsin ya ne kadar bahtsızım baksana ya şunlara! Sen gel canını dişine tak it gibi çalış,istediğin kadroda kendini kanıtlamaya hak kazan sonra bi tane herif sana çarpsın sonra sana alıkoysun ve hepten hakkını kaybet fiyasko resmen!" Diye ağlamaya başladı.Barış zaten sinirli diye cevap vermedi ama kendini bok gibi hissediyodu.Dikkatsizliği yüzünden kız büyük şeyler kaybetmiş gibiydi.
...
Hastaneye vardılar. Barış arabadan inip kızın kapısını açtı ve kucağına almaya yeltendi .Kız, "Ne bu kucağa almalar falan kendim inerim ben"
diye Barış'ın izinsiz kucağına almasına ima yaptı. Sonra tek başına inmeye çalıştı ki tökezledi. Barış belinden tuttu ve destekledi.
"İnat etme geldik zaten ayrıca imalarında hiç hoş değil yardım ediyorum sadece" dedi acile doğru yürürlerken.
"Ha bi de teşekkür mü bekliyosun yardım ettiğin için sana minnettar falan mı olmalıyım onu mu diyosun bi zahmet yardım et zaten".
"hayır onu demiyorum neden çarpıtıyosun teşekkür falan da beklemiyorum sadece biraz sakin mi olsan".
"Sana demesi kolay tabi kesin baba parasıyla çalışmadan yan gelip yatıp krallar gibi yaşıyosundur"dedi ağlamaklı.
Kızın buna düşünmesine sebep olan şey araba ve marka kıyafetlerdi.Barış daha fazla uzatmadı yoksa kız boğazına yapışırdı sinirden. Sustu sadece.
Acile girdiler. Giriş işlemleri için isim soyisim istendi. Orada öğrendi kızın adının "Hande Monay"oldugunu.
Sessizce Hande diye mırıldandı kıza bakarak.İsminin aksine pek bi somurtgandı Hande.
Doktor muayene ederken Barış da Hande'yi izliyordu. Telaştan korkudan dikkat edememişti ancak fırsat bulabildi kızı incelemeye.Ne kadar güzel bir kızdı beyaz teni siyaha kaçan saçları kahverengi hafif çekik gözleri 170 civarı boyuyla tam Barış'ın tipiydi. Üstelik Barış kızı sadece ona nefret kusarken görmesine rağmen bu kadar beğenmişti kim bilir gülümsese ne kadar güzeldi.
Diye düşürürken doktor konuştu" ayağınız burkulmuş krem vericem birkaç gün evde dinlenin hareket etmeyin, şimdilik iğne yapacağız ".
Hande korkuyla baktı doktora sonra sinirle Barış'a. Panikle Barış'ı odak göstererek "Onun yüzünden oldu ona yapın iğneyi ben iyiyim
istemiyorum iğne falan".Diye çıkıştı. Doktor dikkat etmemişti ama şimdi bakınca "Barış Alper Yılmaz "
Diye şaşırıverdi.Arkadaslaaar ilk kurgumm çok düşündüm yazarken çok yazıp yazıp sildim mantık hatası varsa da kusura bakmayın ve belirtin lütfen 💕💕💕
YOU ARE READING
Çarpışma/Barış Alper Yılmaz
Fanfiction"Geldin tuttun ellerimi,öylece durdun yanımda."