"Evet yeni şeylere odaklanmalıyım. Ama şu an daha çok taze o yüzden sadece üzülmeye odaklanabilirim."
Barış üzüldü. Kendini düşündü bir anlığına şu an olduğu konuma gelebilmek için neler yaptığına. Acaba o Hande'nin yerinde olsa ne yapardı? Dünyası başına yıkılırdı herhalde. Hande'ye bir iş borçluydu. Ama karşılığında bir şey istese çok mu bencil olurdu? Bir kerelik bencil olmaktan kaçmasa ne olacaktı?
"Benden nefret ediyosun dimi" diye sordu barış.
" hayır nefret etmiyorum ama seni bi anlığına öldürmek istedim cidden yalan yok" diye gülerek ekledi Hande.
Barış kararını verdi. Bencil olacaktı."Hande bu iş senin için çok önemliydi değil mi" diye sordu yola bakarken.
"Çok çok önemliydi hemde 2 yıldır sadece bunun için çabalıyordum. Neden ki?" Sakinlikle cevapladı kız.
"O zaman sana bir teklifim var." Garipsedi ne teklifi olacaktı ki.
"Ne teklifi" diye sordu kaşlarını çatarak." 7ay boyunca sahte sevgilim olacaksın karşılığında da istediğin o şirkette istediğin kadro da olacaksın hem de kanıt gerektirmeden" Hande şok oldu ne diyordu bu adam böyle? Ciddi miydi?
"Anlamadım?" Sanki hata yapmış da düzeltmesini bekler gibi sordu.
"Basit 7 ay sevgilimmiş gibi davranacaksın sonra sen yoluna ben yoluma."diye söyledi sakince.
"Bunu neden yapayım" Niyetinin ne olduğunu anlamak ister gibi sordu.
"İstedigin yerde çalışmak için"diye hızlıca yanıtladı Barış.
Hande mantığına oturtamamıştı. Koskoca futbolcu neden böyle saçma sapan oyunlarla uğraşsın.
"Neden tanımadığın bi kadınla 7 ay sevgilicilik oynamak istiyorsun ve aynısını benden bekliyosun?" Diye sıraladı.
"Hande bak biliyorum,çok saçma-"
Barış Hande'yi alttan alarak cevaplıyodu. Gerilim çıkmaması adına. Hande lafını böldü."Evet çok saçma sen ne sanıyosun beni" diye sinirle patladı kız. Barış bir yandan araba sürüyor,bir yandan da Hande'yi dizginlemeye çalışıyordu.
"Ya bak düşündüğün gibi bir şey değil istersen bi yerde oturalım anlatayım uzun uzun sende dinledikten sonra kararını söylersin." Orta yolu bulmaya çalışıyordu.
"Ya sen benimle dalga mı geçiyosun. Senin yüzünden kaybettim ben işimi zaten bunu bana geri vaadedebiliyosun bi de üstüne liseli ergenler gibi saçma sapan şartlar mı koyuyosun? Hande çıldırmıştı. Bu adamın niyeti neydi?
"Hande beni bi dinler misin?" Sakin kalmaya özen gösteriyordu Barış.
"Çek sağa inicem ben bugünü hiç yaşamamış
olarak saymak istiyorum ÇEK SAĞA"
"O ayağınla nasıl gitmeyi planlıyosun acaba?" Diye sinirlendi Barış.Hande durdu sakinleşmek ister gibi nefes alıp verdi.
"Ya sanane benden amk tamam çarptın tamam senin yüzünden işimi kaybettim tamam amk tamam salacak mısın artık beni manyak mısın nesin daha bugün tanıdığın kadına gelmiş sevgilicilik oynayalım diyosun yoksa bu çarpma falan planlı mıydı bunların hepsi nesin oğlum sen kimsin !!!!"Hande sinirle bağırıyordu. Korkuyordu da ya adam sapıksa diye.
"Bi durur musun açıklamaya çalışıyorum durumu dinlemiyosun ki bi dinlesen ona göre versen kararını lütfen" Hande dinlemeye karar verdi. Barış arabayı sakin bi yere çekti. Kapıları da kilitledi Hande kaçmasın diye.
*olayları anlatır*
"Böyle işte hem ailem zan altında hem ben. Bir şey yapmazsak her şey boka saracak. Dava açacağız zaten ama su anlık insanlara sus payı için bir şeyler yapmam lazım o yüzden istiyorum senden bunu da. Sevgilimle çıkıp röportaj yapacağız. Bir sevgilim olduğuna inandırırsam hem ailemin içi rahat hemde insanlar ikna olabilir.Sana çarpma olayı da planlı falan değil saçma sapan paranoyalarınla alakası yok. Menajerimin yanına giderken çarptım sana. Tamamen denk geldik yani. Ve senden istedim. Karşılığını alacaksın zaten. Kabul etmezsen de sen bilirsin başka birini buluruz."
Barış kızı zor durumda bırakıp evet demesini istiyordu.Uzun süre sessizlik oldu Hande inanmış gibiydi Barış'a ama yine de böyle bir şeyi kabul etmek kolay değildi düşünmesi gerekiyordu.Akıl alması gerekiyordu.Ama işin ucunda istediği kadroda çalışmak vardı.
"Barış ben anlıyorum zor durumdasın. Ama düşünmek istiyorum zamana ihtiyacım var. Ani kararlar verip yanlış yollara girmek istemiyorum."
"Yarın akşama zamanın var. Düşün taşın.Kabul edersen eğer yarın akşam röportaj vereceğiz. Birlikte olduğumuzu duyuracağız"
YOU ARE READING
Çarpışma/Barış Alper Yılmaz
Fanfiction"Geldin tuttun ellerimi,öylece durdun yanımda."