6

119 5 0
                                    

Evden gittikleri gibi Kübra'yı aradı. Olanları anlattı

"Kızım şaka mısın sen? Daha dün bu iş kabul olursa 35e kadar evlenmem hayatı yaşarım diyodun. Ne bu şimdi?"

"Ya Kübra sanki keyfimden evleniyorum. Annemi bulmak zorundayım. Yıllardır bunun için çabaladım. Şans ayağıma gelmişken itemem."

"İtme zaten kızım Barış Alperden bahsediyoruz. Dua bile et. Bir günde yaşadıklarına bak."

Hande'nin annesi ve babası boşandıktan sonra Hande annesini bir daha görmedi. Babası büyütmüştü Hande'yi. Tabi ona büyütmek dersek. Babası Hande'ye her seferinde annesinin onun yüzünden gittiğini söylerdi. Eğer o olmasaydı çok mutlu olacaklarını söylerdi. Hande de hep kendini suçlu hissederdi. Daha o yaştan.

Hande de yazmayı öğrenince annesine mektup yazardı kendi kendine. "Annecim sen benim yüzümden mi gittin? Keşke ben hiç olmasaydım sende gitmek zorunda kalmazdın. Özür dilerim." Gibi şeyler yazıp mektupları annesine yollayacağını söyleyen babasına verirdi.
her gece uyumadan dualar ederdi. Küçücük kalbinde annesiyle olduğu kocaman bi dünyası vardı.

Şimdi ise kendi hayatını düzene oturtmaya çalışan, oturttuğu ilk anda da annesinin peşine düşmek isteyen bir Hande vardı. Ama ekonomik durumu buna müsait değildi. Bir sürü yerde çalışıyordu. Zamanı da yoktu. Annesini bulmak için çektiği o kadar şeyden sonra en sonunda kendini evlenirken buldu.

"Babana ne diyeceksin peki?"

"Bilmiyorum. Söylemeli miyim onu da bilmiyorum. Ben İstanbula taşındığımdan beri konuşmuyoruz. Şimdi böyle bir şey için arasam ne tepki alırım bilmiyorum."

Hande çok yalnızdı gerçekten kimsesi yoktu. Bir tane arkadaşı vardı. O da şehir dışındaydı. Yani ölse kimsenin haberi olmayacaktı. Bir başınaydı. Bir kere daha yüzüne çarptı bu gerçek. Zaten bu yüzden kabul etmişti. Kaybedecek neyi vardı ki?"

"Bence ara konuşun. Belki o da yanında olmak ister."

"Sen gelecek misin?"

"İşler çok yoğun biliyosun, daha önceden haber verseydin ayarlardım belki ama.. gelmeye çalışacağım."

"Kübra lütfen gel senden başka kimsem yok."

"Elimden geleni yapacağım. Şimdi gitmem gerekiyor. Çok çok öpüyorum seni."

Akşam olmuştu. Hande Barış'ın fan sayfalarından ona bakıyordu. Bu adamla evlenecekti yarın. Evleneceği adama bakmasında sorun yoktu. Bir yandan da neler yaptıklarını düşünürken üstten bir mesaj düştü.

Bir yeni mesaj

Barış alper
Hande bakar mısın?
Hande
Baktım.
Ne oldu?
Barış alper
Gelinlik bakıyorum.
Ölçülerini söyler misin?

Hande
     Şaka gibi evleniyorum ama
      gelinliğimi seçme lüksüm yok.

Barış alper
Alayım seni istersen beraber seçelim.
Hande
Yok sağol.
Ayağımı yormayayım.
Hem nikah değil mi ne gelinliği?
Barış alper
Fotoğraf da çekileceğiz ya ondan.
Bak bir tane beğendim.

HandeAy bu ne ?Daha kapalısı yok muydu?Bunu alırsanız evlenmem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hande
Ay bu ne ?
Daha kapalısı yok muydu?
Bunu alırsanız evlenmem.

Barış alper
Niye,güzel işte.
Sen nasıl bir şey istiyosun söyle bakayım.

Hande
Ya abartılı olmasın.
Kabarık olmasın.
Straplez olsun.

Barış alper
Tamam ben halledicem. 

Hande
Ya Barış evlenmeye niyetli değilim yanlış anlama.
Ama her yerde fotoğraflarım
olacak güzel olmam gerekiyor.
Yarın gelinliği beraber seçsek olur mu?
Raporları halledip gelinlik seçsek?
Yani 2 saat bile yeter gerçekten.

Barış alper
Kdldkfdkşrfld
Tabi ki olur.
Dert ettiğin şeye bak.

Hande
İçim rahat edecek.
Teşekkür ederimm.

Barış alper
Teesüf ederim zevkim o kadar mı kötü?

Hande
Güzel mi sence amk (gönderilmedi)
Ya ondan değil de üstüme oturmaz falan sıkıntı çıkmasın ondan dedim.

Barış alper
Dediğinden olsun tamam tamam.
Yarın sabah 9da hazır ol müstakbel karıcım.

Ayy arkadaşlaar lütfen yorum atar mısınızz
Her bölümde fikir değiştiriyorum. Yardımınıza ihtiyacım var😖💕💕💕💖

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 03 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Çarpışma/Barış Alper Yılmaz Where stories live. Discover now