5

91 3 0
                                    


"Ne evlenmesi ya siz kafayı mı yediniz? Daha tanışalı bir gün olmayan adamla ne evlenmesi siz iyi misiniz? Diye bağırdı Hande.

"Evlenmek nerden çıktı Salih?" Diye merakla sordu Barış. O da şoka uğramıştı. O da istemezdi sabah tanıştığı kadınla evlenmek.

"Şu an seni temize çıkarmanın tek yolu bu Barış. İnsanların gözünde evli çocuklu bir kadını taciz eden birisin. Değil takımda oynatmak sponsor bile çıkmaz."

Salih haklıydı. Durumu toparlamazsalar Barış insan içine çıkamazdı. O yüzden bu evlilik olmak zorundaydı.

"Ayrıca Hande sana gelirsek şu an bundan başka çaremiz yok.Sana istediğini vericez. Lütfen bize yardımcı ol." Diye ikna etmeye çalışır gibi konuştu.

"Hem şu saatten sonra Barış Alper'le olan alakanı nasıl açıklayacaksın insanlara? Gerçekten açıklamana inanacaklarını mı sanıyosun? Barışla evlen.Hem bu sayede işinde de ilerlersin yurt dışı imkanları sağlarız,reklamını yaparız. İstediğin bu değil mi zaten? O kadar zorlukla okudun.Karşılığını en çok sen haketmiyo musun?"

Salih Hande'nin kulağına eğilerek

"Anneni bulmak için bir fırsat işte. Kaçıracak mısın? Sözleşme bitince sen yoluna biz yolumuza." Diye de ekledi.

Hande'nin göz bebekleri küçüldü. Bu adam annesini nerden biliyordu?

Barış da anlamaz gözlerle Salih'in kızın kulağına ne dediğini merak ediyordu. Kızın yüzü bembeyaz olmuştu bir anda.

"Hande bak Salih doğru söylüyor. Biliyorum seni kötü bir duruma soktum. Ama telafi etmeme izin ver. Yolun sonu ikimiz için de aydınlık. 1 yıl dişini sıkamaz mısın? Daha önce yaptığın gibi. Hem bu sefer istediğine kesin olarak ve çabuk ulaşacaksın."Diye ikna etmeye çalıştı kızı.

Hande susmuş tepki vermeden karşısında tanımadığı adamlara bakıyordu. Soğukkanlılıkla "Sözleşme nerde?" Diye sordu.

Hande'nin bir anda ikna olmasına şaşıran tek kisi Barış olmuştu. Tebessümle Salih'e baktı.

Kızı ikna ettiklerine göre gerisi kolaydı.

"Doğru olanı yapıyorsun. Arabada hemen getiriyorum."koşar adımlarla gitti Salih.

Aklında başından beri bu olduğu için sözleşmeyi hazırlamıştı. Hande'ye kısmetmiş.

"İstiyor musun gerçekten?" Diye sordu Barış.

"Barış beni konuşturma. Fikrimi her an
değiştirebilirim. Diye sert çıkıştı.

Barış ağzına fermuar hareketini yaptı.

Salih elinde kağıtlarla geldi. "İstersen oku, belki aklına yatmay-"

"Gerek yok,hemen olsun ve bitsin."

Kağıtları alarak masaya geçmeden Barış'ın sırtına koyup hızlıca imzaladı.
Hande uzatmak istemiyordu,çünkü uzatırsa bu yaptığı ona hiç mantıklı gelmezdi.

Mantığını bi kenara atmışken olsun ve bitsindi. Buna mecburdu çünkü. Söylemeyi asla düşünmediği sebepleri vardı.

Barış da üç adım uzağındaki masaya giderek imzaladı.Barış için de sürpriz olmuştu. Evlenmek ve Barış çok uzak iki uçtaydı. Ama başka çaresi yoktu.

Ailesinin,taraftarının,hocalarının yüzüne nasıl bakardı. Hayatını adadığı saygınlığı ve mesleğini kaybetmemek için 1 sene hiçbir şeydi.

"Hande bana kimliğini ve vesikalığını vermen lazım. Yarın sabah da sağlık raporunu Barışla halledersiniz. Akşama da nikahı kıyarız."

"Ne yarın mı? Çok erken." Hande bu kadar çabuk gelin gideceğini beklemiyordu.

yanındaki çantasından kimliğini ve vesikalığını verdi. Sinirleri bozulmuştu.

"Bittiyse gider misiniz artık olanları hazmetmeye çalışıcam müsaadenizle"

"Ayağın yarına kadar toparlayacak mı? emin misin?
İstersen yanında kalabilirim. Yardımcı olurum elimden geldiğince, rahatsız da etmem."

Barış bunları söylerken o kadar masumdu ki Hande tebessüm etmemek için zor tuttu kendini.

"Yok teşekkür ederim. Ben başımın çaresine bakarım. Yalnız kalmak istiyorum." Dedi ciddiyetle.

"Tamam o zaman bir şeye ihtiyacın olursa numaram var, ara mutlaka hatta bende seninkini alayım. Yarın haberleşmek için."

Hande numarasını verdi.

"Artık gidelim o zaman çok işimiz var." Dedi Salih zafer kazanmışçasına.

Salih nikahı ayarlayacaktı. Barış da yüzük,davetiye,gelinlik,damatlık gibi temel eşyalarla ilgilenecekti. Yarın da Hande'yi alıp sağlık raporu çıkartacaklardı.

Arkadaşlar yazmak ne kadar zormuş😖
Fikirlerinize ihtiyacım var🙏
Eksik olduğunu düşündüğünüz şeyleri de belirtir misiniz ben yazarken unutuyorum🫠💖💖

Çarpışma/Barış Alper Yılmaz Where stories live. Discover now