6

482 78 97
                                    

(Önceki bölümü okumayı unutmayınız...)

"Dikkat et..."

Barış, Semih'in yardımıyla kapıdan içeriye adımını attığında ciğerlerine dolan 'temiz' kokuyla sarışın olanın kendi kadar evi konusunda da titiz olduğunu fark etmişti.

Hala koluna tutunduğu sarışın, Barış'ı holden geçirerek oturma odasına götür. Ardından genç adamın, koltuğa oturmasını sağladı.

"Ben ellerimi yıkayıp pansuman için gerekli malzemeleri getireceğim tamam mı? Hemen dönerim."

Semih'in hızla kurduğu cümleye başını sallayarak yanıt vermişti çakma sarışın. Semih'te Barış'ı daha fazla bu şekilde bekletmemek adına hızlı adımlarla oturma odasından çıktı.

Barış elalarını etrafta gezdirdi. Odaya genel olarak beyaz renk hakimdi. Eşyalar da gayet sade ve moderndi. Huzurlu bir havası vardı. Televizyonun hemen yanında yer alan kitaplık dikkatini çekmişti genç adamın. Tüm rafları doluydu. Edebiyat öğretmeni olan sevdiceğinin kitaplarla arasının bu kadar iyi olması onu elbette şaşırtmadı. Barış ömrü boyunca bir iki kitap okumuştu ya da okumamıştı. Belki de daha çok okumalıydı...

Bu sırada cebinde art arda titreşen telefonuyla düşüncelerinden sıyrıldı genç adam. Cebinden çıkardığı telefonun kilidinin açılması için yüzüne doğru tuttuğunda Face id yara bere içindeki yüzünü tanımamıştı. Oflayarak '1905' olan kilit şifresini girdi.

*
Evlatlık Veled😡
(Arda-Barış)

Abi neredesin?

Annem merak etti seni ondan yazıyorum

Yoksa unutmadım vermediğin 700 tl yi😒



Aç köpek beni yesen doymazsın sen

Bu gece eve gelemem

Kavgaya karıştım

Yüzüm gözüm yara

Endişelenmesin kadın

Abim İrfan abilerde dersin



Ne diyosun abi?

İyi misin?


İyiyim korkma

Sonra anlatacağım sana

Hadi görüşürüz


Tamam

Görüşürüz

Dikkat et
(Şu mesaja 👍 ifadesini bıraktınız:)

*

Genç adam mesajlaşmayı bitirdiğinde Semih elinde bir sürü malzemeyle odaya girmişti.

"Kusura bakma batikonu bir türlü bulamadım da.."

Tüm malzemeleri orta sehpaya yerleştirdiğinde Barış, birazdan ameliyata gireceğini varsaymıştı. Bu kadar malzemeyle ne yapacaktı ki Semih? Alt tarafı bir pansuman diye düşündü genç adam.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

mahalle abisi, 𝙗𝙖𝙧𝙨𝙚𝙢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin