Monolog wkurwionej autorki, czyli o plagiatach i prawie autorskim

71 3 0
                                    

TW : Przekleństwa, moja kurwica i nerwica, której dostałam pół godziny temu

Wiecie jakie to uczucie, gdy ktoś bezwstydnie kradnie twoją pracę ? Pracę, na którą poświęciłaś wiele godzin, w którą włożyłaś całe serce, które jest cząstką ciebie ? No bo ja się dzisiaj dowiedziałam.

Jeżeli jesteście ze mną dłużej to wiecie, że wkładam w moje książki 100 % siebie. Że żyję historią moich bohaterów. Zresztą dostaliście pokaźne podziękowania w epilogu mojego ostatniego ( zakończonego, bo do Krwistego Wina mam jeszcze dodatki ) projektu.

,, Najważniejsza " jest dla mnie szczególnie ważnym projektem. Jest moim pierwszym ,, dużym " projektem, bo inne zamykały się na 15 rozdziałach. Pamiętam jak się zdziwiłam, gdy dobiłam 20 rozdziałów, to był mój rekord. Finalnie ,, Najważniejsza " ma 55 części + epilog.

Nie wiem czy pamiętacie, na pewno część z was tak, że kilka miesięcy temu, wrzuciłam na tablicę link do pewnego opowiadania. Był to SMUT 18 + z Hailie i Adrienem w roli głównej. Byłam zaskoczona, że wattpad na coś takiego pozwala. Z drugiej strony, do teraz żartujemy o tym w komentarzach ( Po tym pieprzonym cygaro już nic mnie nie zdziwi ). Wiem, że wiele z was przeczytało te opowiadanie, bo ja o nim napisałam. Autorka dosłownie z 20 wyświetleń przeszła na 2 tysiące i to pod bardzo krótką opowieścią.

Jakie było moje zdziwienie, gdy wchodząc w powiadomienia, by zobaczyć jak miewa się nowa część wrzucona dzisiaj, zobaczyłam nowe dzieło od niej. W tytule ,, Hailie Monet " wszystko ładnie, zajebiście, wchodzę w szczegóły. No i wyobraźcie sobie, że opis, jest kurwa jego jebana mać identyczny jak ten ,, Najważniejszej ". Tu już miałam czerwoną lampkę, no bo można zrobić podobny opis, ale, że słowo w słowo ?

Mój opis :

DLA WSZYSTKICH TYCH KOMU NIE SPODOBAŁ SIĘ DRUGI DIAMENT. WIEM, ŻE TU JESTEŚCIE !
Hailie Monet.
Dla obcych perełka .
Dla ojca królewna .
Dla starszych braci mała dziewczynka .
A dla samej siebie ? Przez 24 lata swojego życia , nie była w stanie opisać samej siebie . Obecnie kończyła studia medyczne , z specjalizacją w chirurgii . Była wolna . Pozornie .
Charles , który do dnia dzisiejszego nie może się pogodzić z decyzją własnej córki , Mai , zaczyna knuć plan jak sprawić by jego rodzina połączyła się z Santanami.
A jedyną opcją jaka wchodzi w grę jest ożenek Hailie i Adriena .
A może jednak nie jedyną ?
Co jeżeli na drodze Hailie stanie inny mężczyzna ? A co jeżeli pokaże jej co to znaczy miłość i oddanie? Czy bracia Hailie go zaakceptują ? Jak zareaguje jej ojciec , gdy dowie się , że ktoś walczy o jego małą królewnę ? Co z tą historią miłosną wspólnego ma lisiczka i język rosyjski ?
I czy Adrien Santan upomni się o kobietę , którą obiecał mu Charles ?
A co jeżeli Hailie odkryje mroczną i krwawą tajemnicę , którą skrywa jej rodzina ?

NUMERY ROZDZIAŁÓW 18 + : 28 , 29, 42, 44.

Nie zniechęcaj się przez ilość rozdziałów , większość nie przekracza 800 słów , więc czyta się szybko i przyjemnie.
Postacie zostały stworzone przez Weronikę Annę Marczak i to do niej należą. Przedstawione tu wydarzenia to tylko moja fantazja i nigdy nie pojawią się w książce.

Opis bookmonetlover z opowiadania ,, Jedyna " :

Hailie Monet.
Dla obcych perełka .
Dla ojca królewna .
Dla starszych braci mała dziewczynka .
A dla samej siebie ? Przez 24 lata swojego życia , nie była w stanie opisać samej siebie . Obecnie kończyła studia medyczne , z specjalizacją w chirurgii . Była wolna . Pozornie .
Charles , który do dnia dzisiejszego nie może się pogodzić z decyzją własnej córki , Mai , zaczyna knuć plan jak sprawić by jego rodzina połączyła się z Santanami.
A jedyną opcją jaka wchodzi w grę jest ożenek Hailie i Adriena .
A może jednak nie jedyną ?
Co jeżeli na drodze Hailie stanie inny mężczyzna ? A co jeżeli pokaże jej co to znaczy miłość i oddanie? Czy bracia Hailie go zaakceptują ? Jak zareaguje jej ojciec , gdy dowie się , że ktoś walczy o jego małą królewnę ? Co z tą historią miłosną wspólnego ma lisiczka i język rosyjski ?
I czy Adrien Santan upomni się o kobietę , którą obiecał mu Charles ?
A co jeżeli Hailie odkryje mroczną i krwawą tajemnicę , którą skrywa jej rodzina ?

Dosłownie jedyne co to nie ma notatki o rozdziałach 18 plus. Ale okej, wchodzę w pierwszy rozdział. A tam co ?
Kurwa, kropka w kropkę pierwsze pięć rozdziałów mojej książki ! Dosłownie przekopiowane. Jeszcze wesoło pisze sobie na tablicy, czy podoba wam się nowy projekt, że wstawiła pięć rozdziałów i ma nadzieję, że się spodobają. Wstawia wesoło na inne opowiadanie, zaproszenie na nową opowieść ! Nosz japierdole, nawet tytuł jest podobny i opiera się na podobnych kwestiach.

Nie wiem jak można być tak nie moralnym i nie wychowanym idiotą, by zrobić coś takiego. By przekopiować bez żadnych skrupułów czyjąś pracę. Jako osoba, która kocha pisać, która słowa ma we krwi, co więcej jako osoba, którą pisanie w pewnym momencie przytrzymało przy życiu i zmysłach, nie wyobrażam sobie zrobić czegoś takiego. Nie chcę przypisywać sobie nie wiadomo czego, ani krzyczeć ,, ja cię wypromowałam ! Dzięki tobie masz zasięgi ", bo uważam to za dziecinne, jednak muszę wspomnieć, że po prostu nigdy przenigdy bym tego nie zrobiła, tym bardziej osobie, której cokolwiek zawdzięczam, chociażby pożyczenie mi 10 groszy, gdy brakuje mi do picia.

Proszę jednak o nie hejtowanie autorki, bo to nie o to chodzi. Zamierzam napisać do wattpada i do samej autorki w tej sprawie. Możecie się domyśleć, która będzie mnie kulturalna.

Na zawsze wasza
Autorka


🎉 Zakończyłeś czytanie Mój Szatan( Rodzina Monet ( Królowe Mafii Kontynułacja ) ) 🎉
Mój Szatan( Rodzina Monet  ( Królowe Mafii Kontynułacja ) )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz