Jesteś Monet

545 12 1
                                    

Spałam w samolocie 3 godziny , wcześniej śpiąc 10 godzin , przed lotem .
Nigdy chyba tak długo nie spałam , jednak , przestałam się użalać .
Może po prostu potrzebowałam snu .
Wstałam z pufy w moim samolocie . Właśnie leciałam z ojcem , Tonym i Shanem do Californi . Shane uznał , że ,, Będzie robić klimat muzyką " , więc właśnie leciała piosenka ,, California " ( autorka: tak , wiem , że oni nie są z polski , ale pomińmy , ok?)
I weź tą pracę odstaw
Zapalmy papieroska
Niech butelka , nie ma końca
Ze mną będzie zachód słońca
Iiiiiiii
California
Ej,ej

Uśmiechnęłam się , bo dosłownie to , Shane mówił do mnie  bym poleciała . Zgodziłam się , bo potrzebowałam odpoczynku .Postanowiłam , przez jakiś czas nie mieszać się w Organizację . Oddałam całe to cholerstwo Vincentowi i postanowiłam , że muszę o siebie zadbać .
,, Twój duch i twoje ciało potrzebuje odpoczynku , księżniczko "
Tak mi powiedział tata i uważałam , że mam rację .
Choć dużo mnie spotkało .
Zdrada.
Strach.
Oszustwa
Wykluczenie .
To dalej szłam przez świat i dalej pracowałam dla Organizacji . I dalej biegłam ( a czasami czołgałam ) się przez życie . Czasami było trudno , ale do boju napędzały mnie jedne słowa .
Jesteś Monet , a Monet nigdy się nie poddaje .

Kończymy tę serię i tą książkę . Hasło ,, Santan " dla zasięgu . Wbijajcie na Discord , link jest na mojej tablicy i w opisie profilu .

Bajo !!!

Mój Szatan( Rodzina Monet  ( Królowe Mafii Kontynułacja ) )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz