Selam bu benim ilk hikayem umarım beyenirsiniz.
Umarım beğenirsiniz.
Sizi çok çok seviom.
İyi okumalar...🌊
Hemen telefonumu çıkartdım ve Dilaranı aradım.
Dilara benim küçüklük arkadaşım ve takım arkadaşımdı.Malikhaneden çıkmış arkama bile bakmadan koşuyordum."Alo İrina dinliyorum"dedi Dilara arkamda insan yoktu şimdilik.
"Nila... hemen araba gönder"dedim nefes nefese. Telefonla konuştuğumuzda kendi isimlerimizi kullanamıyorduk ve takma adlar kullanıyorduk.
"Nerdesin? Hemen gönderiyim"dedi Dilara
"Malikhaneden 300m uzakda" dedim. Arkadan araba sesi geldiğinde arkama baktım. 4 tane siyah renk
araba bana doğru geliyord "arabayla geliyorlar Malikhanenin 500m uzaklığına getirt."diye devam etdim."Tamam"dedi Dilara ve telefonu kapatdı. Koşmaya başladım. İşe yaramıyordu. Gitdikçe arabalar yaklaşıyordu.
🌊
Ben Almina 25 yaşım var ve 6 yıldır gizli ajanım. Görevim kötü insanları öldürmek. Bu güne kadar 427 insan öldürdüm. Sadece ben değil benle birlikte 2 tane takım arkadaşım var. Dilara ve İdil. Annem ve babam ölmüşdü ama bana babalık yapan birisi vardı. Daha 12 yaşında Annem ve Babam öldüğünde beni evlatlık edilmişdi. Dilara benden 3 yaş İdil ise 5 yaş küçük. Ben 19 yaşımda ajan olmuştum Dilarayla İdil ise 20 yaşlarında ajan olmuşlardı. Babamız çok zengin olduğu için her türlü silahlar ala biliyorduk
Yeni görevi beklerken Dilara ve İdille oturuyorduk. Ve o an geldi babamız içeri girdiğinde ayağa kalktık. Yanımıza gelip koltuğa oturduğunda bizde oturduk.
"Evet...yeni görev kadınları taciz edip öldüren bir
mafya.Aranızdan 1 kişi gidecek o da Almina."dedi babamız."Ama baba beni gönderecektin. Bu benim ilk görevim olmalıy-"dedi İdil. Sözünü Babamızın gözündeki ateş kesmişti. Evet öyle bir söz vermişdi.
"Bu senin için çok ağır bir görev. Oldukca zor."dedi babamız İdil kafasını onaylarcasına salladı
"Görev ne?"dedim bir kaşımı kaldırarak.
"Görev bu mafyanın malikhanesi var ve sende oraya hizmetçi olarak gireceksin. Onu öldürmek oldukca zor. Oldukca dikkatli. Senin görevin ona yemeyini götürmek olacak. Sana zehir vericem. Onun yemeyine koymalısın. İşin bitdiğinde beni ara dikkat çekmeden ortalık karışınca çıkacaksın,ormana gidib üzerini değiştireceksin ve beni bekliyeceksin. Eğer dikkat çekersen arkana bakmadan kaç. Malikhanenin 400m uzaklığında orman var. Yaprakları olmayan bir ağaç var altına elbise koydum. Eğer araça ihtiyacın olursa Dilaranı arayıp iste. Dilara sende BMW m4 priceni Alimnaya gönderticeksin."dedi babamız başımı onaylarcasına salladım.
"Peki ne zaman bu görev?"diye sordu Dilara.
"Yarın saat 06:00 da orada olacaksın işe girdin bile"
dedi babam gözlerimin fal taşı gibi açıldığına emindim."Çok çabuk değilmi?"diye sordum. Evet çok çabukdu.
Ben buna hazır değildim ama başara bilirdim."Evet ama 2 gün sonra Amerikaya uçacağı için elimizi çabuk tutmalıyız ve senin için silahlar hazırlatdım,depodalar."dedi babamız. Ama onun silah bıçaklarına ihtiyacım yoktu benim zaten silahlarım vardı;)
"Ha tamam o zaman bakarız"dedim. Eğer dikkatsiz olursam kaçmıycağım direkt Malikhaneyi patlatacağım:))
Babamız sabır çekti ve ayağa kalktı."Hayır yine işleri mahvetmiyeceksin. Silah ve bıçak."dedi babam