2.Bölüm

3 2 0
                                    

İnşAllah beyenirsiniz.
Oy ve Yorumlarınızı unutmayın.
Sizi seviyorum.
İyi okumalar...

🌊

Adamların hepsini öldüremediyim için ormandan çıktım. Kaçalı 3 dakika 48  saniye olmuşduki silah patladı ve ayağımda bir sızı hiss etdim. Evet kanıyordu ve ben az önce ayağımdan vuruldum. Acı içerisinde kıvranırken durmaya hiç vaktim yokdu.

Gördüyüm ilk evin kapısını çaldım. Kapıyı bir kadın açtı. Belliki yanlış zamanda gelmişdim. Adamları gördüyümde içeriye girip kapıyı kapatdım.
Kadın bana şaşkınlıkla bakdı.

"Kim?"dedi içeriden erkek sesi. Kadın "bilmiyorum" diye yanıtladı. Nefes nefeseydim konuşamıyordum.
Çünki elim ayağım bir birine girmişdi. Salon olduğunu düşündüyüm yerden bir erkek geldiğinde nefesim kesildi. Tam bir seri katil.

"Kimsin sen?"diye sordu adam. Dilimi yutmuş gibi hisetdim. Cevap veremedim. Ayağımdaki yaraya baktı ve sonra yine bakışlarını bana çevirdi. "Kimsin sen diye sordum?"dedi adam. Çok ürkütücüydü.

"B-ben İrina.Ad-damlar...takip...e-ediyordular...ö-özür dil-" dedim sözüm bu korkunç adam tarafından kesil kesilmişdi.

"Kimsin sen?"dedi hayatımda hiç bu kadar stres yapmamışdım.

"B-ben dedim ya Almina ismi-" NE WTF. Ne diyordum ben yanlışlıkla kendi adımı söyledim "siktir"diye bir kelime çıktı ağzımdan. Adam dahada sinirli bakınca kalbimin durma ihtimali artdı. Elimi kapıya atdım ve açtım "ben gideyim teşekkür ede-" yine sözümü kesmiş

"Kimin adamısın?"

"Hiç kimsenin"dedim. Dışarıya çıkdım. Bahçeden dışarı çıktığımda bir ses duydum.

"İŞDE ORADA YAKALAYIN!"diye bağırdı adamlardan biri. Arkama baktığımda adamlar koşarak geliyordu."Hassiktir" dedim ve koşmaya çalıştım. Ayağım bir taşa takıldı ve yeri boyladım. Ayağım gitdi... Var gücümle haykırarak ağladım. Adamlar durdular. Ayağım çok kötü olmuşdu kanlar akıyordu en nefret etdiğim şey kan. Adamlardan biri çenemi tutdu.

"KİMİN ADAMISIN SEN?"diye bağırdı kulağımın dibinde ama ben dizimdeki kana bakmamaya çalışışıyordum. Her an bayıla bilirdim. Adam bana güçlü bir tokat attı dahada güçlü ağladım. Adam bana yine tokat atacağı sırada arkadan tanıdık bir ses geldi.

"Bırak lan kızı" dedi az önce evine girdiğim adam. Bu son duyduğum şeydi.

🌊

Gözümü zar zor açtım. Siyah bir yatak odası. Belkide karanlıktan öyleydi kafamı zar zor sağa yaptım hiç kimse yoktu ama sola yaptığımda siyah bir süliet ile karşılaştım. Anlık bir çılık atdım. Buda yatakdan düşmeme sebeb olmuşdu adam yatağın etrafından dolanıp yanıma geldi.

"Aptal kız"dedi. Dur bir dakika bu evine girdiyim adamdı. "Kimin adamısın sen?"diye sordu. Çok sakindi ben ise çok stresliydim.

"Kimsin sen?neden burdayım ben?o adamlara noldu?yoksa sendemi onlardansın?"diye sordum adamın bakışları öfkeyle doldu.

"SANA KİMİN ADAMISIN DİYE SORDUM DEĞİLMİ?"
diye bağırdı ÖKÜZ.

"SEN BANA BAĞIRAMASSIN."diye bende adama bağırdım. Adam kolumu tutdu. Altıma yapcaktım.

"SANA SORU SORDUM"diye bağırınca boşta kalan elimle adama tokat atdım. Adamın kafası sola tarafa dönmüştü. Adam elmi bıraktı. Hemen elimi çektim. Ayağa kalktım.

🤍AJAN ve KATİL🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin