İyi okumlar
JENNİEDEN
Telefona gelen bildirim sesi ile telefonum nerede diye etrafta göz gezdirdim. O kadar bitkin haldeydim ki, telefonu gözüm görmüyordu galiba.
Boşvermekte bir seçenekti ama ya mesaj Lisadan geldi ise? Sorusu kafamda dolanmıştı bu nedenle telefona hemen ulaşmak istiyordum.
Bildirim sesi bir daha gelse anlicamda bildirim sesi gelmiyor ve ben telefonun nereden olduğunu anlayamıyordum. Çok bitkin haldeyim karnım o kadar ağrıyorki kendimi yerden yere vurmak istiyorum.
Bu basit bir karın ağrısı değildi. Karnımdan belime oradan bacaklarım öyle bir vuruyordu ki karnıma yumruk atsam acaba aradaki bağlantıları sökebilirmiyim derdine düşmüştüm.
Ama telefon sesi gelince birden ayaklanıp aramam ile vücudumun buna adepte olamaması durumumu dahada feci olmasını sagladı. Az sabırlı ol jennie telefon kaçmıyor offf!
Akşam olmak üzereydi ki göz gözü görmüyordu. Bu nedenle de telefonu göremiyordum. Aklımdaki fikir ile elimdeki iki kere kilit tuşuna bastığım şeyin ışığı açıldı ve telefonumu aramaya başladım.
Yav ben bu odadan çıkmadım AMK nerede bu telefon.
En sonunda elimi yüzümü yıkama kararı aldım. Banyoya gidip iki büklüm olmama gayesiyle zorlada olsa elimi yüzümü yıkama hedefim vardı.
En sonunda banyoya geldiğimde ışığı açtım elimdeki ışığıda lavabonun oraya koydum. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra lavobodaki telefonumu fark ettim.
Ne zaman getirmiştim ki ben buraya?
Susayım susayım diyorum ama bu karın ağrısı sadece bele ve ayağa vurmuyor galiba beyninedemi vurdu
Çok sert konuşmadın mı? İç ses ne yaptım sanki alt tarafı telefonumu buraya getirmisim ve unutmuşum neden bağırıyorsun şuan.
Ne unutması jennie!!!
Yhaaa bağırma
Jennie telefonunu aramak için onun ışğını kullandın
Bunun için bana bağıramazsın unutmuş olamazmıyım.
Gözlerimdennyaşlar dökülmeye başladı bunun olması ardından sonradan gelen farkındalık ve şaşkınlık ile aynadaki kendime baktım.
Daha yeni iç sesimle kavga edip ağlamış mıydım? Deliriyorum galiba.
Hemen birkaç defa yüzüme su carpıp havlu ile kuruladıktan sonra telefonumuda alıp iki büklüm odaya gidip koltuğa uzandım. Yine tüm koltuktaki yastıkları karnıma bastırdım. Bu seferki ağr8 aşşırı derecede çok kötü bir ağrı. Uyusam gececek gibide hissediyorum ama bu ağrıyla uyuyamıyorum.
Sonra telefonuma gelen bildirimi hatırlayıp telefonumu elime aldım ve bildirim panelindeki o yazıyı gördüm.
Loveing ördeğim♥️🦆
Güzelim evine geliyorumGözüm kocaman açılmış bir şekilde yazıya bakıyordum. Ne demek geliyorum. Bir saniye güzelim mi? bana mı? güzlim? ben mi? güzelim? oha yani Lisa bana demek güzelim.
Doğrumu anlayıp anlamadığımı kontrol edebilmek için gözümü sıkıca açıp kapattım.
Harbiden güzelim demiş he.
Dur bir saniye Lisa şuan buraya geliyor.
Birden doğruldum ve bu birden doğrulma ile agrımın kendini göstermesi bir oldu koltuktan uzaklaştım fakat hâlâ ani kalkmanın etkisi ile başımın dönmesi bir oldu yere düşmek üzereydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ön yargı JENLİSA
Fanfictionherkes lisaya ön yargılı davranıyordu ve biraz da korkuyorlardı halbuki Lisa okulda göründüğu gibi biri değildi jennie de o on yargılılar arasındaydı JENLİSA ficidir evet hikaye basliginda gördünüz Yarı texting gibi bişey yan shipler taekook y...