0.1

21 2 1
                                    

Selam ilk önce şunu demek istiyorum..ben ekip tepki kitabına 3 günlük bir ara sonra taslaklardaki bölümleri atacağım bu mutlu Bi haber ^^

Yeni kitabım bu şey varya Hazbin Hotel he bunu yabtim kapaktanda belli oluyorerere

Hadi başlayalım

PLS VOTE ATIN Kİ DIGER BÖLÜM DAHA UZUN VE ERKEN GELSİN

-dünya-
-Ölmeden önce-

'~ sabah uyandım ve birkaç arama vardı,hassiktir dün söz verdiğim adamdı.. hemen aradım

ira
"Buyrun beni aramışsınız?.."

Xavier bey
"Dün söz verdin ira! Hemen o adamı bu akşam ya öldür ya da hayatına son ver. Karar senin..saat 23.00dan sonra öldüremezsen bil ki kafandan ölesiye kadar mermi yersin."

Biip biip...

Sıçtım. O adamı öldürmem gerekti ve saat 10.30?! Hemen yemek yedim,bakım yaptım ve evi sildim,evdeki birkaç kan lekesini özel ışıkla ve özel sivi ile sildim..kanıtlar yok oldu! Sihir gibi ama sihir değil. Akşama kadar silahlarla deneme yaptım ve saat tam 23.00 yani herkesin uyuma saati...

İlk önce üstüme siyah uzun kollu giyindim,altıma siyah tayt giydim ki ses çıkarmasın,yüzümü tam kapatan ve benimde etrafı görebileceğim bir maske giydim ve elime eldiven taktım,ayaklarıma özel bot giydim ve saçımın teli düşmesin diye saçımı topladım ve maskenin altına koydum,kapişonlu siyah hırka giydim ve yanıma bir kaç keskin nişan ve normal silah aldim ve evden çıkıp adamın evinin önüne geldim,aslında ölmek için çok gençti ama yaptıkları iğrençti. İlk keskin nişan aldım ve onunla kafasına tam vuracaksın gözlerim karardı ve soğukluk hissettim. Sanırım adamı vuracakken birisi beni kafamdan vurdu. İlk başım döndü...gerisini hatırlamıyorum..


-cehennem ve cennet arası-

'~ ilk yere düştüğümü hissettim ve aniden gözlerimi açınca yere düştüm..sonra gözlerimi açtım...dur ne?! LAN ben neredeyim!

ira
"Noluyo lan?! Neredeyim?? neden böyle gözüküyorum?!"

Kalktım ve aynada kendime baktım... çok değişik görünüyorum..

Upuzun ve kıvırcık saçlar,renginde kan kırmızısı..doğru kafamdan vurulduğu için öyleydi..vücudum ise kum saati ama 1.80 boylarındayım..normalde 1.72 olmam gerekmez mi? Neyse ne, yüzüme baktım ve alnımın ortasında delik var ama orası bir işaret ile kapatılmıştı.. ellerim bir pençe gibiydi ve kıyafetim ise güzeldi...pek sayılmaz. Kıyafetim sanki birisi üzerime kan kusmuş gibi,siyah,beyaz ve kırmızının karışımı renklerdeydi,altımda İspanyol paçalı siyah bir pantolon,üstümde ise boğazlı up uzun bir kıyafet vardı,kıyafet siyah ve kırmızıdan ibaretti,şeytan boynuzum mu var benim? Çok saçma lan... ve rengim...bembeyaz?? Rüyada mıyım.. gözüm ise içi masmavi göz bebeğim ise simsiyah..


Odadan çıkmak için kapıyı açtım ve saray gibi bir yerdeydim.. 7 kişi vardı ve uzakta bir yerde bişey konuşuyorlardı..önümdeki merdivenden indim ve indikten sonra sarı saçlı kızın omzuna dokundum ve konuştum

İra
"Merhabaa...burası neresi?"

Kız bana baktı ve ilk sarıldı,yanındaki gargamel burunlu Kız ise sarılıyı sakilestirdi ve sarılı Kız konuşmaya başladı

Charlie
"Merhabaa!! Vaggie bu benim 2. Misafirim!!! Huhh.. ben Charlie burası ise hazbin hotel...herkesi tanıyalım! Bu va-"

İra
"Hazbin hotel mi? Ben nasıl geldim ya? En son birisini vuruyodum.."

Örümceğimsi pembe beyaz uzun böyle memeli birisi konuştu

???
"Piştt bebek..istersen seni Bi yolculuğa çıkarayım mı?.."

İra
"Ne diyon memeli"

Memeli örümcek side eye bakışı attı ve kalkıp gitti..

Charlie
"Hadi herkesi tanıyalım! Bu sir pentious,bu kız arkadaşım vaggie,bu alastor radyo iblisi..az önceki giden ise Angel dust ve bu da barmenimiz husk! Bu da temizlikcimiz nifty! Ve burasıda hazbin hotel..yani cehennem!"

İra
"Vay,cehennem mi? Ha..Angel dust'ın niye kocaman memesi var?"

Vaggie
"O bir gay pornocu,kendini de tanıtsana.."

İlk biraz kekeledim sonra ise konuştum

İra
"Adım ira soyadım trau, ben dünyadayken seri katildim...en son 25 yaşındaki birini vururken öldüm..kafamdan mermi yedim..alnımdaki de kurşun izi galiba.."

İlk kimse konuşmadı ve dik dik baktılar ve husk denilen kediye benzer kişi gitti ve viski koydu ve içti,bana ise siyah kisa boylu bi Kız adı sanırım nifty'di dik dik baktı ve gülümsedi

İra
"Eeh? Niye sustunuz ya.."

Vaggie
"Şaşırdım..seri katil burda pek olmaz..dünyadaki kendini anlatır mısın?"

İra
"Peki..ben dünyadayken boyum 1.69'du,düz sacliydim ama kıvırcık sevdiğim için saçım şuan kıvırcık..dünyadayken sesim bu sesimden biraz daha inceydi..ve kumraldım,gözlerimin rengi ise maviydi..ve kafamdan vuruldum.."





TAMAM BU KADAR YETER ÇÜNKÜ TEPKI KITABINA TEPKI YAZCAM!

yeni kitab nasi heeeggg

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Hazbin Hotel~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin