Hoofdstuk 8

54 5 2
                                    

'Tot zo ver je vader' zeg ik tegen Fleur waarna ik haar gedag zeg en richting de uitgang van de club uitloop. Ik ga naar de beveiliging en vraag om mijn jas en ga weer in de auto zitten. Opeens krijg ik een berichtje.
Fleur : dit blijft geheim, Tot vanavond X
Ik : Tot vanavond.
Nadat ik fleur haar berichtje heb beantwoord zet ik de muziek hard en rij ik weer terug naar Maastricht.

'Heeeyy wolfs!' Zeg ik als ik weer in de ponti ben, waarschijnlijk iets te enthousiast.. wat niet de bedoeling was.

'Is Fleur er nog niet?' Vraag ik alsof ik van niets weet, ik bedoel die was een uur geleden ook nog in Belgie .'Nee, ik belde haar maar het was uitgelopen op school ofzo, ik had haar aangeboden om van school af te halen maar dat hoefde niet.' Antwoordde hij.
'Oh oke, dan zal ze vast wel zo komen. Maak je niet te druk.'
Ik sta op van de keuken tafel en loop naar wolfs toe en zie dat hij bami maakt, ik glimlach naar hem en dek daarna de tafel. Na een tijdje hoor ik de voordeur open gaan en zie fleur de trap af komen. het is altijd een beetje spannend wie er de trap af komt want door ons recherche werk kan er altijd iemand die je liever niet in huis wilt hebben binnen komen.

( Vanaf hier eventjes in wolfs zijn perspectief!! )

Eva staat op van de tafel en komt richting mij toe, waarschijnlijk om te kijken wat we eten. Natuurlijk bami, voor de tweede keer per week maar Fleur houd er ook wel van dus dan is het helemaal top. Voor mezelf heb ik een vis schotel in de oven gedaan. Hoe dichterbij Eva komt hoe sterker ik haar parfum ruik. Ze heeft een hele sterke parfum op, wat ze eigenlijk nooit echt heeft, alleen sinds kort wel, maar ze draagt het alleen maar in de avonden en als ze even weg is ofzo, wat ik best apart vind. Het maakt me soms ook Jaloers, misschien heeft ze een relatie ofzo waar ze niets van wilt zeggen.

Als eva de tafel aan het dekken is gaat de voordeur open en komt fleur naar beneden. Ik zet de pan bami van het vuur af want die is toch klaar en geef fleur een knuffel. En weer ruik ik die sterke parfum, dezelfde die Eva op heeft. Als we aan tafel zitten voel ik een spanning tussen Eva en Fleur, geen idee hoezo, maar die zelfde parfum vond ik ook al een beetje apart.
Ik kijk ze beide aan en vraag daarna 'is er iets?' Eva kijkt verschrikt van haar bord en fleur antwoord 'nee hoor, zou er iets moeten zijn?' 'nee laat maar dan.' antwoord ik. Toch heb ik het gevoel dat ze beide tegen me aan het liegen zijn, ik werk ook bij de recherche dus ik weet echt wel wanneer mensen liegen, maar ik snap alleen nog niet waarom ze tegen me liegen maar daar kom ik vast nog wel achter.

( hier weer terug vanaf eva's perspectief, maar het gaat wel verder op wolfs. )
wolfs heeft dus echt wel door dat er iets is, anders zou hij dat nooit zo vragen. we eten rustig verder en Fleur zegt dat ze even naar haar oude kamer hier gaat. het is eigenlijk niet een oude kamer want ze kan hier prima slapen als ze dat zou willen. maar toen Frank overleed en wolfs hier altijd is blijven wonen hebben we een van de kamers omgetoverd tot kamer voor Fleur. sinds ze haar eigen vaste woning heeft komt ze hier niet meer zo vaak, maar als ze dan eens langskomt dan is haar kamer altijd in gebruik.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 25 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

rechercheur Secrets || Flikken MaastrichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu