Continue from the last part......
.
.
.
Scene shift......In living room
The whole house was decorated with flowers.... all the guests had come.....
all the family members were sitting in front of God and.... our Sairat was sitting in the middle with their baby.....
[ Note: I don't know the rituals....so I will tell you as much as I know]
Pandit ji : ji ab naamkaran ke vidhi shuru Karte Hain.... To aap logon ne Kya socha hai.....
Sai : jii ... Pandit ji.....
Sai looks towards kaku....
Sai: baataye kaku.....
Bhavani: mein toh aise bahut sare naam socha hai.... Per usse mein se mujhe "Vinayak" naam..... mujhe bahut pasand aaye.... Toh vinayak.....
Virat: Vinayak..... ( He said to himself )
Sai: baapa ka naam.... Vinayak.....kafi aacha naam Hai ..... Hai na....
She looks towards Virat.....
Virat: mein toh socha tha ....ki kuch aacha sa naam rakhenge.... Jise mein hum dono ke naam ka mixup ho..... ( He whispered)
Sai glares at him.....
Virat: wahi na.... kitna aacha naam hai..... waha.... Maza aagaya....
Sai ignored him......
Sai: pandit ji..... Vinayak..... Hum apne bete ka naam Vinayak rakhenge.....
Pandit ji: ji ..... Ab baache ke pita ..... Chawal ki thaal mein bacche ka naam likhenge......
Virat does the same as per the pandit ji said.....
After all the rituals.... everyone goes to their respective works......
_________________________________________
Scene shift..... In night..... After dinner is over.....
In sairat room......
Ashwini went towards sai's room ...and saw Sai playing with her baby.....
Ashwini: Sai....
Sai looks towards Ashwini...
Sai: aai.... aap....
Ashwini: Virat kahan hai....
Sai: pata nhi.... Main bhi kab se unko he dhundh rahi thi....
She came towards her...
Ashwini: aree.... Mere vinu.... Aaji ke pass aaja....
Sai gave it to her..... then Ashwini admired him...
Ashwini : Dekhte.....dekhte mere beti bhi aai ban gayi.....
Sai : Aur.... dekhte dekhte aap bhi aaji ban Gaye..... kyun....
Ashwini : mere bete ka parivar pura Ho Gaya.... Aaj sach mein main bahut khush hun..... ( With a huge smile)
Sai : Beti ka bhi....
Ashwini: aree.... han han.... Aacha Sai .... Mein vinu ko thodi der ke liye leja rahi hun.... Thik hai.....
YOU ARE READING
CONFUSION TO CONFESSION
Fanfic~sairat OS~ The OS is based on a famous Pakistani show .. tere bin.... One of my favourite wahaj Ali and Yumna Zaidi.... So this story is a random scene of tere bin ..... In sairat style ..... I hope you all are like it.... cover by pinterest