Seellaamm gene ben geldimm
Sehir disindaydim o yuzen bolum atamadim watty otistik oldugu icinde kendi internetimle giremedim😭Neyse kimse yeni bolum istememis onemli degil zaten GWLQGELAHALW
(Bide dilenci degilim ama bi oy ve satır arasi yorum istiyorum🥲🤗)
Umarim seversiniz bolumuu🙏🏻🙏🏻(lutfen sevin🥺)
Hepinizi cok cok openzzzii sizi seviyorum🤍🫶🏼🤩
Flashback
-Irmak Kahveci
Abimin beni ısırmaları ve öpmeleriyle güne başlamıştım gözlerimi açtığımda bana kocaman gülümseyerek "Günaydın güzelim, kalk hadi okulun ilk gününden geç kalmamamız lazım seni bizimkilerle tanıştırıcam hızlı hazırlan" diyerek odamdan çıktı bende arkasından "sabahın köründe nasıl bu kadar enerjik olabiliyorsun asla anlamıyorum ya" diyerek yataktan adeta sürünerek kalktım ve odamdaki baynoya doğru ilerlerdim.Bugün liseye başlıyordum bu arada abim sayesinde babamın beni göndericeği iğrenç özel okuldan kaçabilmiştim. Orta okul hayatımın iğrenç geçmesiyle ve hergün abimi arayıp ben seni istiyorum diye ağlamamın sonucu babam beni abimin yanına göndermişti.
Abim ile annelerimiz farklıydı babam abimin annesi neslihan teyze (salladım irfanın annesinin adını bilmiyorum🤗) ile evliyken yaşadığı birliktelik sonucunda ben dünyaya gelmiştim. Ona rağmen neslihan teyze hep beni kızı annemi ise dostu olarak görmüştü.
Babamı zaten sevmiyordu neslihan teyze . Babamla annemin birlikteliğide neslihan teyzeyle boşanma sırasında olmuş, Annemde hamile olduğunu öğrenince neslihan teyzeyi bulup herşeyi anlatmış, babamın evli oldugunu bilmediğinini ve sarhoş olduğu için böyle bi olayın yaşandığını belirtip çokça özür dilemiş. Neslihan teyzede annemin beklediği tepki aksine asla kötü bi tepki vermeyip zaten babamı sevmediğini görücü usulü evlendiklerini ve şuan babamı boşamaya çalıştığını ama babamin boşanmak istemediğini için boşayamadığını ve annemin bana hamile olmasıda boşanmak için bi sebep oldugunu anlatıp anneme davada şahitlik yapıp yapamayacağını sorunca annemde yaparım diyince neslihan teyze hem babamdan kurtuluyor hemde annemle mükemmel bir dostluk kuruyor, abimle benim ayrı büyümemem için elinden geleni yapıyor.
Abim 3 yaşındayken ben doğmuşum babamda Neslihan teyzem ondan boşanınca annemede Neslihan teyzeyede birbirine yakın 2 ev tutmuş kendiside ankaradan başka bi şehire taşınmış. Her ay annem ve neslihan teyzeye düzenli olarak para gönderiyordu bizim için ve ankarada toplantısı falan olunca arada abimle bizi görmeye gelir gelemezsede arada telefonla arardı.
Kendisine baba demeye bin şahit isterdi aslında zaten abimle biz kendi aramızda hep ona 'Ali' derdik ikimizde baba demek istemezdik ama annem gil hep ne yaparsa yapsın o sizin babanız diyip bizi azarlarlardı. İkiside çok temiz kalpli insanlardı babamın onlara yaptıkları şeylere rağmen bi kerem bile saygılarını bozduklarını asla görmemiştim.
Annem ben 12 yaşındayken yabancı bir adamla tanışmış ve onunla birlikte yurt dışına gitmişti, benide götürmek istemişti ama hem babam izin vermemişti, bende abimden ve büyüdüğüm ülkenden ayrılmak istememiştim öyle oluncada babam bana kendi kaldığı şehirden yani Bursa'dan bir yatılı özel okul ayarlamış ve beni oraya yerleştirmişti, hayatımın en kötü iki buçuk yılını yaşamıştım orda hatirlamak bile istemiyordum.