Seellaammlaarr ben geldiimm🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Naptınızzz nasilsinizzz umarim ccoookkk ccoookk iyisinizdirr🩷
Neyse bos yapmadan bolume gecelimm sizleri seviyoreee🫵🏻🤭😻⭐
Flashback
-Irmak kahveciSınıfa çıkmıştık daha kimse yoktu. İsmail abi "nereye oturalım?" diyince hemen atladım "abi nolur cam kerarına oturalım" diyince gülerek o tarafa doğru geçince heycanla bende arkasından gitmeye başladım. İsmail ve Barış abi en arka sıraya ben onların önüne Semih ve Bertuğ' da benim ön sırama geçmişlerdi.
Biz yerlerimize yerleşirken sınıf yavaştan dolmaya başlamıştı bile. 5 dakikanın ardından öğretmen zili çalınca sınıfa gözlüklü, orta yaşlı, minyon tipli bir kadın hoca kaıpının önünde durunca herkes ayağa kalktı, hoca bizim olduğumuz yere bakıp sonra sınıfın kapısını kapatıp geri çıktı.Noluyor diye arkamı dönecekken Barış abinin İsmail abiyi dürtüp "geldi bizimki" diyince İsmail abi "Allah'ım nolur beni yok et, Allah'ım nolur başka hiç bir şey istemiyorum senden yarabbim" diyerek ellerini açmış dua ediyorduki hoca tekrar girdi ve arkama doğru tekrar baktı ve sonunda konuştu "Allah'ın belaları siz gene mi geçemediniz sınıfı" diyince Hoca, Barış ve İsmail abi dışında herkes gülmeye başladı ardından Barış abi gür bir sesle "hocam bizde sizi çok seviyoruz teşekkürler sağolun" dedi.
Hoca sonunda kapıda durmayı bırakıp kendi masasına geçerken oturmamız için başını aşağı yukarı salladı. Çantasını masasına bırakıp tekrar bize döndü, gözlerini hafifçe kısarak bana baktı ve "bu kızı niye aranıza sıkıştırdınız siz? kızım sen geç başka yere bakayım bunların arasında kalma zeki bir şeye benziyorsun bunlar seni mal ederler orda" diyince İsmail abide hemen elini omzuma koyup lafa atladı "Hocam bu Irmak, irafan can'ın kardeşi kahveci olanın" dedi ve ağızı yırtılacak şekilde sırıtmaya başladı.
Hoca gözlerini ve ağzını yarım metre açarak "ciddimisin sen?" diye sorunca İsmail'nin yüzünde vatan gülüşü belirdi ve kafasını aşağı yukarı sallamaya başladı. hoca kendi kendine bişeyler mırıldanarak arkasını döndü ve tahtayı açmaya başladı. Arkamı döndüğümde ise İsmail ve Barış abiyi keyiften kudururken görmeyi asla beklemiyordum.
gerçi o gün o sınıfaki herkesinde herşeyim olacaklarını bilmiyordum...
flashback sonu
11. sınıfçirkin dinazorlar
(Grup acıklaması:🎀I JUST WANNA BE PART OF YOUR SYMPHONYYYYYYYY!!🐬🐳🌈🐬🐳🌈🐬🐳🌈🐬🐳🌈🐬🐳🌈🐬🐳🌈🐬🐳🌈🐬🐳🌈🎀)
(•11 üye arda,açelya,barış,bertuğ,duru,ismail,kenan,mustafa,semih,zehra,siz)Irmak
Arkaslar
Selam🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Bas belaniz gelenzi
Neyse sey dicektimde benAçelya
Soyle gene ne bok yedin cabukBertuğ
Aha gene bisi olmus
Noldu dokul cabukIrmak
Ay onemli bisey oldugu yoktaİsmail
Irmak abicim soylicekmisin artik polismi cagirayim ha canim☺️Irmak
Sey
Abim beni
Birazcik
Ufacik
🤏🏻🤏🏻🤏🏻
Su kadarcik
Evden atmis olabilirim