0.5

134 14 51
                                    

Seellammlllaarrr🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️
Naptiniz ballarim (sadece 3 kisi okuyor🥲😭😔)

Yorumu ve oyları esirgemeyin arkadaslar lutfen🫶🏼🫶🏼🥺🥺😭😭😔😔

Neeeyyyseeeee hadi bos yapmadan bolume gecelimm😘🫶🏼



Bizim kapının önündeydik şuan içeri baskın yapar gibi girersek abim hepimizi dövermi yoksa dövmezmi diye düşünüyorduk en son zehranın elinden anahtarı alıp kapıya döndüm ilk başta anahtarı kilit yerine sürterek ses çıkardım e yengemi ve abimi yatakta basmak istemezdim yani sonra kapıyı açtım.

Salonun ışığı yanıyordu şükür yatakta değildiler, koşarak odaya girdiğimde abimle yengem bıraktığım gibi duruyorları abim ilk beni gördü sonrada bizimkileri abim şokla dururken yengem bi anda gülmeye başladı ve gelip bana sarıldı.

"Aşkım iyiki geldiniz bu deli dağ ayısı abin beni tuvalete kitledi seni dışarı attıktan sonra yanına gelmiyim diye piskopat bu çocuk valla he bide ben senin teklifini düşündüm bence evlenebiliriz bırakalım bu tek kalsın salak valla sinir etti beni"

Abim en son kendine gelince "lan siz anahtarı nerden bulunuz amina koyim" diyince güldük sonra büyük ihtimal merih abi aklına gelince "ulan merihi ne diyip kandırdınız" dedi sonra gözde ablanın bana sarıldığını ve öptüğünü görünce onu çekti hemen yanına ve bana bakarak "gelip seni bana kardeşin diye tanıttıkları günün Allah belasini versin" dedi, gülerek ona öpücük attıktan sonra koltuğa oturup bizimkilerede oturmaları için elimle koltukları gösterdim.

1 Saat falan geçti biz hala bizde oturuyorduk, abimin siniri geçmişti zaten bana kıyamazdı.

Erkekler okul hakkında konuşuyorlardı o sırada kaç ayalardır kendi kafamda yaptığım ama kimseye deme şansım olmayan planımı bizimkilere anlatmaya başladım "Okul demişken okul açılmadan bi büyük villa tarzı bir yer ayarlasakta tatile gitsek ya denizi olan bir yer değilde oralar hala kalabalıktır havuzu falan olan bi yer böyle" dedim, Açelya'da kafasını sallayarak "aslında olabilir lan hem değişiklik olur" dedi.

İsmail abi tam konuşacakken ne diyeceğini anlayıp onu susturdum "abi Allah rızası için sus ben hallederim onu siz bi tamam diyin ev işiymiş para işiymiş kolay onlar" dedim elimi göğüsüme götürerek "nasıl kolay abicim hadi tamam dedik hallet bakalım" diyince abime baktım oda ne yapıcağımı anlayınca "çakaaaallll" diyip parmağını salladı onu umursamadan telefonumu çıkarıp hemen babamı aramaya başladım.

Bizimkiler sessiz sessiz beni izlerken babam telefonu açtı "aloo efendim güzel kızım"  diyen sesini duyunca yüzümü buruşturdum, sonrada konuşmaya başladım "aloo babacım napıyorsun" diye sordum dirket konuya girseydim daha iyi olurdu sanki ya neyse.

"İyiyim güzelim sen nasılsın abin nasıl iyimi keyifleriniz" dedi "valla iyiyim baba abimde iyi, ya baba ben senden bişey istiyicektim" dedim fazla konuşmaya gerek yoktu. "Söyle birtanem ne istiyorsun" dedi birtanem diyen ağzını yüzünü sikiyim adam birtanem kelimesinden soğudum amk.

"Ya baba abimle burda çok sıkıldıkta okul açılmadan bi tatile gitsek dedikde bize 2 tanecik villa ayarlayabilir misin bizimkilerle gitsek, şöyle kalabalık olmayan bi yerlerden bide büyük olursa güzel olur tabikide" dedim. Gülmeye başladı orosbucocu ne gülüyon dememek için zor tuttum kendimi, "canım kızımm tabikide ayarlarım bebeğim ne zaman gidersiniz" diyince bizimkilere bakıp gülümsedim sonra cevap verdim "baba valla bilmiyorum abimle konuşalım sana haber veriyim ben olurmu" dedim babamda "tabikide güzelim" dedi şerefsiz köpek

zehir || semih kılıçsoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin