1.2

104 9 13
                                    

SEEELAAMMMM🤚🏻

Yazariniz cildirdi arkadaslar bir gunde iki ficede yeni bolum😱😱😭😭

Diger ficimide okumayi unutmayin bu arada oda cok gusel🥰🥰

ARKADASLAR YORUM YAPİN AMK🎀

🌹

Yarım saatin sonunda mutfatktaki işlerimi bitirmiş salona geçmiştim. Geçtiğim gibi Bertuğ ve Semihin koltukta uyuduğunu gördüm, Semih başını Bertuğ'nun omzuna koymuş bertuğda başını Semihin başına komuştu. Çok tatlı uyudukları için uyandırmaya kıyamayıp ince bir battaniye örttüm ve bahçeye çıktım.

Telefonumu elime aldığım gibi çektiğimiz videoyu editlemeye başladım edit derken anırdığımız yerleri ve iki saat birşeyler karıştırdığımız yerleri kırptım ve tiktokta paylaştım, bi bok olamayacaktım zaten en azından tiktokçu olurdum.

Biraz daha oturup overthink yaptıktan sonra hafiften acıktım için aklıma aldığımız yaprak sarma gelince hemen salona geçip Semihin başında durmuştum.

"Semiihh uyyaann" dedim bertuğ' yu uyandırmamak adına sessizce konuşurken semih gözlerini ovuşturarak hareketlenmişti bile.

"Hıı" dedi uykulu haliyle.

"Oy oğlum ne tatlısın lan sen" diyip yanağından öptüm. Niye yaptığımı sorgulamayın. Gözlerini şaşkınca kırpıştırarak bana bakıyordu oda.

"Kalk lan ben tiktokçu olcam hesabıma vido çekicez" diyip kolundan sürüklemeye başlamıştım onu.

"Irmak ben futbolcu olup bakarım sana merak etme gerek yok tiktokçu olmana" dedi kolunu benden kurtarmaya çalışırken.

"Tamam semihçim sende bakarsın bana ama ben influencer olsam daha güzel olmazmı hadi gel ya"

"Irmak eğer bu videolardan sonra influencer olamazsan seni dubai çikolatasıyla ve burcu yaprak sarmayla boğarım" dedi en sonunda pes edip ayağa kalkarken.

"Tamam Semih yaparsın hadi gel" diyerek mutfağa götürdüm onu.

Telefonumun kamerasını açıp videoyu başlattım ve Semihin kucakladığı koliye sırıtarak baktım.

"Geliyoorr geliiyioorrr" diyip alkışlamaya başlayınca Semihte sırıtmaya başladı.

Koliyi tezgaha koyduktan sonra Semihle bir an göz göze geldik. Uyumaktan şişmiş maviş gözleriyle bana bakıyordu.

"Oyyy gözlere bak şiş şiş yerim laann" diyip Semihin yüzünü avuçlarımın arasına alıp bir sağa bir sola sallayarak sevmeye başladım.

"Irmak beyin sarsıntısı geçircem dur lütfen" dedi Semih ellerimden kurtulmaya çalışırken.

"Bişey yok bişey yok. Evet merhaba popüler kültür kölesi olduğumuz için dubai çikolatasından sonra şimdide burcu yaprak sarma denicez Semihcimle" dedim kameraya karşı Semihide gösterirken.

"Eğer tadı bok gibiyse bunu akım edeni bunun yağıyla boğarım kaç aydır şunu bulmak için gezmediğim a101 kalmadı" dedi sahte bir gülümsemeyle.

"Arkadaşlar Semih koca bir bebek olduğu için öğle uykusundan yeni uyandı o yüzden birazcık huysuz boşverin onu" diyince Semihin öldürücü bakışlarına maruz kalmıştım ama bişey olmazdı.

Koliyi tezgaha bırakıp açmaya başladı Semih bir tane yaprak sarma çıkarıp bana uzattı.

"Buyrun ırmak hanım bu görevi size bırakıyorum" dedi.

zehir || semih kılıçsoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin