Seeellaaaamm ben gelllddiiimmm🙋🏻♀️
NaabbberrrrrsiniiiizzzOf ben cok kotuyum aglamak isteiyorum ama neden onuda bilmiyorum
Neyssseeee cici okumalaaarrSatir arasi yorum atmayi ve oy vermeyi unutmayın sizleri seviyorum🤍😍
Semihle ilk bakkala gitmiş atıştırmalık birşeyler almıştık. Şimdide parka bizimkilerin yanına gidiyorduk.
Bir anda aklıma gelen soruyla Semih'e dönüp "benimi daha çok seviyorsun yoksaaaa şurdaki kaldırım taşınımı?" Diye sordum. Sevdiğim kişilere böyle salak saçma sorular sormayı çok seviyordum en çokta Semihe tabikide çünkü kaç kere sorsam bıkmadan hepsini dinleyip usanmadan hep cevap veriyordu.
Gülmeye başladı ve beni kenine çekip kolunu omzuma attı ve "tabikide seni annişimm" dedi bende ona gülümseyip önüme döndüm.
Bizimkilerin bana 'anne' demesinden çok hoşlanıyordum hepside bunu bilerek bana çoğu zaman öyle sesleniyordu zaten. Her grubun bi annesi olur ya bizim grubun anneside bendim işte ve artık kendimi cidden anneleri gibi hissetmeye başlamıştım kendim doğurmuş gibi hissediyordum.
Bunları düşünürken parka gelmiştik bile,
İsmail abi, zehra ve barış abi yan yana oturmuş karşılarındsa ise açelya, bertuğ ve arda vardı.Arda beni görünce hemen Semih'i ittirip bana sarılınca bende ona sarıldım. Yaşlı teyzeler gibi "anneemm vicdansız dayım seni dışarımı atttıı oyyy sen bunu hak edicek kadınmıydın anneemmm" diye ağıt yakmaya başlayınca gülmeye başladı bizimkiler. Bende ona sarılarak "anneciimm dayın beni sokaklara attı sokaklarda kaldım ben annneemm" ağlıyormuş gibi bende konuşunca iyice anırmaya başladılar bizde ardayla gülerek ayrılınca Barış abi gülerek beni süzdü ve "ırmak abicim kombinin linki varmı" diyip tekrar gülmeye başladı bende ona dönüp "abi valla ceket semihin içimdekini durudan çaldım altımdakinide eceden çaldım kranponlarımda semihin ama istersen sanada bişeyler çalabilirim" dedim açelyanın yanına otururken zehrada Semihle bize ice tea doldurmaya başlamıştı.
"Abim Semihin bi siyah keten pantolonu var onu çalabilirsen güzel olur valla" dedi tam cevap vericekken Semih hemen atladı "Abi canımı iste o pantolunumu isteme yok olmaz yeni aldım az giyim vericem valla ya azcık giyim ama" dedi o sırada barış abi semihin üstündeki tişörtü görünce tam sövmeye başlayacakken onu susturup" abi azcık giysin yazık sonra çalarım ben" diyince barış abi kafasını sallayıp cips tıkınmaya başladı.
Biraz sohbet ettikten sonra Zehra bana dönüp "güzelim eve geçicek misin?" Dedi
"Aşkım valla bende bilmiyorumki gitsem eve almayabilir ve haklı sebepleride var yani gözde yengeme bırak bu mağra ayısını yurt dışına gidip biz evlenelim diye bi teklif sundum bide sinir olsun diye eray konusunu açtım azıcık minnacık" dedim elimle işaret parmağının ucunu gösterirken.Erkekler erayı duyunca biraz sinirlenmiştiler sanki ama bisey olmazdı inşallah. Erayda takıntılı piskopat bi insan evladıydı 9. Sınıftan beri nerdeyse bizim sınıftaki kızların hepsine takmış durumdaydı, Zehradan sonrada sıra bana gelmişti sıra okul açılmadan bitmesini umuyordum bi takıntının.
"Kanka bize gidekmi nolur açe ben sen pijama partisi yapalım hadi noolluurrr" diyince Bertuğ "bizsiz partimi yapıcaksınız yani tamam anladık biz seni zehra tamam" dedi gülerken "bence merih abiden bizim evin yedek anahtarını alıp abim gile baskına gitmeliyiz ve bizde kalmalıyız" diyince Barış abi hemen ayaklanıp "Allah rızası için gidelim geçen benim kafama buzlu su döküp kaldırdı piç abin intikamımı almam lazim" diyip yanındaki ismail abiyi ve zehrayı kollarından tutup kaldırmak için çekmeye başladı.
Bertuğ zaten ben diyince ayaklanmıştı sonra diğerleride kalktı ve Merih abinin evine doğru hep birlikte yürümeye başladık.
İsmail abi "Şimdi biz barış ben zehra gidiyoruz Zehra ağlıyo zırlıyo diyoruzki merih abiye abi arabanın anahtarı lazım diyip anahtarı alıyoruz. Zehra fenalaş çabuk" diyip zehraya bakınca zehra hemen barış abiye arkasını dönüp kendini geriye doğru bıraktığında barış abi ilk başta zehranın ne yaptığını anlamayınca zehra dengesini kaybedip düşecek gibi oldu tam o sırada barış abi anlamış olacakki sol kolunu zehranın sırtına uzatıp tutunca sağ koluylada belinden tutarak destek verdi.
ikiside şaşkın şaşkın birbirine bakarken yanımdaki gülmemek için şekilden şekile giren bertuğ ve arda en sonunda kendikerini tutamamyarak anırmaya başlayınca zehra kenine gelip "salak abi tutsana geberiyordum bi anahtar uğruna" diyip barış abiye minik bir tokat attı ve merih abi gilin apartın kapısına doğru koşmaya başladı biz gülerken barış ve İsmail abide peşinden gittiler.
"Bisi diyimmi bence barış abi zehraya karşı boş değil aha buraya yazıyorum bak" diyip elini yanındaki sokak lambasına sürttü açelya ardından kaldırım kenarına geçip oturdu ve elini yanına vurarak bana baktı hemen gidip yanına oturdum.
Semihte benim yanıma bertuğda açelyanın yanına oturdu Ardaya baktığımda bizden biraz uzakta telefonla konuşuyordu, duruyla konuştuğuna adım kadar emindim bu ikilide birbirine boş değillerdi ama birbirine açılamıyorlardı flört gibilerdi aslında ama arkadaşız diyip duruyorlardı. Okul açılınca hallederiz diye düşünüp başımı Semihin omzuna koydum. Burnuma semihin kokusu dolunca gözlerimi kapattım, çok güzel kokuyordu biraz daha sokuşturdum kafamı boynuna doğru artık kokusu daha net gelmeye başlayınca derin nefesler almaya başladım.
Şuan kendimi hiç olmadığım kadar huzurlu hissediyordum, ömrümün sonuna kadar durabilirim böyle. Ben huzlurlu bir şehilde Semihin omzunda yatarken bartuğ'nun sesini duydum "lan uyuyonuzmu burda durun daha irfan abi gile baskına gidicez" diyince kafamı kaldırıp sinirle bertuğ'ya bakarken Semih benim yerime konuşmaya başladı "Bertuğ kardeşim ben senin amina koyim " dedi ve bir anda ayaklanıp üstüne koşmaya başladı.
İkiside deli dahalar gibi koşarken bizimkiler geldiler İsmail abi "bunlar niye koşuyor" diyince "boşver abim aldınız mı anahtarı diyince zehra hemen elindeki anahtarı salladı gülerek, barış abide "yarın götürüp flash tv'ye kayıt ettiricem zehrayı bi bok olamicak en azından oyuncu olur bizi kurtarır" diyince zehra zıplayıp saçına yapıştı bi yandan onlar kavga ederken bi yandanda semih hala bertuğ'yu kovalamaya devam ediyordu.Bertuğ yanımdan geçerken onu hemen arkama aldım ve Semihin karşısına geçtim "annecim yapma kardeşine boşver hadi öpüşün barışın daha abime baskına gidicez" diyince Semih bertuğ'yu ensesinden kavrayarak kendine yapıştırdı ve sarıldılar, sıra zehra ve barış abideydi.
Yanlarına gidip "zehra annecim bırak kurban olduğum hadi daha bize gidicez sonra dövüşürsünüz" diyip zorla barış abiyi kurtarmıştım sonrasında hepimiz merih ve hakan abinin ortak aldığı basık, ses sistemli, ledli, bordo renkli tofaşa binip bizim eve doğru gitmeye başladık.
⭐
Ben gene salak gibi yeni fic yazmaya basladim😭
Bu fic okunuyormus gibi (malim biraz)
birazcik bolum birimtirip atarim onuda (supheli)
Neyse inaniyorum ben bi gun okunacak yazdigim ficler🙏🏻🙏🏻