Biliyorum diceksinizki multi medyada niye Andy Dennis Biersack var diye o öncelikle benim çok sevdiğim grubun solisti(black veil brides) metalciyimde biraz :) biraz değil baya baya metalciyim hatta .Niye böyle olduğunuda bölümün ilerleyen yerlerinde anlarsınız zaten sahne halini koydum o yüzden.
Bu arada kitap kapağımızda değişti.Kapaktaki yüz benim yüzüm çünkü dahaca oyuncu bulamadım siz birilerini istiyorsanız yoruma yazabilirsiniz .xXTIPCIXx adlı okuyucuya ithaf ediyorum bu bölümü.O güzel tavsiyeleri yorumları için teşekkür ederim ayrı olarak. :)
Neyse iyi okumalar.
On saniye boyunca şaşkın şaşkın suratına baktıktan sonra emoş teyze açıklama yaptı"Kızım evde yiyecek bişeyleri yokmuş onun için buraya gelmişler" dediğinde kafamı tamam der anlamında salladım.
Sırıtıkta hâlâ bana bakıyordu ama bu sefer tiksinir gibi "Adım buğra sırıtık değil ufaklık" ufaklık kelimesinin üstüne basarak söylemişti.Bende ona baktıktan sonra konuşmak için ağzımı açtım ve "Adım ufaklık değil beste"diyip çok konuştuğumu bile düşünüp kahvaltıya başladım.
Kahvaltım bittikten sonra ayaklanıp odama çıktım ve yatağa kendimi bıraktım.
BUĞRANIN AĞZINDAN
Kahvaltıyı bitirdiğimde ecmere kalkalım anlamında kısa bir bakış attım oda ne dediğimi anlamış olmalıki "Biz artık kalkalım herşey için teşekkür ederiz"deyip kalktık.
Yukarı dairemize doğru çıkarken "Abi artık gecelere akma zamanımız tekrar geldi şu ev muhabbeti yüzünden bir türlü dışarı çıkamadık".
Haklıydı onu onaylamak için başımı salladım."Şu ev muhabbeti zaten yeterince canımı sıkıyo ecmer hatırlatıp durma bi sınıfta kaldık diye babamın yaptığı şeye bak offf baba ya."diyip kafamı arkaya attım bu sırada eve gelmiştik anahtarla kapıyı açıp içeri girdik.
BESTENİN AĞZINDAN
Odama girip kulaklıklarımı takıp cinayet romanımı okumaya devam ettim.Biraz okuduktan sonra yeni öğrendiğim cinayet türlerini siyah kaplı defterime yazmaya başladım.
Bu defteri herkesten saklardım özellikle annemden çünkü intikam almama asla izin vermezdi şu anda 17 yaşında olduğum için benim adamlarım yoktu.
Ama 18 yaşıma bastığım gün babamın bütün bıraktığı herşey benim olucaktı ve ben babamın katili olan adamı öldürücem onun için bu deftere okuduğum kitaplardaki cinayetlerin işleniş şekillerini yazıyorum.
Onun için bunlardan bir tanesini seçip onu öldürücem.Yeni cinayet türümü yazdıktan sonra defterin kapağını kapattım ve gizli yerine geri koydum.
Ve kitabıma geri döndüm bitirdikten sonra başka kitabım kalmamıştı okuyacağım. Bende kitapçıya gitmeye karar verdim hemen banyoya girip duş aldım ve dolabın karşısına geçtim siyah dar t-shirt ve siyah dar pantolon giydim açık renkleri sevmiyordum benim ruhumu yansıtan renkler bunlardı koyu renkler.
Cebime biraz para alıp telefon ve kulaklığımı aldığım gibi mutfakta soluğu aldım "ben çıkıyorum emoş sultan bişey istermisin?".
"Yok yavrum dikkatli git gel yeter"dediğinde onu öpüp evden çıktım.Size dediğim gibi hizmetçimiz değil aileden biri gibidir.Apartmanın son basamaklarını iner inmez kulaklıklarımı takıp metallica dinlemeye başladım.-evet yazarınız metalci kapalı olsada- İşte şuanda ölmek istediğim yerdeydim kitapçıda o mis kokulu kitapların arasında yaşasın kitaplar, ölsün insanlar -piç smile-.
Hemen cinayet romanlarının olduğu bölüme gidip kitapların arkasını okumaya başladım.Kapağını çok sevdiğim bir kitabı elime alıp arkasını okudum ve almaya karar verdim bir tane daha kitap alıcaktım üşengecim ben hep dışarı çıkıpta kitap almaya gelemem.
Kitapçıdan çıktığımda telefonum titredi umay mesaj atmıştı.
UMAY: İtiraz yok bu akşam bara gidiyoruz eğlenmemiz lazım çünkü.
BESTE: Yeni cinayet romanları aldım gelebileceğimi zannetmiyorum onları okumam lazım.
UMAY: Kızım ya sen vazgeçmedinmi hâlâ şu intikam sevdasından bari bu gecelik boşversen olmazmı?
Tabiki boşveremem babamdı o benim ilk aşkım.Umayın dediklerini kabul etmek zorundayım yoksa asla rahat bırakmaz biliyorum.
BESTE: Tamam Allahın cezası bu akşamlık bırakıyorum.
UMAY: Ben gelirim seni almaya akşam 8'de görüşürüz. :)
BESTE: Tamam görüşürüz. :)
Eve gidince saatin 4 olduğunu gördüm bari biraz uyim diyip yatağa yattım ve kendimi uykunun şefkatli kollarına bıraktım.
Sarsılarak uyandırıldım nolduğuna baktığımdaysa Umay'ın otuz iki diş sırıtan yüzüyle karşılaştım "ne var kızım off ya ne güzel Andrew Dennis Biersack'le gitar parçalicaktık biz konserde"dedim ağlamaklı çıkan sesimle bu hareketime gözlerini devirdikten sonra"saçma rüyalarına sonrada devam edersin saat 6 oldu kalk bakalım".
Ayağa kalktıktan sonra"sensin saçma"diyip gözlerimi devirip banyoya doğru yol aldım ve ayılmak için yüzümü yıkayıp çıktım.
Odama geri döndüğümde umay dolabımı boşaltmakla meşguldü."Senin dolabından doğru düzgün bişey çıkmicak anlaşıldı"dedikten sonra yanında getirdiği valiz gibi çantadan bir elbise çıkardı.
Ne çok kapalıydı ne de çok açık dizlerimin bir karış üstünde biten kalın askılı ve tabikide siyahtı.Başka renk giymiceğimi biliyodu çünkü.
Elbiseyi giydim ve umay baya memnun gibiydi bu halimden. Sonra saçlarım belime kadar olduğu ve zaten doğal halide dalgalı olduğu için sadece biraz düzeltti.
Fazla makyajı sevmediğim için sadece eyeliner çekti ve dudaklarımada hafif bir parlatıcıyla renk verdi biraz.Son kez aynaya bakıp evden çıktık.
Bu bara daha önce hiç gelmemiştik gerçi sadece iki kere gelmiştim hayatımda bara içeri girince en arka localardan birine oturduk bir kız kahkası duyunca soluma baktım ve tanıdık yüzle donup kaldım dudaklarımdan ise şu sözcükler döküldü "yok artık".
Güzel bi yerde bitirdim bence neyse sizi seviyorum pamuk eller vote ve yorumlara.Her türlü yoruma açığım haberiniz olsun hepsinede cevap vericem. Bu arada bundan sonraki üç bölüm filan umay ve ecmerle ilgili olucak ondan sonra yine asosyal bestemize geri dönüş yapıcaz hem karakterleri daha iyi tanımış olursunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Aşkı
Teen FictionSeni bu asosyal halinden kurtarıcam Beste dediğini duydum en son. Verdiğim tepkiyse hıhı tabi oldu. Babasının o küçükken öldürülmesi sonucu intikam almak isteyen asosyal ve cinayet romanlarına bayılan bir kız. "BESTE BİLGİN" Peki babasının katilini...