4.BÖLÜM

97 27 7
                                    

Arkadaşlar kitabımın bazı bölümlerinde benim hayatımdan alıntılar olucak ve bunu o bölümün sonunda söylicem zaten ya Umay yada Beste yaşıyacak bunu iyi okumalar.
"Hikayelerimiz güzelde kişiler yanlış be sebastian"

Bu bölüm yine xXTIPCIXx adlı okuyucuma beni hiç yalnız bırakmadığı beni güldürdüğü ve zaman zamanda eğlendirdiğin için çok teşekkür ederim çok değerlisin.

İyi okumalar. :*

Ağzımdan dökülen bu sözcükle Umay'da dönüp bana baktı.Benim baktığım yere bakınca donup kaldı oda "Ecmer" diyebildi sadece.

Bunun nedeni ikisinin kucağındada sarışın sürtük oldukları belli olan iki kız vardı.Umay sinirle ayağa kalkıp Ecmer'e doğru yürümeye başladı.

Engel olmaya çalışsamda bu topuklularla çok zordu ve bunları çıkartmakla uğraşamazdım.
Umay Ecmer'in karşısına geçip"Ecmeeeerrrrrrr" diye öyle bir bağırdı ki bütün herkes bize baktı müzik durdu.Ben bile tırsmıştım valla.

Ecmer öyle bir ayağa kalktı ki kucağında ki kız yeri öptü iyi oldu o sürtüğe haketmişti.

UMAY'IN AĞZINDAN

Senden bir açıklama bekliyorum Ecmer hemde hemen.Karşımda konuşmak için bir kaç kere ağzını açıp konuşmaya çalıştı ama diyecek bir şey bulamayıp geri kapattı ağzını.

Ben sinirden karşısında kuduruyordum ve ne yapabileceğimi bilmiyordum sonra gözüme masadaki bira şişesi ilişti aldığım gibi kafasına geçirdim herkes çığlık atmıştı.

Oysa kalktığı yere geri oturmak zorunda kalmıştı ve sersemlemişti.Zaten sonrada bayılmıştı büyük ihtimalle."Bir daha karşıma çıkarsan seni doğduğuna yemin ediyorum ki pişman ederim Ecmer Olgun anladın mı?"diyip arkamı dönüp koşar adımlarla mekandan çıktım.

BESTENİN AĞZINDAN

Umay'ın peşinden gitmeden önce sırıtığa baktım film izler gibi izliyodu bi çekirdek eksikti elinde gerçi karışmaması hayrınaydı çünkü umay onu bile parçalayabilirdi o sinirle akıllı çocuk yani.Ben ona bakarken o ise "Eğlence bitti herkes işine" dediği gibi herkes önüne dönmüştü.Sözünün geçtiği bir yer olduğu belliydi.

Umay'ın hemen ardından çıktığımda kaldırımda oturduğunu gördüm.Hemen yanına gidip sarıldım Umay ona sarıldıktan sonra ağlamaya başladı.

Umay şıpsevdi bir kızdı hemen bağlanır hemen severdi.Tek ortak yönümüz buydu belkide onunla sevmek ve bağlanmak.
Biraz öyle durduktan sonra onu ayağa kaldırıp taksi çağırdım ve eve doğru yol aldık.

Annemi arayıp Umaylarda kalıcağımı söyledikten sonra telefonu kapattım oda pek sevinmişti(!)kızım sosyalleşiyor diye.Umaylara geldiğimizde onun odasına çıktık Allahtan annesi görmemişti.

Kapıyı kapattım umay'ın ağlamaları artık iç çekişlere dönmüştü.Cinayet planlarımın bir iki tanesinide ecmerin üzerinde kullanmayı düşünmedim değil hani onuda çıkartırdım aradan.

Umay'la beraber üstümüzdeki elbiseleri çıkarttıktan sonra onun pijamalarından birinide ben giydim.Sonra mutfağan gidip iki çikolata kavanozu ve iki kaşıkla geri geldi.Çikolata kriziiii en sevdiğim be yaşasın çikolatayı bitirdikten sonra baya yorulduğumuzu farkedip uyumaya karar verdik ve ikimiz beraber çift kişilik yatağa yatıp güzel uykuya daldık.

BUĞRANIN AĞZINDAN

Ben herkese dağılıp işlerine bakmalarını söyledikten sonra bestede gitmişti arkadaşının ardından(evet adını unutmadım).

Bu olaydan sonra Ecmer ayılamayacağı için onu uğura taşıttırmaya karar verdim.Sonra barın kapısına çıkıp "Uğur ecmer içerde şunu alıp ayıltın sonrada arabaya getirin uğraşamam onunla bekliyorum ben arabada"bu sözlerime "tabi buğra bey"diyip iki kişiyi daha yanına alıp içeri girdi.

İntikam AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin