7.BÖLÜM

70 14 12
                                    

Sinirle bankta oturmuş bacağımı sallıyordum tabi bu arada saydırıyordum kendi kendimede hayır kız gelmiş beni pasif sanıp atarlanmış suyu kafamdan aşağı boca etmiş adam bana hâlâ saçını çekirsin anlarımda kafasını duvara sürtmek ne demek diyo ya oldu öldürseler gıkımı çıkartmim ben o zaman canım ya.

Buğrada oturmuş yanımda beni dinliyodu arada tepki veriyodu tabi ona baktığımda "haklısın başkan" dedi böyle diyince "lan salak madem haklıyım niye ayırdın kızdan beni manyak mısın sen ne güzel dövüyordum onu ben"diye sinirle söylendiğimde oda yine sinirle bana "kızım gerizekalı mısın yoksa bıraksam kızı öldürecektin" diye oda aynı tepkiyle karşılık verdi.

Offlayıp önüme döndüm.Bu halime gülüp "haklıyım ufaklık boşuna offlama dedi bana"ona öyle bir sinirle döndümki "eğer bir daha bana ufaklık dersen yemin ediyorum kasıklarına tekme atarım"dediğimde gözleri irice açıldı bende sırıtarak önüme döndüm yaparım abi bana belli olmaz keşke umayda burda olsaydı ama okula bu hafta gelmicekti sema teyzeyi nasıl kandırdıysa artık.

En gerekli zamanda yanımda yok gerçi kimse bilemezdi ya böyle olacağını ben bile tahmin etmiyodum ayrıca off ya Allahım beni mi sınıyon yarabbim gözünü sevdiğim ben böyle yukarıya kafamı kaldırıp dua ederken buğrada napıyo bu salak dercesine bakıyordu birden ona dönünce irkildi "ne var ne bakıyosun andrew dennis biersack görmüş masum köylü gibi"diyince bu sefer şaşkın şaşkın bakmaya başladı "o kim be diye" bi karşılık verdi.

Telefonumu çıkarıp fotolarını gösterdim(multide) :bu mu yakışıklı" dedi ve bana baktı  "sensiz tipsiz" diye lafı yapıştırdım.

Bana inanmaz gözlerle bakıyordu sonra kaşlarını yukarı kaldırıp "ben miyim tipsiz" dedi ve kaşlarını mümkünmüş gibi dahada yukarı kaldırdı.

Başımı evet anlamında salladığımda "sen tipsiz görmemişsin" dedi bana bunu demesiyle gülmeye başladım ve cevabı yapıştırdım "haklısın senden daha tipsizini göremem" dedim gülmemi zorla bastırarak.

Bana sinirli bir şekilde bakıp okula doğru yürümeye başladı nedense kendimi onun arkasından koşarken buldum hemen önüne geçip "ya şaka yaptım sadece hıncımı birilerinden çıkartmak zorundayım tamam mı?"diye sorduğumda buruk bir tebessümle " sana göre yakışıklı değilim ama senin sinirini çıkarabileceğin bir insanda değilim izninle"diyip yanımdan geçti ve okula girdi bense öyle arkasından kalakalmıştım.

Neden arkasından koştuğum ve bu açıklamayı yaptım bilmiyorum belkide babama çok benzediği için ahhh baba ne kadar özledim seni bir bilsen ama o katillerini kesinlikle ellerimle öldürücem onlara bunun hesabını sorucam hemde en acı şekilde ve karşımda kim olursa olsun beni durduramicak buna asla izin vermem Beste BİLGİNim ben babasının Erdem BİLGİNin biricik ve intikamını alıcak olan asosyal kızı.

Bu süre zarfında gözlerimi kapatmıştım ve ağlıyordum bunu yanaklarımın ıslanmasından birazda gözlerimi açtığımda karşımda duran buğranın bana şaşkınlıkla bakan ifadesinden anladım.

"Neden döndün hayırdır içinde kalan diğer kötü kelimeleri söylemeyimi unuttun?"dediğimde "sen neden ağladın" diye sorunca kafama dank etti onun için ağladığımı düşünmüştü."senin için ağlamadım kendini hemen havalara sokma"diyip yanından geçip okula girdim.

Arkamda şaşkın bir buğra bıraktığımı biliyordum ama umrumdamıydı tabiki hayır hemde asla direkt kızlar tuvaletine gittim elimi yüzümü yıkayıp aynaya kaldırdım başımı ağlamaktan kızarmış bir çift göz harika(!).

Babamı ne zaman düşünsem böyle olurdu hep ağlardım belkide ona hasret bir şekilde geçen çocukluğum yüzünden belkide ondan gördüğüm ilgi ve şefkati aradığım için ve bunların hiçbirini annemde bulamamam kendini hep işe adaması ve yalnız olarak büyümem annemle hiçbir zaman o anne kız gecesini yaşamamıştık öyle benim derdimi anlatıp onun dinlediğini görmemiştim bu yüzden kendi sorunlarımı tek başıma çözmeye alışkındım.

İntikam AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin